به وبلاگ من خوش آمدید
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نرم افزار SOFTWARE و آدرس pseedownload2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 101
بازدید کل : 20195
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

سایت من پشتیبان سایت نرم افزار پشتیبان نرم افزار گالری عکس پشتیبان گالری موسیقی پشتیبان موسیقی فیلم پشتیبان فیلم گیم پشتیبان گیم

برطرف كردن محدوديت ساپورت رم 4 گيگابايتي به بالا در ويندوزهاي 32 بيتي

مطمئنا امروزه اکثر افراد ترجیح می دهند تا به جای استفاده از ویندوز های Xp و Vista از ویندوز فوق العاده محبوب و عالی 7 (سون) که دارای دو نسخه ی 32 بیتی و 64 می باشد استفاده نمایند. اما شاید یکی از مشکلات کاربران این سیستم عامل استفاده ی محدود از حافظه ی Ram سیستم در نسخه ی 32 بیتی این ویندوز باشد که باعث می شود افراد نتوانند از تمام حافظه ی رم خود استفاده نموده و بعضا در اجرای برنامه های سنگین خود که نیاز به حافظه ی موقت زیادی داشته دچار مشکل شوند. حال شاید با خود بگویید با استفاده از نسخه ی 64 بیتی به راحتی می توان این مشکل را نیز برطرف ساخت اما بعضا در صورت ارجینال بودن ویندوز یا نبود نسخه های کامل و بی نقص 64 بیتی سایر نرم افزارها این روش نیز مشکل را برطرف ننموده و شاید مشکلات دیگری را نیز ایجاد نمایید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن به راحتی می توانید از تمام حافظه ی Ram سیستم خود در نسخه های 32 بیتی ویندوز سون استفاده نمایید و مجبور به استفاده ی محدود و نهایتا 2 گیگابایت از رم خود نشوید. Windows 7 (32-bit) Patch to Support 4 GB or 8 GB RAM که برای اولین بار در میان وب سایت های فارسی زبان توسط گروه آسان دانلود در اختیار کاربران قرار گرفته است یک پچ کم حجم و مفید می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی و تنها با چند کلیک ساده از تمام حافظه ی رم خود در نسخه های 32 بیتی ویندوز سون استفاده نموده و از سرعت سیستم خود لذت برید.




قيمت: رايگان
دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم - 2.34 مگابايت | لينک كمكي
پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
بحث پيرامون اين مطلب در انجمن
آموزش نصب نرم افزار به صورت تصويري
تصويري از محيط برنامه
سايت سازنده
 لينک منبع : اسان دانلود / پی سی دانلود



+ نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

کرک جدید برای ویندوز محبوب 7 با Windows 7 Loader v2.0.6 by DAZ

با توجه به این که برای استفاده از تمامی قابلیت های ویندوز 7 نیاز به نصب کرک و انواعی از فایل های Patch بوده تا بتوان از این سیستم عامل برای مدت طولانی استفاده کرد امکان از کار افتادن کرک ها قبلی نیز وجود دارد. به همین دلیل کاربرانی که این سیستم عامل فوق موفق را برگزیده اند می بایست در صورت از کار افتادن کرک ها و از بین رفتن License ها نسخه های جدیدی از کرک ها را دریافت کرده و برای فعالسازی سیستم عامل اقدام کنند.
با توجه به درخواست های مکرر کاربران مبنی بر از بین رفتن License فعالسازی برآن شدیم تا تعدادی از کرک های جدید و تست شده را برای دانلود قرار دهیم ، دقت داشته باشید که هریک از این نرم افزارها به صورت جداگانه در سایت قرار داده شده اند و می توانید پس از دریافت هریک از آن ها ابتدا لایسنس قبلی را Uninstall نموده و سپس کرک جدید را اعمال کنید.

