به وبلاگ من خوش آمدید
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نرم افزار SOFTWARE و آدرس pseedownload2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 20185
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

سایت من پشتیبان سایت نرم افزار پشتیبان نرم افزار گالری عکس پشتیبان گالری موسیقی پشتیبان موسیقی فیلم پشتیبان فیلم گیم پشتیبان گیم

LucisArt 3 ED SE جذاب کننده تصاویر

 

LucisArt 3

آیا می خواهید عکس هایتان جذاب تر از آن چیزی که اکنون هستند کنید ؟ آیا تا کنون به این فکر کرده اید که تصاویر بازیگران را چگونه زیبا می کنند به گونه ای که حیرت همگان را بر می انگیزاند ؟
قطعا اگر خواسته باشید تا شما نیز تصاویرتان شبیه به عکس های بازیگرانی باشد که ساعت ها بر روی آماده سازی آن کار شده است می بایست با فوت و فن های مختلف فتوشاپ آشنایی کامل داشته و از تمام ریزه کاری ها آگاهی داشته باشید . اما آموختن تمامی مطالب در رابطه با این نرم افزار پیچیده و قدرتمند زمان بسیاری را می طلبد ؛ پس چاره چیست ؟
LucisArt 3 نام یک پلاگین بسیار حرفه ای در زمینه خلق تصاویر جذاب می باشد که به شما کمک می کند تا تنها با چند کلیک ساده و جا به جا نمودن نمودار زیبایی خاصی را عکس هایتان ببخشید . این نرم افزار که خود شامل دو افزونه مختلف با نام های Special Effects و Enhance Detail می باشد چندین و چند افکت مختلف را در اختیارتان گذاشته که هر یک کار به خصوصی انجام دهند و برای استفاده از آنها کافیست تا انتخابشان کنید ! آن گاه می بینید که همیشه انجام برخی کارها آن گونه به نظر می رسند سخت نیست . برای استفاده از این مجموعه استثنایی کافیست تا پس از نصب نرم افزار فتوشاپ را باز کرده و از منوی Filter آن را باز نمایید .


برای دانلود کلیک کنید

 

icon, , , , , , , ,
  • نوشته: علی
  • تاريخ: ۲۱ آذر ۱۳۸۹
  • ۶ نظر
  • Imagenomic Portraiture 2.32308 پلاگین رتوش تصاویر برای فتوشاپ

     

    RPN Engineering Calculator

    فتوشاپ هم اکنون قدرتمند ترین نرم افزاری است که توسط بسیاری از عکاسان و طراحان برای رتوش تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد اما با توجه به گستردگی ابزارهایی که در آن قرار دارد کار برای افراد تازه وارد تا حد بسیاری دشوار خواهد بود . اگر شما نیز جزء این دسته هستید و یا می خواهید که راه میانبری را برای ذخیره زمان طی کنید به شما پیشنهاد می کنیم از پلاگین Imagenomic Portraiture که برای این امر ساخته شده استفاده نمایید . به وسیله این نرم افزار که بر روی فتوشاپ نصب خواهد شد می توانید با حفظ جزئیات و بافت اصلی چهره نظیر موها ، ابروها ، مژگان و … فرایند رتوش را روی تصاویرتان انجام دهید . در تنظیمات پلاگین می توانید روشنایی ، کنتراست ، حد جزئیات و … را برای رسیدن به نتیجه ی بهتر تغییر دهید . یکی از قابلیت های مهمی که در این نرم افزار گنجانده شده است ، ساخت خودکار ماسک می باشد که به شما در شناسایی رنگ پوست کمک کرده که می توانید در صورت تمایل پیکربندی آن را برای در دست بگیرید و عکس دلخواهتان را به صورت سفارشی رتوش کنید .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۲۸ آبان ۱۳۸۹
  • يک نظر
  • زیباسازی تصاویر در فتوشاپ با Perfectly Clear 1.51

     

    Athentech-Perfectly-Clear

    همانطور که می دانید ، فتوشاپ قدرتمند ترین نرم افزار گرافیکی جهان می باشد که می توان تصاویر بسیار جذابی را با آن خلق نمود و یا ویرایش های بی نظیر را بر روی تصاویر انجام داد . یکی از مهم ترین کارهایی که با این نرم افزار انجام می شود ، رتوش و زیباسازی تصاویر است که هرکسی که فتوشاپ را در اختیار داشته باشد قطعا می خواهد تا نحوه ی انجام آن را بداند . برای فهمیدن روش های انجام آن نیاز به صرف وقت بسیار و فراگیری آموزش های مولتی مدیا و همچنین استفاده از ابزار ها و فیلترهای مختلف می باشد . اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که هنوز به طور کامل با این اعجوبه ی ادوبی آشنایی کامل ندارید ، جای هیچ نگرانی وجود ندارد چرا که با نصب پلاگین های متخلف روی فتوشاپ ، می تواند پروسه هایی را که انجام آنها به چندین ساعت وقت و تجربه نیازمند است تنها در چند ثانیه انجام دهید . Perfectly Clear نام یکی از پلاگین هایی است که به منظور استفاده در فتوشاپ طراحی شده است که به شما این امکان را می دهد تا به سادگی هرچه تمام تر و تنها با چند کلیک ساده ، تصایر خود را که دچار عیب و نقص هایی می باشند به عکس هایی حرفه ای و دلربا تبدیل کنید .

    - آیا می خواهید جوش ها و لکه های روی صورت خود در عکس ها را برطرف سازید ؟
    – آیا می خواهید تا تصاویرتان را جذاب تر از قبل کنید ؟
    – آیا می خواهید بدون از دست دادن زمان و صرف هزینه ،‌رتوش های حرفه ای رو تصاویر انجام دهید ؟
    – آیا نمی توانید از فتوشاپ آنگونه که می خواهید برای ترمیم عکس هایتان استفاده کنید ؟

    پس کافیست تا پلاگین فوق حرفه ای Perfectly Clear را بر روی این نرم افزار نصب نموده تا لذت  شیرین قدرت در عین سادگی را تجربه کنید .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: علی
  • تاريخ: ۱۴ آبان ۱۳۸۹
  • بدون نظر
  • جداکردن بخش دلخواه از پشت زمینه در فتوشاپ با Topaz ReMask 2.0.5

     

    Topaz ReMask

    در این بحث که فتوشاپ قدرتمند ترین نرم افزار گرافیکی جهان می باشد هیچ شکی نیست اما این دلیلی برای استفاده نکردن از پلاگین های جانبی برای افزودن به این برنامه نیست و به همین خاطر تا کنون افزونه های بسیاری توسط شرکت های مختلف نرم افزاری ساخته شده که هدف از تولید آنها یا نوآوری بوده است و یا آسان تر کردن پروسه هایی که به صورت عادی زمانبرند . امروز قصد معرفی پلاگینی پرکاربرد و ظریف را داریم که با استفاده از آن خواهید توانست یکی از سخت ترین و حساس ترین کارهای فتوشاپ که همان جدا کردن یک شی از بک گراند می باشد را انجام دهید . نام این افزونه Topaz ReMask می باشد و با نصب بر روی فتوشاپ تان همانند سایر پلاگین ها گزینه ای را در بخش Filter اضافه کرده که با کلیک بر روی آن پنجره ای باز شده و می توانید به سادگی هر قسمتی را که در نظر دارید ، از پس زمینه جدا کنید .


    اهمیت استفاده از این پلاگین در فتوشاپ های CS4 و CS5 بیشتر خود را نمایان می کند چرا که در نسخه های پیشین گزینه ای با نام Extract وجود داشت که کاری مشابه با Topaz ReMask را انجام می داد اما در ورژن های جدید ، شرکت ادوبی اقدام به حذف آن نموده و در پاسخ به سوالات کاربران خود تالار های گفتمانش در خصوص حذف آن ، تنها استفاده از ابزار انتخاب و پاک کن را پیشنهاد کرده است . با وجود این پلاگین دیگر ساعت های با ارزش عمر خود را برای جدا کردن اشیا از بک گراند از دست نخواهید داد . روش کار نیز بدین گونه است که با انتخاب مرزی نقاط مورد نظر ، نرم افزار را از محلی که قصد بریدنشان را دارید آکاه ساخته و با استفاده از تنظیمات مختلفی که در آن گنجانده شده به دقت انجام کار می افزایید .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۴ مهر ۱۳۸۹
  • يک نظر
  • طراحی آسان صفحات گرافیکی وب با Site Grinders 2.1.1

     

    Site Grinders

    Site Grinders نام یک نرم افزار حرفه ای به منظور طراحی صفحات وب می باشد که با استفاده از فتوشاپ در ساخت صفحات استاندارد وب به صورت کاملا گرافیکی ، بر مبنای css و بدون نیاز به کد نویسی حتی یک خط ، شما را یاری می دهد . بدین ترتیب شما قادر خواهید بود تا به سادگی گالری عکس ، اسلاید شو های فلش ، منوهای  جذاب تحت css و بسیاری دیگر را به سادگی هرچه تمام تر بسازید .

    طراحی یک سایت دقیقا مشابه با آن چیزی که در فتوشاپ دیده می شود کار بسیار دشواری است و از عهده هرکسی بر نمی آید . فتوشاپ از ابزارهای قدرتمند طراحی برخوردار است و می توان به وسیله ی آن اشکال بسیار زیبایی ساخت اما تنها مشکل آن قرار نگرفتن در کد های تحت وب می باشد .

    اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که می توانند طرح های مورد نظر خود را به سادگی درون فتوشاپ خلق کنند و قصد راه اندازی یک وب سایت کاملا گرافیکی را دارید می بایست ماهها و یا حتی سالهای زیادی را برای آموزش برنامه نویسی های تحت وب نظیر جاوا اسکریپت ،CSS ،‌XHTML و … صرف کنید .

    SiteGrinder ابزاری است که با آن می توان از قدرت فتوشاپ به منظور طراحی های بی نظیر گرافیکی بهره گرفت و بی هیچ دانشی در زمینه برنامه نویسی تحت وب ، سایت دلخواه را راه اندازی نمود . درست است تنها با مهارت در فتوشاپ و فقط با هزینه کردن چند دقیقه وقت ،‌ وب سایت حرفه ای و البته استاندارد شما آماده می گردد .

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۶ تیر ۱۳۸۹
  • ۲ نظر
  • Beauty Box Photo 1.0 for Adobe جعبه زیباسازی فتوشاپ

     

     

    Beauty Box Photo

    یکی از کاربردهای اساسی و مهم فتوشاپ ، زیبا سازی تصاویر است . نرم افزارهای کوچک و بزرگ بسیاری برای رقابت در این زمینه ساخته شده اند اما به جرات می توان گفت فتوشاپ هنوز هم قدرتمند ترین است . در هسته ی اصلی نرم افزار فتوشاپ بخش های مختلفی نظیر فیلتر ها وجود دارند که استفاده زیادی از آنها به منظور زیباتر کردن تصاویر استفاده می شود اما همیشه این کارها وقت گیر بوده است .

    فتوشاپ ، با قابلیت افزودن پلاگین ، این امکان را به شما می دهد تا در صورت برآورده نشدن نیازهایتان ، از ابزارهای دیگری که روی آن نصب می شوند استفاده کنید . Beauty Box Photo یکی از این ابزارها می باشد که به منظور زیباسازی تصاویر طراحی گردیده است و به شما کمک می کند تا به سادگی و با سرعت بسیار بالا ، افکت های مختلفی را روی تصاویر دلخواهتان اضافه کنید تا جذاب تر از قبل به نظر برسند . این پلاگین که از تکنیک های مورد استفاده توسط عکاسان پیشرفته بهره مند است با قرار دادن تنظیمات مختلفی ، کارهایی را که می بایست در زمان های طولانی و استفاده از بخش های مختلف فتوشاپ انجام داد ، در اندک زمانی و با چند کلیک ساده انجام می دهد و نتیجه ای حیرت انگیز را نمایان می سازد . در ادامه به معرفی برخی از این تنظیمات می پردازیم .

    Automatic Mask : این دکمه به طور خودکار یک ماسک زیرین از تصاویر تهیه می کند .

    Batch Processing : این بخش از پلاگین به شما کمک می کند تا به سادگی بخش های مختلف تصویر را به صورت خودکار پردازش کرده و اقدام به صاف کردن آنها نماید .

    Smart Skin Smoothing : وظیفه ی این بخش صاف کردن پوست صورت با استفاده از ۳ دکمه کنترل مجزاست .

    Control Over Mask : اعمال تغییرات مختلف بر روی ماسک ها با استفاده از ابزار پیشرفته ( هر چند نیازی به انجام توسط شما ندارد ! )

    Detail Sharpening : استفاده از ریزپردازش تصاویر به منظور حفظ بخش های مهمی نظیر مو ، مژه ها و جواهرات .

    Beauty Box Photo با وجود در اختیار داشتن قابلیت های پیشرفته خود بسیار ساده عمل می کند و با جابه جا کردن چند نشانگر ، تمامی کارهای ذکر شده را انجام می دهد . این پلاگین بر روی نسخه های۷ ، CS، CS2، CS3، CS4 و CS5 فت

    + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    توضیحات
    عرض کنم واسه احترام به حقوق مؤلفین  لینکها رو بدون کمو کاستی اینجا قرار میدم.

    Beauty Retouching Techniques in Photoshop حرفه ای ترین مجموعه آموزش روتوش چهره

     

    Beauty

    رتوش صورت یکی از پرطرفدارترین کارهایی است که هر کاربری مایل به انجام آن به تنهایی و بر روی هر تصویری که می خواهد باشد . نرم افزار فتوشاپ به علت گستردگی دامنه کاربران و همچنین قدرت بسیار بالایی که در ابزارهای مختلف خود گنجانده ، به اصلی ترین برنامه ی روتوش برای طراحان و عکاسان تبدیل گشته است . اما همانطور که گفته شد ابزارهای قدرتمند قرار داده شده دارای پیچیدگی های خاص خود می باشند و همین امر باعث گشته تا تنها عده ی خاصی توانایی استفاده از آنها را داشته باشند . از این رو افراد و شرکت های مختلف دست به ساخت برنامه های آموزشی روتوش با زبانی ساده نموده اند و هر یک تا حدودی به موفقیت هایی درخور دست یافته اند .

     

    Beauty Retouching Techniques in Photoshop نام مجموعه ارزشمند و کاملی است که امروز برای اولین بار در وب سایت های ایرانی برای کاربران دانلود کده به صورت رایگان فراهم آورده ایم و می تواند تمامی رازهایی را که عکاسان و طراحان حرفه ای برای زیبا سازی و رتوش تصاویر از آنها استفاده می کنند را برایتان بر ملا سازد . این مجموعه گرانقدر که توسط آقای Gry Garness تهیه و منتشر گردیده است بیش از ۶۰ تکنیک مختلف در زمینه های گوناگون را که در ادامه به آنها اشاره می کنیم به شما آموزش می دهد . لازم به ذکر است کالکشن پیش رو که مطابق با آخرین ورژن این نرم افزار یعنی CS5 می باشد در وب سایت رسمی خود با قیمت ۱۳۰ یورو ( حدود ۲۹۰ هزار تومان ) به فروش می رسد که می توانید از دانلود کده به طور رایگان دانلود کنید .

    DVD شماره یک ( آشنایی کامل با نرم افزار و قابلیت های آن ) :
    - مهارت های ضروری
    - راه اندازی تنظیمات
    - سفارشی کردن رابط کاربری
    - ملزومات اولیه پردازش
    - پردازش خام در CS5
    - ارزیابی کیفیت ورودی
    - گردش کار لایه ها
    - استفاده از ابزارها
    - استفاده از ابزار قلم
    - مفاهیم پوشش
    - لبه محدود برای برش دادن
    - روتوش رنگ
    - تنظیمات رنگ انتخابی
    - گرادیان در ماسک

     

    دی وی دی شماره ۲ ( آموزش کامل رتوش و استفاده از ابزارها روی چهره )
    - رتوش پوست
    - شفا دادن پوست
    - به حداقل رساندن خلل موجود در تصاویر
    - به حداقل رساندن خطوط و چروک
    - روتوش پف زیر چشم
    - کشیدن سایه زیر چشم
    - منعکس کردن نور
    - آشنایی با ویژگی های عصب صورت
    - ویژگی های تغییر شکل
    - روتوش چشم
    - برداشتن زیر ابرو
    - رتوش لب ها
    - مو
    - پاک کردن قسمت های اضافی مو
    - درخشان کردن موها
    - تغییر دادن رنگ مو
    - بازسازی شکل
    - تغییر رنگ لباس
    - کار با پشت زمینه
    - برداشتن خال و آکنه
    - و …

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰
  • ۱۲ نظر
  • دانلود رایگان مجموعه آموزشی Photoshop CS5 – Creative Effects

     

    Photoshop CS5 - Creative Effects

    فتوشاپ از جمله نرم افزارهایی می باشد که فراگیری آن برای هر کاربری که قصد حرفه ای شدن را دارد امری ضروری است . یاد گرفتن تکنیک ها و ترفند های این برنامه به دلیل گستردگی ابزارهای موجود در آن کاری نیست که به تنهایی و به سادگی انجام پذیرد و همین امر بهانه ای گشته است برای شرکت های آموزشی مولتی مدیا که دست به ساخت برنامه های آموزشی Photoshop بپردازند .

    یکی از معروف ترین شرکت ها در این زمینه ، کمپانی قدرتمند Lynda می باشد که یدی طولا در آموزش نرم افزارهای مختلف ساخت Adobe داشته که موفق ترین آنها آموزش هایی است که برای فتوشاپ تهیه کرده است .