قابليت قعالسازي و پشتيباني از ويندوزهاي:

Windows 7 Ultimate
Windows 7 Ultimate E
Windows 7 Professional
Windows 7 Professional E
Windows 7 Home Premium
Windows 7 Home Premium E
Windows 7 Home Basic
Windows 7 Starter
Windows 7 Starter E
Windows Vista Ultimate
Windows Vista Business
Windows Vista Business N
Windows Vista Home Premium
Windows Vista Home Basic
Windows Vista Home Basic N
Windows Vista Starter
Windows Server 2008 R2: Enterprise
Windows Server 2008 R2: Standard
Windows Server 2008 R2: Foundation
Windows Server 2008: Enterprise
Windows Server 2008: Standard
Windows Server 2008: Foundation
Windows Small Business Server 2008
Windows Small Business Server 2011




طريقه فعالسازي : با توجه به کرک دریافتی می بایست اقدام به فعالسازی نمائید. دقت داشته باشید که می توانید تنظیمات مختلف را در کرک کردن اعمال کنید. براي استفاده از كرك جديد حتما با استفاده از كرك قبلي اقدام به حذف كردن كرك نماييد و سپس كرك جديد را نصب نماييد.


قيمت: رايگان
Windows 7 Loader v2.0.6 by DAZ
دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم - 1.56 مگابايت

Windows 7 Loader eXtreme Edition v3.503
دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم - 9.29 مگابايت
Windows 7 Genuine Activation RemoveWAT v2.2.6.0
دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم - 4.39 مگابايت

AfterBurner v1.3.0.1
دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم - 1.91 مگابايت
پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
بحث پيرامون اين مطلب در انجمن
 لينک منبع: آسان انلود / پی سی دانلود 



+ نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

کرک جدید و معتبر ویندوز XP با 1Click Activate & Genuine XP 2011

مطمئنا امروزه با وجود سیستم عامل محبوب سون باز هم افراد بسیاری بنا به دلایل مختلف از نسخه ها و سرویس پک های مختلف سیستم عامل XP که شاید برای آن ها هنوز هم بهترین گزینه محسوب می شود استفاده می نمایند. اما یکی از مشکلاتی که همواره برای کاربران این سیستم عامل وجود داشته است مشکل قانونی نبودن این ویندوز یا به اصطلاح همان Genuine نبودن آن می باشد که به ندرت برای رفع آن کرک یا پچی را می توان یافت. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود قصد دارد تا با ارائه ی 1Click Activate & Genuine XP 2011 که جدیدترین کرک و معتبرترین کرک موجود برای انواع مختلف ویندوز های XP به شمار می رود شما را در رفع این مشکلتان یاری نموده تا بتوانید به راحتی ویندوز خود را قانونی کرده و با خیال راحت از آن استفاده نمایید. این کرک بر روی کلیه ی ویندوز های XP و سرویس پک های 1، 2 و 3 قابل استفاده بوده و آن ها را فعال می نماید.




طريقه فعالسازي :
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- ابتدا بر روی فایل Setup.exe کلیک نماید سپس بر روی گزینه ی Activate کلیک نمایید و بعد بر روی گزینه ی Validate کلیک نمایید تا شما را به آدرس www.microsoft.com/genuine/validate و اکنون ویندوز شما قانونی است.
- دقت نمایید که مرورگر پیش فرض ویندوز شما باید اینترنت اکسپلورر باشد.

قيمت: رایگان
دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم - 611 کیلو بايت | لينک كمكي
پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
بحث پيرامون اين مطلب در انجمن
سايت سازنده
 لينک منبع: آسان دانلود / پی سی دانلود 



+ نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

معرفی و دانلود ویندوز ۸ ، نسخه توسعه دهندگان (۳۲ و ۶۴ بیت)