    امروز نیز در دانلود کده قصد داریم جدیدترین مجموعه آموزشی این کمپانی را که در ۱۸ سرفصل به یاددهی ده ها تکنیک مختلف می پردازد معرفی کنیم . این مجموعه که Creative Effects نام دارد منطبق بر آخرین ورژن از فتوشاپ که Photoshop CS5 می باشد ساخته شده است و می تواند درهای جدیدی را به سوی انجام تغییرات خارق العاده بر روی تصاویر برایتان باز کند . کیفیت ویدیو ها بسیار بالا بوده ( H264 )و در اندازه ی تصویر ۹۶۰×۶۰۰ و همچنین کیفیت صوتی ۹۶KB MP3 انجام مراحل مختلف را برایتان در مدت زمان ۷ ساعت و ۱۸ دقیقه به نمایش در می آورد .

    نکته جالب توجه در آموزش های ساخت Lynda قرار دادن فایلهای خام یا همان Exercise Files می باشد که فرد آموزش دهنده از همان ها در طول برنامه ی آموزشی خود استفاده می کند . بدین ترتیب شما خواهید توانست تمامی مراحل را دقیقا مطابق با آموزش به پیش ببرید .


    تاپیک های اصلی آموزش :
    – بهبود بخشیدن به رنگ و تون
    – افزودن افکت های گرافیتی و بازتاب به سطوح
    – استفاده از لنز های مات کننده و فوکوس پرتره
    – تحت پوشش قرار دادن چند تصویر با هم و اضافه کردن المنت ها
    – ترکیب کردن تصاویر با چندین عمق میدانی
    – اضافه کردن افکت های کادر و لبه
    – استفاده از HDR Toning
    – اضافه کردن حس حرکت به تصاویر
    – نحوه استفاده از پلاگین های فتوشاپ


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۲۶ بهمن ۱۳۸۹
  • ۱۴ نظر
  • طرح لایه باز گوشی Sony Ericsson Xperia x10

     

    Xperia x10

    Xperia x10 را می توان به جرات یکی از برترین طراحی های سونی اریکسون دانست که تا کنون به بازارهای موبایل راه یافته است . به دلیل اینکه این مدل می تواند یکی از بهترین گزینه هایی باشد که کاربران قصد استفاده اش را در طراحی های خود داشته باشند ، فایل لایه باز طرح گوشی Sony Ericsson Xperia x10 را در دانلود کده فراهم آورده ایم که امید است مورد توجه واقع گردد . اندازه ی این فایل ۱۸۰۰×۲۴۰۰ پیکسل و رزولوشن آن ۹۶ پیکسل بر اینچ می باشد که کیفیتی قابل قبول را به همراه آورده است .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • ۳ نظر
  • فایل لایه باز نوشته آتشین

     

    نوشته آتشین

    یکی از افکت های پرطرفدار در فتوشاپ که کاربران زیادی تمایل به ساخت آن دارند ، ایجاد نوشته های آتشین می باشد . برای انجام این کار می بایست تا حدود زیادی با افکت ها و ریزه کاری های فتوشاپ آشنایی داشته باشید اما با استفاده از فایلی که برای شما تهیه کرده ایم می توانید به سادگی نوشته خود را به آتش بکشید !

    این فایل PSD که به صورت لایه باز می باشد از ۱۰ افکت آتش برخودار است که ۵ تای آنها  برای نقاط بالایی نوشته و ۵ تا هم برای نقاط پایینی مناسب هستند . دو لایه متنی هم وجود داشته که یکی متن اصلی و دیگری انعکاس آن بوده و تنها کافیست که نوشته ی خود را جایگزین کرده و لایه های آتش را که با نام Element ذخیره شده اند آنقدر جابه جا کنید تا تصویر مورد نظر شما ساخته شود .

    رزولوشن این فایل ۲۰۰۰ در ۱۵۰۰ پیکسل می باشد که می تواند بیانگر کیفیت بالای خروجی آن باشد .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۸ بهمن ۱۳۸۹
  • ۶ نظر
  • آموزش حرفه ای رتوش با فتوشاپ Total Training Photo Retouching in Photoshop

     

    Total Training Photo Retouching in Photoshop

    یکی از بیشترین کاربرد های نرم افزار فتوشاپ ،‌ رتوش کردن تصاویر به خصوص چهره می باشد . حتما تا به حال پس از گرفتن عکس در عکاسی و دریافت آن متوجه شده اید که چهره ی شما دچار تغییرات بسیاری شده و بیش از پیش جذاب شده اید . برای رسیدن به چنین نتیجه ای می بایست از ابزارهای مختلف فتوشاپ استفاده نمایید . حذف موهای زاید ، رفع چین و چروک ،‌ کردن جوش های روی صورت و تنظیم روشنایی تصویر از جمله کارهایی است که می بایست انجام داد تا چهره ای دلربا را به ارمغان بیاورید .

    Total Training Photo Retouching in Adobe Photoshop نام یک مجموعه حرفه ای آموزش رتوش در فتوشاپ به صورت اینتراکتیو می باشد که به صورت فیلم آموزشی ،‌ به شما کمک می کند تا نحوه استفاده از این برنامه گرافیکی قدرتمند به منظور رتوش تصاویر و چهره ها را فرا گیرید . این مجموعه آموزشی که در ۱۳ فصل مختلف طبقه بندی شده است شامل عناوین زیر می باشد :
    – تنظیم کردن فتوشاپ برای شروع کار
    – تصحیح رنگ
    – رتوش پوست
    – نگاه داشتن طبیعت پوست
    – چشم ها و مناطق اطراف آن
    – موها
    – بررسی تکنیک های پوست
    – کاهش چین و چروک پوست
    – پاک کردن اشیا از پشت زمینه
    – بررسی مو و دست
    – شکلگیری بدن
    – شدت بخشیدن به جسم و شکل
    – تغییر رنگ نقاط انتخاب شده

    کیفیت فیلمبرداری مجموعه بسیار بالا می باشد و با وجود انگلیسی بودن زبان برنامه ،‌ به دلیل تصویری بودن آن می توان به سادگی مراحل گفته شده را یاد بگیرید . دانلود کده به عنوان اولین وب سایت ایرانی این پک ارزشمند را به صورت رایگان و با لینک مستقیم منتشر می کند که در صورت استقبال کاربران ، سایر آموزش های این مجموعه قرار خواهد گرفت .

    در صورتی که اینترنت پرسرعت ندارید می توانید همین الان سفارش دهید و پس از دریافت درب منزلتان وجه آن را پرداخت کنید .

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    جموعه بافت گرانج

     

    تکسچر

    مجموعه ای که در این پست فراهم کرده ایم شامل ۳ بافت گرانج بالغ بر ۱۶ طرح مختلف در قالب EPS بوده که می تواند در طراحی های شما مورد استفاده قرار گیرد . برای ویرایش متون داخل طرح ها کافیست تا آنها را در نرم افزارهایی نظیر ادوبی ایلوستریتور و یا کورل باز کرده و تغییرات دلخواه خود را انجام دهید .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۲۳ اسفند ۱۳۸۹
  • بدون نظر
  • تکسچر کاغذ دیواری

     

    مجموعه ۱۰ تکسچر بسیار زیبا تهیه شده از کاغذ دیواری با رزولوشن ۲۵۰۰×۳۰۰۰ در فرمت JPEG

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۳ خرداد ۱۳۸۹
  • بدون نظر
  • مجموعه تکسچر فلزی

     

    تکسچر آهنی

    مجموعه ۵ تکسچر بسیار زیبا و کاربردی با مضمون فلز برای استفاده در کارهای طراحی برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۷ اسفند ۱۳۸۸
  • يک نظر
  • مجموعه تکسچر پارچه ای

     

    تکسچر پارچه ای

    مجموعه ۷ تسکسچر پارچه ای بسیار زیبا با فرمت JPEG در رزولوشن ۲۰۰۰×۱۵۰۰

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۹ بهمن ۱۳۸۸
  • بدون نظر


  • + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    ساخت لیبل برای CD و DVD با RonyaSoft CD DVD Label Maker 3.01.04

     

    RonyaSoft CD DVD Label Maker

    RonyaSoft CD DVD Label Maker برنامه ای با کابرد آسان و حرفه ای در زمینه ی ساخت لیبل برای سی دی و دی وی دی است. این برنامه به شما کمک می کند تا با کم ترین دانش در زمینه طراحی و گرافیک ، لیبل های بسیار زیبا بسازید . علاوه بر برچسب CD و DVD بخش های دیگری نظیر جلد CD و پک DVD نیز در این برنامه تعبیه شده است . تنها کاری که برای طراحی های خود می بایست انجام دهید انتخاب یک تصویر مناسب برای پشت زمینه و نوشتن متن دلخواهتان بر روی آن می باشد . این نرم افزار که زبان شیرین پارسی را نیز به زبان های کاربری خود افزوده است استفاده از آن را آسان تر گردانده و همچنین این امکان را به شما می دهد تا بر خلاف نرم افزار های مشابه از تایپ مستقیم پارسی نیز برخوردار باشید . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از دانلود کده دریافت نمایید.

     

    ویژگی های مهم نرم افزار RonyaSoft CD DVD Label Maker 3.01.04 :

    - پشتیبانی از برچسب گرد سی دی و دی وی دی

    - شتیبانی از فرمت های کاغذ استاندارد ( A5 ، A4 ، A3 ، … )

    - پشتیبانی چاپ توسط پرینتر

    - پوسته های شگفت انگیز

    - و ….