ویندوز ۸ آماده دانلود !
نسخه که پیش رو دارید از جانب شرکت مایکروسافت به عنوان نسخه آزمایشی ارائه شده و بیشتر مختص کسانیست که میخواهند زیر و بم ویندوز ۸ را ببینند ، بررسی کنند و ایده بدهند یا راهکار ارائه کنند. این نسخه شامل نرم افزار های prerelease میباشد و امکان تغییر برنامه در آینده و در نسخه فاینال وجود دارد. از ویژگی های بارز در این نسخه از ویندوز به عملکرد بسیار بهینه نسبت به سخت افزار موجود روی سیستم شما اشاره شده …. که بعد از چندین سال طبق گفته مایکروسافت محقق شده…!! ویندوز 8 مناسب انواع مختلف کامپیوترها، شامل کامپیوترهای رومیزی، نوت بوک ها و تبلت ها است. امکانات جدید ویندوز 8 که در روز چهارشنبه توسط مایکروسافت معرفی شد آنقدر جذابند که ممکن است باعث کاهش فروش تبلت های اندرویدی یا iPad شود. در ادامه با امکانات جدید ویندوز 8 که مناسب تبلت های چندلمسی و یا استفاده از ماوس و کی برد در کامییوترهای معمولی است آشنا خواهید شد. مایکروسافت در کنفرانس خبری که در لوسانجلس برگزار شد از برخی از امکانات ویندوز 8 پرده برداری کرد. رابط کاربری ویندوز 8 به نحوی طراحی شده که هم مناسب تبلت ها و ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی باشد و هم مناسب کامپیوترهای معمولی که از ماوس و کی برد استفاه می کنند. رابط کاربری Windows 8 بطور کامل متحول شده است. در ویندوز 8 به جای صفحه میز کار (Desktop)، منوی Start و نوار ابزار (Task Bar) و غیره یک رابط کاربری سازگار با صفحه لمسی اضافه شده است. رابط کاربری ویندوز 8 شباهت زیادی به رابط کاری Windows Phone 7 دارد. البته اگر کاربر با PC از ویندوز 8 استفاده کند می توانند میزکار سابق Windows 7 را در کنار رابط کاربری Windows 8 داشته باشد. نحوه حرکت بین صفحه های مختلف، نمایش صفحات وب و غیره همگی با صفحه های لمسی سازگار شده اند. مایکروسافت روش بسیار جذابی را برای قرار دادن پنجره های مختلف در کنار یکدیگر در نظر گرفته است.
موارد موجود در نسخه ۶۴ بیت (توسعه دهندگان ) به همراه ابزار های جانبی :

Sha 1 hash – ۶FE9352FB59F6D0789AF35D1001BD4E4E81E42AF
64-bit Windows Developer Preview
Windows SDK for Metro style apps
Microsoft Visual Studio 11 Express for Windows Developer Preview
Microsoft Expression Blend 5 Developer Preview
28 Metro style apps including the BUILD Conference app

موارد موجود در نسخه ۳۲ بیت (توسعه دهندگان ) :

Sha 1 hash – ۴E0698BBABE01ED27582C9FC16AD21C4422913CC
Windows Developer Preview and Metro style apps on a 32-bit PC

سیستم مورد نیاز برای ویندوز ۸ :

۱gigahertz (GHz) or faster 32-bit (x86) or 64-bit (x64) processor
1gigabyte (GB) RAM (32-bit) or 2 GB RAM (64-bit)
16GB available hard disk space (32-bit) or 20 GB (64-bit)
DirectX 9 graphics device with WDDM 1.0 or higher driver




مایکروسافت کدامیک از قابلیت های جدید ویندوز 8 را معرفی کرد؟
مایکروسافت نشان داد که ویندوز 8 با انواع مختلف کامپیوترها مانند نوت بوک، کامپیوتر رومیزی و تبلت ها سازگار است. پیش از این سیستم عامل ویندوز تنها با پردازنده های AMD و Intel سازگار بود ولی Windows 8 با انواع مختلف CPU و APU سازگار است در حال حاضر اکثر تبلت ها و تلفن های همراه هوشمند مجهز به APU های مختلف هستند که ویندوز 7 از آنها پشتیبانی نمی کرد. مایکروسافت در نمایش نسخه آزمایشی ویندوز 8، این سیستم عامل را در تبلت های مختلف و با پردازنده های Tegra 2 انودیا و Qualcomm و کامپیوترهای مجهز به پردازنده های AMD و Intel به نمایش گذاشت. صفحه اصلی (Home Screen) ویندوز 8 با ابزارهای مجهز به صفحه لمسی سازگار است رابط کاربری ویندوز 8 مشابه صفحه اصلی سیستم عامل Windows Phone 7 شده است و همه چیز طوری طراحی شده تا دستورات براحتی از طریق لمس انگشتان دریافت شوند. اما در پشت این رابط کاربری همان دسکتاپ، نوار ابزار و Explorer برای کامپیوترهای معمولی وجود دارد.