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۱۷ مرداد ۱۳۹۰
  • ۲ نظر
  • ساخت کلاژ از تصاویر Pearl Mountain Picture Collage Maker Pro v3.0.5.3432

     

    Pearl-Mountain-Picture-Collage-Maker

    Picture Collage Maker نرم افزاری بسیار ساده اما کار آمد برای تبدیل عکس های معمولی به کارت پستال ، تقویم ، کارت تبریک و هر اثر هنری دیگری که بخواهید است. میتوانید از عکس خود و دوستانتان برای پس زمینه ی تقویم استفاده کنید که توسط این قابلیت میتوانید حتی تقویم های تبلیغاتی بسازید. همچنین میتوانید عکس های خود را به راحتی و با چند کلیک به پوستر هایی بسیار زیبا و حرفه ای تبدیل کنید. نتیجه بدست آمده را نیز میتوانید چاپ کنید یا به دوستانتان ایمیل کنید یا در کامپیوتر خود ذخیره کنید تا بعدا تغییرات بیشتری را روی آن ها اعمال کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

     

    ویژگی های مهم نرم افزار Pearl Mountain Picture Collage Maker Pro v3.0.5.3432 :

    - بیش از ۱۰۰ قالب آماده برای عکس ها

    - تزئین عکس ها به صورت بسیار حرفه ای اما راحت

    - محیط کاربری بسیار ساده و کاربر پسند

    - چاپ و یا ایمیل کارت پستال ، تقویم ، کارت تبریک و .. ساخته شده به دوستان و آشنایان

    - قابلیت ساخت عکس پس زمینه ویندوز با عکس ها شما

    - و …

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۱۱ مرداد ۱۳۹۰
  • يک نظر
  • ساخت کارت های تبلیغاتی با Business Card Designer Plus 10.0.0 Build 1.0.0

     

    Business-Card-Designer-Plus

    Business Card Designer نرم افزاری است که میتوانید توسط آن کارت هایی بسیار زیبا و با کیفیت بالا برای تبلیغات ، معرفی شرکت و یا حوضه کاری خود بسازید. این برنامه دارای طرح هایی آماده برای ایجاد اینگونه کارت ها بوده و همچنین میتوانید از آرم خود برای ساخت کارت ها استفاده نمایید. کارت های ساخته شده را میتوانید با فرمت دلخواه و در اندازه مناسب با کیفیت بسیار بالا ذخیره کنید و همچنین دارای قابلیت چاپ با بهترین کیفیت بوده که میتواند مورد استفاده شما قرار گیرد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

     

     

    ویژگی های مهم نرم افزار Business Card Designer Plus 10.0.0 Build 1.0.0 :

    - طراحی کارت های تجاری به صورت فوری و سریع
    - بیش از هزار عکس برای پشت زمینه و تصاویر متنوع برای آرم
    - پشتیبانی از سایز تمامی کارت ها و یا اندازه دلخواه شما
    - پشتیبانی خودکار از نکات ریز در طراحی کارت ها به صورت حرفه ای و کمک به بهتر شدن طراحی
    - چاپ کارت توسط خود شما ( به شرطی که از پرینتری حرفه ای استفاده کنید.
    - تنظیمات چاپ برای افرادی که خود قصد چاپ را دارند
    - افکت های گرافیکی متنوع
    - پشتیبانی کامل برای رسم تمام اشکال هندسی
    و بسیاری امکانات دیگر

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۱۱ مرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • خلق آثار هنری و تبدیل عکس به نقاشی AKVIS ArtWork v6.0.1491.8030

     

    AKVIS ArtWork

    AKVIS ArtWork یک راه حل برای خلق آثار هنری است که با امکانات بسیار جدید و پیشرفته میتواند شما را به هنرمندی ماهر تبدیل کند. با این نرم افزار شما میتوانید با سبک رنگ روغن ، کمیک ، قلم و جوهر و … نقاشی کنید. همچنین این برنامه این امکان را به شما میدهد که عکس های خود را به نقاشی های بسیار زیبا تبدیل کنید. قلم و جوهری که این نرم افزار در اختیار شما میگذارد مانند قلم و جوهری که با آن بر روی کاغذ نقاشی میکنید راحت و آسان است. هم اکنون میتوانید این نرم افزار فوق العاده را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۹ مرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • ساخت کاورهای ۳ بعدی دیجیتال TBS Cover Editor v2.2.2

     

    TBS Cover Editor v2.2.2

    اگر اهل تجربه کردن نرم افزارهای مختلف برای کامپیوتر باشید حتما تا کنون با برنامه های مختلفی مواجه شده اید که هر یک از آنها جعبه ای اختصاصی برای خود دارند که تا حدود زیادی معرف کاربرد و نام اپلیکیشن مربوطه است . برای ساخت چنین جعبه های یا می بایست نحوه استفاده از نرم افزارهای گرافیکی قدرتمند نظیر فتوشاپ و کورل را یاد داشته باشید و یا اینکه از نرم افزارهایی که به صورت اختصاصی برای انجام این کار طراحی شده اند استفاده کنید .

    TBS Cover Editor نام یکی از قدرتمندترین نرم افزار های ساخت جعبه های ۳ بعدی است که تا کنون ساخته شده است . با در اختیار داشتن این برنامه می توانید به سادگی هر چه تمام تر اقدام به ساخت کاور های ۳D از تصاویر مورد نظر خود نمایید و در معرفی محصولات مجازی خود از عنصر های خلاقیت و زیبایی استفاده کنید . با استفاده از این نرم افزار همچنین امکان ساخت کاور کتاب های الکترونیکی ، قاب CD و DVD و کارت های عضویت نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت . همانگونه که تا به حال تماشای کاور هر برنامه از مهم ترین عوامل انتخاب و دانلود آن برایتان بوده است با ساخت جعبه های ۳ بعدی توسط TBS Cover Editor می توانید کاربران بیشتری برای محصولات و برنامه های خود پیدا کنید .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۲۲ خرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • طراحی لیبل های زیبا Label Design Studio 3.1

     

    Label Design Studio

    از لیبل ها در محصولات و مکان های بسیاری استفاده می شود تا بتوانند اطلاعاتی را درباره سازنده ، کارکرد محصول و … به مصرف کننده بدهند . از آنجایی که طرحی که در ساخت لیبل مورد استفاده قرار می گیرد تاثیر بسیار زیادی در رساندن مفهوم به خریدار یا مصرف کننده دارد انتخاب یا ایجاد یک طرح زیبا و موزون می تواند کمک شایانی به شما در برقراری ارتباط با مشتریانتان بنماید . Label Design Studio نام نرم افزاری است که به کمک آن می توانید آن چیزهایی که در فکرتان برای گفتن به مشتری وجود دارد به بهترین شیوه ی ممکن در قالب یک طرح در آورید . گنجانده شدن ابزارهای طراحی مختلف دست شما را در به وجود آوردن طرحی زیبا و مطابق با سلیقه و آنچه در ذهن دارید ، باز می گذارد . علاوه بر اینها ، وجود چندین و چند تمپلیت آماده می تواند برای افرادی که پیش زمینه ی گرافیکی در ذهن خود نداشته و یا زمان کافی را برای شروع از ابتدا ندارند ، بسیار مفید باشد . لیبل ها می توانند در اندازه های دلخواه و مورد نیاز شما طراحی و ذخیره گردند . امکان استخراج دیتا از دیتابیس هایی نظیر اکسل و فایلهای تسکت می تواند یک ویژگی استثنایی به شمار آیند . از Label Design Studio می توانید در ساخت لیبل برای CD یا DVD نیز استفاده کنید . در انتها فرمت های خروجی می توانند از بین PDFs ، JPG ، GIF ، BMP ، PNG یا TIFF انتخاب شوند .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱ خرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • 

     

    SmartsysSoft Business Publisher 2.20 ابزار ساخت وکتور های زیبا

     

    SmartsysSoft Business Publisher

    SmartsysSoft Business Publisher ابزاری است قدرتمند که توانایی ساخت و ویرایش وکتور های گرافیکی را به شما می دهد . با این برنامه شما می توانید المنت های بسیاری نظیر متن ، لوگو ی اختصاصی خود ، شکل ، تصاویر و کلیپ آرت های دلخواه و هر آنچه که می خواهید و بدان نیاز دارید را به طرح هایان بیافزایید . همچنین شما می توانید با بهره گیری از کتابخانه ی نرم افزار که توسط تیم قدرتمند SmartsysSoft طراحی شده است گزینه های پیش روی خود را افزایش داده و از طرح های آماده استفاده کنید . نکته قابل توجه در طرح های ساخته شده توسط این نرم افزار کیفیت نهایی خارق العاده آنها می باشد که آنها را به گزینه هایی بسیار مناسب برای چاپ تبدیل کرده است . پس از طراحی می توانید فایلهای خود را در فرمت هایی نظیر BMP, JPEG, GIF, PNG یا TIFF ذخیره سازید تا امکان استفاده از آنها در هر زمان و مک

    + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    وکتور تلفن های کلاسیک و مدرن

     

    Classic-&-Modern-Phones-Vector

    محتوای مجموعه وکتور پیش رو همانطور که در تصویر مشاهده می شود شامل چند دستگاه تلفن کلاسیک و مدرن می باشد که در قالب AI ذخیره شده و می توانید با استفاده از نرم افزار ادوبی ایلوستریتو آنها را بازگشایی کرده و ویرایش های لازم را انجام دهید و در طراحی های خود استفاده کنید .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۷ خرداد ۱۳۹۰
  • ۲ نظر
  • مجموعه وکتور روبان قرمز طلایی

     

    روبان

    مجموعه وکتوری که در این پست برای علاقه مندان به گرافیک تهیه کرده ایم کالکشنی است از ۴ روبان قرمز- طلایی که در فرمت AI ذخیره شده و می توانید آن را با استفاده نرم افزار Adobe Illustrator باز کرده و ویرایش های لازم را انجام دهید .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۶ خرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • مجموعه کارت ویزیت – سری ۸

     

    modern-business-card

    با توجه به استقبالی که از سری های پیشین مجموعه کارت ویزیت ها از سوی کاربران به عمل آمد بر آن شدیم تا شماره ای دیگر از کارت ویزیت ها را در دانلود کده منتشر سازیم . business-card های موجود در این پک شامل ۴ فایل EPS می باشند که هریک خود شامل چند طرح مختلف و بسیار زیبا می باشد که طرح هر یک به گونه ای چشم را می نوازد که امید است مورد توجه کاربران واقع گردد .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۳ خرداد ۱۳۹۰
  • ۸ نظر
  • استوک وکتور : تابستان

     

    summer

    چند روزی بیشتر تا رسیدن فصل گرما ، تابستان نمانده است و اگر شما از دسته ی گرافیست ها و طراحان کامپیوتری باشید حتما به طرح های مربوط به این فصل نیاز پیدا خواهید کردید . مجموعه وکتوری که امروز در دانلود کده فراهم آورده ایم شامل ۵ تصویر وکتور استوک با فرمت EPS است که می تواند به شما در ساخت تصاویری زیبا با مضمون فصل گرما و تابستان کمک کند .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۱ خرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • مجموعه وکتور تانگرام

     

    Tangram-Design-Elements3

    تانگرام ( Tangram ) به اشکالی گفته می شود که توسط دو شکل هندسی مربع و مثلث ساخته می شوند . تانگرام که ریشه ی اصلی آن به آسیای شرقی بر می گردد هم اکنون از طرفداران بسیاری در سراسر کره زمین برخوردار است . این اشکال که به نوعی هنر را در استفاده از ساده ترین ابزارها به نمایش در می آورد می تواند گزینه ای مناسب برای استفاده در طراحی گرافیست ها باشد . مجموعه ی پیش رو که در دانلود کده قرار داده ایم شامل ۵ وکتور EPS از طرح های ساخته شده در قالب تانگرام بوده و امید است که مورد توجه واقع شود .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۵ خرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • ست وکتور اوریگامی

     

    Set-of-Origami-Banners

    اوریگامی ( Origami ) به اشکال مختلفی گفته می شود که توسط کاغذ و با تا دادن آن در جهت های مختلف به وجود می آید . از این اشکال که طرفداران بسیاری نیز دارد در طراحی های کامپیوتری نیز می توان استفاده نمود . مجموعه که ای در این پست برای علاقه مندان به گرافیک تهیه کرده ایم وکتورهای EPS ای در همین زمینه است که می تواند به طرح های شما زیبایی خاصی را ببخشد .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۵ خرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • 

     

    مجموعه وکتور تخم مرغ رنگی

     

    egg

    تخم مرغ های رنگی از آن دسته لوازم تزیینی است که در بیشتر جشن ها مورد استفاده قرار می گیرد . از این رو گرافیست ها و علاقه مندان به گرافیک در طراحی های خود می توانند از این تخم مرغ ها استفاده کنند . مجموع وکتوری که در این پست تهیه کرده ایم با همین مضمون بوده که در فرمت AI تهیه شده اند و می توانند زیبایی خاصی را به طراحی های شما ببخشند .

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۳۱ فروردین ۱۳۹۰
  • بدون نظر


  • + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    توضیحات
    عرض کنم واسه احترام به حقوق مؤلفین  لینکها رو بدون کمو کاستی اینجا قرار میدم.

    کالکشن فونت انگلیسی

     

    Commercial Design Fonts

    مجموعه ۳۰۰ فونت انگلیسی بسیار زیبا در یک پک برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۸ اسفند ۱۳۸۸
  • ۲ نظر
  • Apply Design Fonts

     

    ۱۲ فونت انگلیسی بسیار زیبا

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۷ فروردین ۱۳۸۸
  • بدون نظر
  • مجموعه فونت دستنویس انگلیسی

     

    مجموعه ۸۹ فونت دست نویس انگلیسی بسیار زیبا
    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۳ اسفند ۱۳۸۷
  • بدون نظر
  • مجموعه Cool Font

     

    مجموعه بسیار زیبا از ۲۴ فونت انگلیسی مناسب برای کارهای گرافیکی

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۲۸ دی ۱۳۸۷
  • يک نظر
  • فونت بسم الله الرحم الرحیم

     

    مجموعه ای از فونت های ( بسم الله الرحم الرحیم ) در یک فونت . روش کار با این فونت ها ساده است . بدین صورت که پس از کپی کردن فونت در پوشه Font در Control
    panel و باز کردن برنامه ای که می خواهید به وسیله آن متن خود را بنویسید (فتوشاپ یا word ) پس از انتخاب این فونت در قسمت فونت ها با نوشتن یک حرف مثلا (w یا r ) تمام کلمه نوشته می شود . توجه داشته باشید که برای استفاده از این قلم ها می بایست زبان نوشتاری کامپیوتر شما انگلیسی (EN) باشد.
    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۵ دی ۱۳۸۷
  • ۲ نظر


  • + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

     

    توضیحات
    عرض کنم واسه احترام به حقوق مؤلفین  لینکها رو بدون کمو کاستی اینجا قرار میدم.

    مجموعه آیکون لیحم کاری شده

     

    آیکون

    در این مطلب مجموعه ی ۷۷ آیکون بسیار زیبا و جالب که در طراحی آنها از لحیم کاری الهام گرفته شده است را برای شما در دو فرمت ICO و PNG گرد آورده ایم که می تواند در طراحی های شما و همچنین متحول ساختن آیکون های ویندوزتان مفید باشد .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۳ بهمن ۱۳۸۹
  • يک نظر
  • ArtIcons Pro 5.29 ابزار ساخت و ویرایش آیکون

     

    ArtIcons Pro

    پس از اینکه طراحان سیستم عامل های اولیه تصمیم به جذاب تر کردن محیط های کاربری گرفتند اولین چیزی که نظر آنها را جلب نمود استفاده از شکل های کوچکی بود که هر برنامه را معرفی می نمود .این تصاویر که آیکون نامیده می شوند اکنون جایگاه بسیار مهمی در بین کاربران پیدا کرده اند که بسیاری از نرم افزار ها توسط کاربران تنها با آیکون شان شناخته می شوند .

    حال ممکن است تا به حال برای شما پیش آمده باشد که قصد طراحی یک آیکون اختصاصی توسط خودتان برای یک برنامه ، پوشه و یا هر چیز دیگر داشته باشید اما حتما به این نتیجه رسیده اید که با دستان خالی هیچ گونه امکانی براش شما فراهم نخواهد بود . اما ما امروز برای این مشکل راه چاره ای را معرفی می کنیم .


    ArtIcons Pro نام نرم افزاری است قدرتمند که برای آسان کردن طراحی آیکون های دلخواه شما و حتی ویرایش آنهایی است که دیگران زحمت ساختش را کشیده اند . این برنامه کاربرپسند نه تنها برای افراد حرفه ای بلکه برای اماتور ها نیز می توانید یکی از بهترین گزینه های موجود باشد چرا که تمامی ابزارهای مورد نیاز را در محیطی ساده و دلنشین قرار داده است . شما خواهید توانست از فرمت هایی نظیر ICO ، PNG ، BMP ، JPEG ، GIF ، ANI ، CUR ، EXE ، DLL ، OCX برای برای ایمپورت کردن آیکون های پیش ساخته استفاده کنید که خود گستره ی بزرگی از فرمت های گرافیکی را تشکیل داده و علاوه بر آن امکان استخراج Icon مربوط به فایلهای اجرایی نظیر برنامه ها و بازی ها را نیز در اختیارتان قرار می دهد . ابزار طراحی و ویرایش در محیط داخلی نرم افزار گنجانده شده است که شما را از استفاده از نرم افزار های گرافیکی دیگر بی نیاز می سازد . افکت هایی نظیر سایه ، رنگ ، روشنایی ، چرخش و شفاف سازی از جمله قابلیت هایی هستند که در ویرایشگر این نرم افزار در اختیارتان قرار داده خواهد شد .