رابط کاربری لمسی چطور کار می کند؟
در ویندوز 8 منوی Start به طور کامل تغییر کرده است و اطلاعات اولیه مانند زمان، تعداد نامه های خوانده نشده و غیره را نمایش می دهد. نحوه قرار گرفتن صفحه های مختلف در کنار یکدیگر نیز تغییر کرده و شما می توانید صفحه های مختلف را در کنار صفحه اصلی داشته باشید و به هر میزان که علاقه دارید به هر کدام فضا اختصاص دهید. نرم افزارها (Apps) در ویندوز 8 همانند Windows Phone 7 برخی از اطلاعات اولیه را بدون نیاز به اجرای آنها نمایش می دهند به عنوان مثال برای مشاهده دمای هوا نیاز نیست که نرم افزار آب و هوا را اجرا کنید. دمای هوا در عنوان خود نرم افزار نمایش داده می شود. در تصویر پایین نحوه قرار گرفتن دو پنجره در کنار یکدیگر را مشاهده می کنید و همانطور که در تصویر مشخص است با کشیدن یک پنچره به طرفین فضای اختصاص داده شده به آن کم و زیاد خواهد شد. نمایش نرم افزارهای مختلف در کنار هم و تغییر فضای اختصاص داده شده روی صفحه برای هر کدام یکی از بهترین قابلیت های ویندوز 8 است. زمانی که یک نرم افزار در حال اجرا است به راحتی می توانید نرم افزارهای دیگری را در کنار آن اجرا کرده و همه را برروی صفحه مشاهده و کنترل کنید. این امکانی است که هیچ کدام از تبلت های اندرویدی و یا iPad ندارند.

نرم افزارهای ویندوز 8 چطور کار خواهند کرد؟
مایکروسافت اعلام کرده که نرم افزارهایی که خود برای ویندوز 8 ساخته است همگی مبتنی بر فناوری های وب یعنی HTML5 و JavaScript هستند. این نرم افزارها شباهت زیادی به نرم افزار تبلت ها دارند. بعنوان مثال نرم افزار آب و هوا، پیش بینی وضعیت آب و هوای مناطق مختلف را تا 5 روز آینده نمایش می دهد. خبر خوان نیز اخبار مختلف را به همراه تصویر کوچک مربوطه نمایش می دهد. مایکروسافت علاوه بر این ها نسخه 10 مرورگر محبوب Internet Explorer را به نمایش گذاشت. IE 10 بطور کامل با تبلت ها سازگار شده است. مایکروسافت همچنین قصد دارد فروشگاه نرم افزارهای ویندوز 8 را نیز راه اندازی کند ولی هنوز جزئیات بیشتری در این رابطه اعلام نکرده است.

آیا نرم افزارهای فعلی ویندوز مانند آفیس و فوتوشاب نیز در ویندوز 8 اجرا خواهند شد؟
نرم افزارهای فعلی تحت سیستم عامل ویندوز نیز در ویندوز 8 کار خواهند کرد اما با صفحه لمسی تبلت ها سازگار نبوده و کارکردن با آنها در تبلت ها مشکل خواهد بود. نکته جالب در ویندوز 8 این است که کاربر می تواند نرم افزارهای قدیمی ویندوز را در کنار نرم افزارهای جدید HTML5/JavaScrip اجرا کند.

ویندوز 8 چه زمانی منتشر خواهد شد؟
مدیرعامل مایکروسافت، استیو بالمر اعلام کرده که ویندوز 8 در سال 2012 منتشر خواهد شد اما تاریخ دقیق انتشار آن هنوز اعلام نشده است. انتظار می رود اطلاعات دقیق تر زمان انتشار Windows 8 در ماه سپتامبر و در کنفرانس BUILD اعلام شود.