    ویژگی های کلیدی ArtIcons Pro 5.29 :
    – ویرایش و ساخت آیکون ها در سایز های استاندارد یا سفارشی با رنگ هایی در عمق ۱۶ میلیون رنگ
    – ساخت و ویرایش آیکون های مختص ویندوز XP که در رنگ های ۳۲ بیت و عمق ۸ بیت دارای کانال آلفا می باشند .
    – ساخت و ذخیره ی تصاویر در لایه بندی های مختلف
    – امکان اضافه نمودن افکت های مختلف نظیر سایه ، شفافیت ، هموار ، نگاتیو ، سیاه و سفید و …
    – جایگزین کردن رنگ تصاویر
    – استخراج آیکون ها از فایلهای اجرایی تحت ویندوز
    – تبدیل آیکون های تحت مکینتاش به ویندوز
    – ذخیره سازی آیکون ها در کتابخانه نرم افزار
    – پشتیبانی از Drag & Drop
    – و بسیاری دیگر


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۲ آذر ۱۳۸۹
  • يک نظر
  • وکتور آیکون های آنالیز داده ها

     

    آیکون آنالیز

    آیکون های EPS به دلیل قابلیت بزرگنمایی در هر اندازه ای بدون افت کیفیت ، مورد توجه بسیاری از طراحان قرار گرفته است . از این رو تا کنون نمونه های بسیاری را در دانلود کده قرار داده ایم و امروز نیز یک پک ارزشمند با مضمون آنالیز و بررسی آماده نموده ایم که امید است مورد توجه کاربران قرار گیرد . لازم به ذکر است برای باز کردن این آیکون ها به نرم افزار ادوبی ایلوستریتور و ادوبی فتوشاپ نیاز خواهید داشت .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۳۰ آبان ۱۳۸۹
  • بدون نظر
  • کلکسیون آیکون نامه و صندوق پستی

     

    آیکون نامه

    با ظهور اینترنت  معنای جدیدی به تعریف نامه اضافه شد و باعث شده است تا متون و تصاویری را که افراد در گذشته برای ارسال آن ها می بایست از چند روز تا چند ماه صبر نمایند اکنون تنها با یک کلیک و در کسری از ثانیه برای اشخاص مورد نظرشان بفرستند . از این رو اهمیت ایمیل را در اینترنت به هیچ وجه نمی توان نادیده گرفت و  امروز با جمع آوری یک مجموعه ی بی نظیر از آیکون بسیار زیبا در زمینه نامه و صندوق پستی برای طراحانی که قصد ساخت نمایش موضوعات مرتبط با این موضوع در قالب گرافیکی دارند را فراهم آورده ایم و امید است که مورد پسند واقع گردد . این آیکون ها در فرمت EPS می باشند و امکان استفاده از آنها در برنامه های ادوبی فتوشاپ و ایلوستریتور وجود دارد .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۲۶ آبان ۱۳۸۹
  • بدون نظر
  • مجموعه آیکون خرید و فروش

     

    آیکون خرید و فروش

    فرمت EPS به دلیل قابلیت های فراوانش از قبیل امکان سفارشی کردن طرح های ساخته شده و نیز افزایش یا کاهش اندازه تصاویر بدون کم ترین افت کیفیت ، مورد توجه طراحان قرار گرفته است . از این رو میل گرافیست ها به استفاده از این فرمت نسبت به فرمت های قدیمی نظیر PNG بیشتر شده است . از این رو دانلود کده با انتخاب برترین و زیبا ترین آیکون ها و طرح ها گرافیکی ، آنها را در اختیار کاربران خود قرار می دهد . در این مطلب نیز با گرد آوردی دو مجموعه وکتور آیکون بسیار زیبا با فرمت EPS در زمینه خرید و فروش ، که در مجموع شامل ۱۸ آیکون مختلف می شود به طور رایگان برای دانلود قرار داده که امیدواریم مورد توجه گرافیک دوستان عزیز واقع شود .

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۲ مهر ۱۳۸۹
  • بدون نظر
  • مجموعه آیکون Compi

     

    آیکون

    مجموعه ۳۷ آیکون بسیار زیبا در موضوعات مختلف در سایز ۲۵۶×۲۵۶ طراحی شده توسط Compi که در دو فرمت PNG و ICO می توانید از دانلود کده به طور رایگان دانلود نمایید .

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱ شهریور ۱۳۸۹
  • بدون نظر
  • 

     

    مجموعه آیکون وکتور جشن تولد

     

    آیکون جشن تولد

    مجموعه بیش از ۳۰ آیکون وکتور بسیار زیبا با مضمون جشن تولد در فرمت EPS که می توانید در نرم افزار های ادوبی فتوشاپ و ایلوستریتور از آنها استفاده نمایید .

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۹ مرداد ۱۳۸۹
  • بدون نظر


  • + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    جموعه ۱۱۰۰۰ گرادینت

     

    gradient گرادینت

    گرادینت نام یکی از بخش هایی است که در Blending Option لایه ها در فتوشاپ مورد استفاده قرار می گیرد . هر گرادینت از دو یا چند رنگ مختلف که به صورت شیبدار و با غلظت های متفاوت پخش شده اند ، تشکیل می شود که کاربرد بسیاری در طراحی گرافیست ها دارد . مجموعه ای در این مطلب برایتان فراهم نموده اید یک پک کامل شامل بیش از ۱۱۰۰۰ گاردینت ( Gradient ) می باشد که می تواند در طراحی های شما کمک تان کند .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , ,
  • نوشته: علی
  • تاريخ: ۲۹ دی ۱۳۸۹
  • بدون نظر


  • + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    توضیحات
    عرض کنم واسه احترام به حقوق مؤلفین  لینکها رو بدون کمو کاستی اینجا قرار میدم.

    درست کردن اسلایدشو از تصاویر GiliSoft SlideShow Movie Creator 1.5

     

    SlideShow Movie Creator

    اسلاید شو اصطلاحا به ویدیوهایی گفته می شود که از مجموعه از تصاویر ، موزیک های پشت زمینه همراه با نوشته تشکیل شده اند . اگر می خواهید از عکس های یادگاری تان ویدیوهای خاطره انگیز بسازید ساخت یک اسلاید شو می تواند گزینه ای مناسب برای این کار باشد .
    GiliSoft SlideShow Movie Creator نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید به سادگی هر چه تمام تر و تنها با وارد کردن تصاویر و موزیک های خود اسلایدشو هایی خارق العاده ساخته و آنها را در قالب های AVI ، MPEG ، WMV ، DivX ، MP4 ، H.264/AVC ، AVCHD ، MKV ، RM ، MOV ، XviD و ۳GP ذخیره سازید . افکت های ۲ بعدی و ۳ بعدی بسیاری که در این برنامه گنجانده شده است به شما کمک می کند تا عوض شدن تصاویر و نمایش عکس های جدید را در قالب های جدید مشاهده کرده و زیبایی خاصی به آنها ببخشید . محیط کاربرپسند این نرم افزار یکی از مهم ترین ویژگی های آن می باشد چرا که باعث شده است هر کاربری ، حتی آماتورترین کاربرها بتواند به سادگی چند کلیک اسلایدشو شخصی خود را ساخته و ذخیره سازد . از میان فرمت های تصویری پشتیبانی شده می توان به فرمت های محبوب jpg ، jpeg ، png ، bmp اشاره نمود که امکان افزودن فایلهای صوتی با فرمت های MP3,WAV,WMA,OGG,FLAC,M4A,AU در بک گراند آنها وجود خواد داشت . شمار افکت های تعویض عکس در این نرم افزار که در دو صورت ۲ بعدی و ۳ بعدی است به بیش از ۳۰۰ گونه مختلف می رسد که نویدبخش ساخت یک اسلایدشو جذاب است .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۳ خرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • ضبط فیلم ها از طریق کارت تی وی با Video Capture Factory 7.2.0.590

     

    Video Capture Factory

    کارت های TV با توجه به هزینه ی بسیار پایین تری که نسب به یک تلویزیون معمولی دارند مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است و با تنها با صرف مبلغی ناچیز می توان از کامپیوتر به عنوان تلویزیون نیز استفاده نمود . اگر شما نیز از کامپیوتر خود چنین بهره ای می برید ، حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید برنامه ی مورد علاقه تان را ذخیره کرده تا در فرصتی که خود می خواهید به پخش و تماشای آن بنشینید اما راهی را برای انجام آن پیدا نکرده اید . امروز قصد معرفی نرم افزاری را داریم که با استفاده از آن می توانید به سادگی یک کلیک کردن ، تصاویر در حال پخش از کارت تی وی و حتی وب کم را ضبط کنید . این برنامه که Video Capture Factory نام دارد به شما کمک می کند تا فیلم های دلخواهتان را که از دستگاه های ذکر شده در حال پخش هستند در فرمت AVI و با کیفیت بسیار بالا ذخیره نمایید . آیا نمی خواهید که حجم فایل خروجی حاصل از ضبط فیلم بیش تر از حد معینی شود ؟ کافیست تا با تنظیم یک مقدار دلخواه ، اندازه ای را که می بایست فیلم ضبط شده بیشتر از آن نشود ، تعیین کنید . امکانات دیگری نظیر ویرایش کنتراست ، روشنایی و رنگ فیلم ها در این برنامه تعبیه شده است که قطعا برای در اختیار داشتن فیلمی با کیفیت بالاتر موثر خواهد بود .   طراحی این نرم افزار به گونه ای است که هم کاربران آماتور و تازه کار نیازهای خود را به طور کامل برطرف خواهند کرد و هم حرفه ای ها .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۲۱ آبان ۱۳۸۹
  • ۳ نظر
  • ساخت اسلاید شو های زیبا با Slideshow XL 10.6.0

     

    Slideshow XL

    به احتمال زیاد تا کنون اسلاید شو ها یا همان آلبوم های عکس دیجیتال را دیده اید و نظر شما را نیز به خود جلب کرده است . بله هنر هم با پیشرفت تکنولوژی دچار تغییراتی گشته و آلبوم های عکس نیز از آن بی بهره نمانده و خود را به روز کرده اند . اسلایدشو به دلیل استفاده از افکت های زیبا هنگام تعویض تصاویر و همچنین پخش موزیک در پس زمینه نمایش عکس ها همگان را بر آن داشته تا از این پس نه فکر ساخت آلبوم های قدیمی که با دوربین های آنالوگ گرفته می شد بلکه در آرزوی تهیه آلبوم های جدید که ماندگاری بیشتری نسبت به گونه ی پیشین خود دارند ، باشند . اگر بخواهید آلبوم قدیمی عکس های خود را برای دوست یا آشنایی که در مسافتی بسیار دور تر از مکانی که قرار دارید بفرستید ، هم بسیار هزینه بر خواهد بود و هم وقت گیر . اما اگر آلبوم دیجیتال تهیه کرده باشید می توانید به سادگی چند کلیک و وارد کردن آدرس ایمیل تنها در چند ثانیه آن را به افراد زیادی بفرستید ، بدون اتلاف وقت و سرمایه .

    Slideshow XL 10.6.0 نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را در دانلود کده داریم و به بر شمردن قابلیت هایش که در زمینه ی ساخت اسلاید شو است ، می پردازیم . این برنامه که دارای یکی از آسان ترین محیط های کاربری در بین نرم افزارهای مشابه می باشد به شما کمک می کند تا به سرعت ، آلبوم های دیجیتال خود را با بالاترین کیفیت ساخته تا از خاطره هایتان به بهترین شکل ممکن نگهداری نمایید . اسلاید شو های ساخته شده هم قابلیت نمایش در کامپیوتر را دارا خواهند بود و هم با ابزار رایتی که طراحان این نرم افزار در آن گنجانده اند امکان نمایش در دستگاه های پخش خانگی را نیز برایتان فراهم می کند . بدین ترتیب هرگاه و هرجا که بخواهید می توانید به تماشای خاطرات تلخ و شیرین گذشته بنشینید .


    ویژگی های کلیدی Slideshow XL 10.6.0 :
    – تهیه اسلاید شوهایی با قابلیت نمایش در کامپیوتر و دستگاه های پخش خانگی
    – استفاده از تعداد نامحدودی از تصاویر
    – اضافه کردن موزیک به پشت زمینه
    – اسکن کردن مستقیم تصاویر شما از دستگاه اسکنر
    – وارد کردن تصاویر از هرگونه دوربین دیجیتال
    – دارا بودن بیش از ۱۲۵ افکت برای تعویض عکس ها
    – قابلیت تهیه پرینت
    – ساخت صفحات HTML بدون نیاز به دانش برنامه نویسی برای آپلود و انتشار در اینترنت
    – و…


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۳ آبان ۱۳۸۹
  • ۲ نظر
  • Xilisoft Photo DVD Maker 1.0.1.0917 ساخت DVD از آلبوم تصاویر

     

    Xilisoft Photo DVD Maker

    Xilisoft Photo DVD Maker نام نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا از آلبوم های عکس های خود یک DVD قابل اجرا در DVD-Player بسازید. تنها کافیست عکس های مورد نظر خود را به داخل برنامه بکشید یا به اصطلاح Drag & Drop کنید. همچنین می توانید افکت های زیبا و موسیقی دلخواه خود را نیز برای زیبا تر شدن به آن بیافزایید. Xilisoft Photo DVD Maker می تواند با بهره گیری از CPU های چندهسته ای از نهایت قدرت رایانه شما استفاده کند تا سریعترین تجربه را داشته باشید.


    برخی ویژگی های کلیدی نرم افزار Xilisoft Photo DVD Maker 1.0.1.0917 :

    - DVD های ساخته شده قابل اجرا در تمامی دستگاه های DVD-Player خواهند بود.

    - قابلیت تنظیم کیفیت عکس، سرعت رایت وکیفیت صدا

    - اضافه کردن Chapter به DVD

    - خاموش کردن خودکار رایانه پس از اتمام عملیات

    فرمت های ورودی پشتیبانی شده:

    تصاویر: BMP ، JPG ، JPEG ، PNG ، TIFF ، SVG

    موسیقی: MP3 ، WMA ، AAC ، WAV ، CDA ، OGG ، FLAC ، APE ، CUE ، M4A ، RA ، RAM ، AC3 ، MP2 ، AIFF ، AU ، MPA ، SUN AU Format

    فرمت های خروجی پشتیبانی شده:

    DVD-Video ، DVD folder ، ISO image file

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: سروش
  • تاريخ: ۲۷ شهریور ۱۳۸۹
  • ۷ نظر
  • پخش فرمت های مختلف با K-Lite Mega Codec Pack 6.1.0

     

    K-Lite Mega Codec Pack

    هر فرمتی دارای یک کدگذاری مختلف می باشد که تنها در نرم افزارهایی که از آن کدک پشتیبانی می کند ، قابل پخش می باشد . امروزه فرمت های مختلفی ساخته شده اند که هر یک در فضایی خاص مورد استفاده قرار می گیرد . به طور مثال از فرمت های ۳GP و MP4 در گوشی های موبایل ، FLV در ویدیو پلیر های آنلاین و VOB در فیلم های رایت شده بر روی دی وی دی استفاده می شود . اگر قصد داشته باشید تا هر فرمتی بدون نیاز به نصب چند نرم افزار مختلف اجرا کنید تنها راه استفاده از ابزارهایی است که کدک ها را به صورت پک کامل درون خود گنجانده اند . K-Lite Codec Pack نام یک نرم افزار قدرتمند پخش می باشد که به شما این امکان را می دهد تا فرمت های گوناگون را با استفاده از یک پلیر ساده با نام Media Player Classic Homecinema پخش کنید و یا اینکه فیلم یا موزیک مورد نظر خود را در نرم افزار دلخواه خود اجرا کنید . این برنامه با پشتیبانی از نرم افزارهای محبوبی نظیر Winamp ، Windows Media Player و Jetaudio حتما به نیازهای شما را برطرف خواهد کرد .
    K-Lite Codec Pack که در نوع خود بی رقیب می باشد قابلیت پخش فرمت های مشهور دیگری نظیر MKV و DivX را نیز پخش کند . از قابلیت های جدید افزوده شده به این نرم افزار ، اضافه کردن پلاگین های پخش به مرورگر های اینترنتی مشهوری از قبیل اینترنت اکسپلورر ، فایرفاکس ، اپرا و کروم می باشد که امکان اجرای فرمت های گوناگون صوتی و تصویری را به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می دهد .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۱ تیر ۱۳۸۹
  • ۸ نظر
  • ساخت اسلاید شو از تصاویر و ویدیو ها با DVD PixPlay PRO v5.25.10.507

     

    DVD PixPlay PRO

    آیا می خواهید تا بدون هیچ گونه جنگ و خونریزی اسلاید شوهای حرفه ای از تصاویر ، ویدیو ها و یا موزیک هایتان بسازید و آنها را مستقیما بر روی CD و DVD رایت کنید . DVD PixPlay PRO یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانیم برای انجام این کار به شما پیشنهاد کنیم . با استفاده از این برنامه می توانید به سادگی اسلاید شو های بسیار زیبا بسازید و به وسیله بیش از ۴۰ افکت تعویض عکس و ۱۶۰ افکت انتقالی  که در اختیارتان قرار داده می شود ، آنها را حرفه ای تر کنید . بدین ترتیب اسلاید شوی شما همان گونه که می خواهید سفارشی خواهد شد . پس از اتمام ساخت و رایت اسلاید شو بر روی CD یا DVD ، می توانید آنها را در پلیر های خانگی و یا کامپیوترتان در جمع دوستان یا خانواده مشاهده کرده و لذت ببرید .