راهنمای نصب نرم افزار :
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار Ultra ISO فایل ایمیج را باز کرده و روی یک دی وی دی خام رایت کنید.
- سیستم خود را Restart کنید و آن را با DVD-ROM راه اندازی کنید و سپس اقدام به نصب نماييد
نکته قابل توجه اینکه این نسخه از ویندوز نیاز به DVD هایی با ظرفیت بیشتر از DVD های معمولی دارد، و باید حتما از DVD 9 استفاده کنید.به دلیل اینکه نسخه ازمایشی است، ممکن است دارای اشکالاتی باشد بنابر این نصب این ویندوز تنها به علاقه مندان جهت آشنایی با ویژگی های جدید این ویندوز توصیه می شود.این نسخه از ویندوز دارای محدودیت زمانی هست و هنوز کرکی برای آن منتشر نشده است.


دانلود رايگان نسخه 32 بيتي با لينک مستقيم - 2.8 گيگابايت
  
پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
بحث پيرامون اين مطلب در انجمن
سايت سازنده
گويا آي تي + zoomit
 لينک منبع : اسان دانلود/ پی سی دانلود



+ نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

تجربه سيستم عامل لينوكس با Slax Linux v 6.0.7

اينهم سيستم عامل زيبا و سريع لينوکس اسلکس که نيازي به نصب نداشته و قابل اجرا از روي CD و يا USB مي باشد.اين سيستم عامل بر پايه Slackware Linux ساخته شده و از سيستم فايل يکسان که تحت عنوان unionfs شناخته مي شود ، بهره مي برد. در تعريف از اين سيتم عامل آمده که : کافي است که همينقدر تصور نماييد که مي توانيد از آن در مدرسه ؛ خانه ؛ محل کار استفاده نماييد؛ آنهم تنها با استفاده از يک CD.
شما فقط باید فایل iso رو روی سی دی رایت کنید و از این سیستم عامل لذت ببرید.



قيمت: رايگان
دانلود - 189.98 مگابايت download Slax for CD | لينك كمكي
دانلود - 189.58 مگابايت download Slax for USB | لينك كمكي
پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
تصويري از محيط برنامه
سايت سازنده
لينک منبع : آسان دانلود /پی سی دانلود



+ نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

-سیستم عامل همراه Elive v2.0 با هسته لینوکس بر روی فلش مموری و سی دی

شاید شما هم از جمله افرادی بوده اید که آرزوی داشتن یک سیستم عامل کامل و کاربردی بر روی فلش مموری یا سی دی، بدون نیاز به نصب را داشته اید! از دست دادن سیستم عامل به طور ناگهانی و نداشتن فرصت کافی جهت نصب مجدد و دستیابی به اطلاعات ارزشمند، عواملی هستند که کاربران را به استفاده از این سیستم عامل ترغیب می کنند. هم اکنون آسان دانلود باری دیگر برای اولین بار در ایران، یکی از کامل ترین سیستم عامل های Live را با قابلیت های ویژه و کاربردی، جهت رفاه کاربران و استفاده کاربردی از آن، معرفی می کند...
سیستم عامل Elive یک سیستم عامل کامل برای انواع کامپیوترهای خانگی و لپ تاپ ها در مواقع اضطراری به شمار می آید. از طرفی این سیستم عامل با هسته بسیار پایدار لینوکس دبیان (Debian GNU/Linux) بنیان نهاده شده و بر اساس تغییراتی خاص و بهینه شده جهت رفع نیازهای کاربر منتشر شده است. نسخه کامل Elive می تواند جانشین مناسب برای سیستم عامل فعلی کاربر با امکاناتی ویژه باشد. جذاب ترین قابلیت این سیستم عامل سازگاری آن با کمترین مشخصات سخت افزاری، در حد یک سیستم با پردازنده 100 مگاهرتز و 64 مگابایت حافظه رم است. مدت زمان نصب این سیستم عامل تنها مدت زمان کپی کردن آن بر روی فلش مموری یا سی دی بواسطه نرم افزار موجود در پک می باشد و بعد از آن تنها در کمتر از 30 ثانیه می توان از روی فلش، سیستم عامل را راه اندازی نمود.
هدف بزرگی که این سیستم عامل به گفته سازندگانش دنبال کرده است، ایجاد یک محیط بسیار امن و پایدار، کاربردی و قدرتمند با پردازش بالا و قابل