    قابلیت های کلیدی DVD PixPlay PRO :
    - به تصویر کشاندن تصاویر و ویدیو های مورد علاقه تان در تلویزیون شما
    - اضافه کردن موسیقی و یا صدای خود شما به وسیله میکروفن به پشت زمینه تصاویر
    - اضا�


    + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    تبدیل فرمت های صوتی و ویدیویی به یکدیگر GiliSoft Video Converter 2.2

     

    GiliSoft Video Converter

    نرم افزار های زیادی برای تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر و یا تبدیل آنها به فرمت های صوتی وجود دارد اما همه ی آنها نمیتوانند نیاز های شما را برای تبدیل فرمت ها برطرف کنند چون ممکن است دارای پشتیبانی از همه ی فرمت ها نیستند. اما GiliSoft Video Converter تقریبا از تمامی فرمت های ویدیویی و بیشتر فرمت های صوتی پشتیبانی میکند و میتواند با سرعتی بالا فرمت های ویدیویی AVI ، MPEG ، WMV ،DivX ، MP4 ، H.264/AVC، AVCHD، MKV، RM، MOV، XviD ، ۳GP و فایل های صوتی MP3، WMA،WAV ، RA، M4A، AAC  AC3، OGG را به یکدیگر تبدیل کند. با این قابلیت که این نرم افزار میتواند فرمت های ویدیویی را به فرمت صوتی تبدیل کند در واقع شما میتوانید صدا را از فیلم و … استخراج کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۹ مرداد ۱۳۹۰
  • ۲ نظر
  • استخراج صدا از فیلم MediAvatar Video to Audio Converter 6.6.0.0623

     

    MediAvatar Video to Audio Converter

    با نرم افزار mediAvatar شما میتوانید با تبدیل فرمت های تصویری به فرمت MP3 به راحتی صدا را از فیلم یا ویدیو مورد نظر استخراج کنید. این نرم افزار میتواند با سرعت بالا و کیفیت عالی انواع فرمت های ویدیویی ار قبیل AVI ، WMV ، MP4 و … را به فرمت صوتی MP3 تبدیل کند توسط این قالبیت شما میتوانید به راحتی و فقط با چند کلیک موسیقی (صوت) را از فرمت های ویدیویی AVI، MPEG، WMV، DivX، MP4، H.264/MPEG-4 AVC، RM، MOV خارج کرده و آن ها را با فرمت های صوتی MP3 ، WMA ، WAV ، RA ، M4A ، AAC ، AC3 ، OGG ذخیره کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از دانلود کده دریافت نمایید.

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۹ مرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • تبدیل فرمت های ویدیویی به ۳GP با OpoSoft All To 3GP Converter v8.0

     

    OpoSoft All To 3GP Converter

    با OpoSoft All To 3GP Converter شما میتوانید به راحتی تمامی فرمت های ویدیویی خود را به فرمت ۳GP تبدیل کنید. تمامی فایل هایی که فرمت ۳GP دارند را میتوان در موبایل و یا دیگر نرم افزار های پخش اجرا کرد پس اگر فیلمی دارید که میخواهید آن را روی موبایل خود تماشا کنید این نرم افزار را از دست ندهید. از ویژگی های مهم این برنامه میتوان به کاربرد آسان آن اشاره کرد که شما را قادر میسازد تنها با چند کلیک انواع فرمت ها را به ۳GP تبدیل کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۵ مرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • پلیر و مبدل فرمت های ویدیویی Audials Tunebite Platinum v8.0.5430

     

    Audials Tunebite Platinum

    Audials Tunebite Platinum نرم افزاری بسیار پیشرفته و چند کاره در رابطه با موزیک و ویدیو است. این نرم افزار در عین حال که یک پلیر قدرتمند است میتواند فرمت های مختلف را نیز به یکدیگر تبدیل کند و میتواند کپی رایت های صوتی DRM را به راحتی و با سرعت بالا حذف کند ! این نرم افزار همچنین میتواند فرمت WMA را به MP3 تبدیل کند که قابلیت قابل توجهی است. این برنامه از اکثر فرمت های صوتی و تصویری از جمله ۳GP ، H.264 ، AVI ، MP4 و WMV و .. پشتیبانی میکند. شما میتوانید این برنامه را بر روی کامپیوتر ، موبایل ، ایکس باکس و حتی PS3 اجرا کنید !! هم اکنون این برنامه با لینک مستقیم از دانلود کده برای شما عزیزان آماده شده است.

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۵ مرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • تبدیل فیلم های DVD با نرم افزار OdinShare Odin DVD Ripper v6.5.2

     

    OdinShare-Odin-DVD-Ripper

    تا به حال چند بار شده که نیاز به تبدیل فایل ها و دیسک ها DVD داشته باشید و برنامه ای مناسب برای این کار در اختیار نداشته باشید؟ از نرم افزار های موجود برای تبدیل DVD راضی نیستید؟ کیفیت آن ها کم است؟ سرعت تبدیل آن ها پایین است؟ این نرم افزار را امتحان کنید. این نرم افزار با داشتن گستره ی وسیعی از فرمت های پشتیبانی شده و سرعت بالای تبدیل نیاز های شما را به سادگی فراهم خواهد کرد.

    OdinShare Odin DVD Ripper به شما امکان تبدیل DVD را به فرمت های معروف که روی دستگاه های پخش متداول وجود دارند، میدهد. نه فقط تبدیل فیلم های DVD به فرمت های HD ( مانند H.264/MPEG-4 AVC, Apple TV h.264 1080P, HD WMV, MPEG-2/MPEG-4 TS HD Video ) را با کیفیتی عالی و سرعتی غیر قابل مقایسه، با حفظ کیفیت HD ، برایتان انجام میدهد بلکه کار تبدیل DVD به فرمت های  معمول مانند AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/MPEG-4 AVC, RM, MOV, XviD, 3GP, MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3, and OGG را نیز انجام میدهد. اشخاص دوستدار موسیقی از قابلیت این برنامه برای تبدیل DVD های صوتی به MP3, WMA, AAC و WAV  نیز خوشحال خواهند شد.

     

     

    قابلیت جدید در نسخه ی ۵٫۳٫۱ :
    بارگزاری صفحه ی عنوان یا title dvd به صورت بهتر و تبدیل صفحه عنوان DVD به صورت پایدارتر.

    ویژگی های کلیدی این نرم افزار :

    -تبدیل فیلم های DVD به AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, MOV, XviD, 3GP و FLV

    -پیش نمایش فیلم DVD قبل از تبدیل

    -جدا کردن صدا از فیلم DVD ، با پشتیبانی از فرمت های صوتی MP3, WMA, AAC, WAV, OGG, FLAC, APE, M4A, RA, AC3, MP2, AIFF, AMR, SUN AU

    -قابلیت تبدیل چند فایل به صورت دسته ای، و فایل ها میتوانند تک تک و به صورت اتوماتیک تبدیل شوند

    -خواندن اتوماتیک عنوان DVD و پشتیبانی از تبدیل صفحه ی عنوان و بخش صوتی

    -قابلیت انتخاب زیرنویس

    -قابلیت خاموش کردن خودکار کامپیوتر پس از انجام عملیات تبدیل

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید فضل الله زاده
  • تاريخ: ۱۳ تیر ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • Free Studio 5.0.10 ابزار همه کاره فایلهای مدیا

     

    Free Studio

    Free Studio نرم افزاری است که از یک ست کامل از ابزارهای ویرایش و تبدیل فایلهای مدیا ، کپی و ضبط کننده دیسک های مولتی مدیا تشکیل شده است . این برنامه همانطور که از نامش بر می آید به طور کاملا رایگان بوده و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد در ۸ دسته مختلف گروه بندی شده است . ابزارهای گنجانده شده در Free Studio جزو پرکاربردترین و اساسی ترین نیازهای کاربران در زمینه استفاده از فایلهای مولتی مدیا بوده و گردآورده شدن آنها در قالب یک برنامه می تواند شما را از نصب چندین و چند نرم افزار مختلف که هریک تنها تونایی انجام یک کار را دارند بی نیاز می سازد .
    وظیفه Youtube که یکی از بخش های این نرم افزار است ، دانلود کردن ویدیو های موجود در این سایت تنها با وارد کردن آدرس آنهاست . دیگر نیازی به نصب دانلود منیجر هایی که تنها وظیفه ی آنها دانلود از یوتیوب می باشد ؛ نیست .
    یافتن نرم افزاری برای تبدیل فایلهای ویدیویی برای کاربران آی پاد ، PSP ، آیفون ، بلک بری و سایر دستگاه های موبایل همیشه یکی از دغدغه های کاربران آنها بوده است . پیدا کردن نرم افزاری برای تبدیل تمامی فرمت های محبوب به فرمت های قابل پخش در دستگاه های یاد شده یکی از سخت ترین کارها بوده است که با به روی کار آمدن Free Studio برطرف گردیده .

    از میان سایر قابلیت هایی که در این نرم افزار قدرتمند قرار داده شده است می توان به پروسه رایت بر روی دیسک های CD ، DVD و بلوری اشاره نمود . با استفاده از این بخش شما خواهید توانست ویدیوهای مورد نظر خود را بر روی DVD رایت نموده یا اینکه دیسک های صوتی قابل پخش در پلیرهای خانگی و اتومبیل بسازید . تبدیل مستقیم ویدیو ها به DVD و بلعکس ، تبدیل فایلهای ویدیویی به فلش و یا استخراج موزیک و صدای فیلم ها و ذخیره سازی آنها در فرمت MP3 از جمله سایر کارهایی است که می توانید با این نرم افزار انجام دهید .

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |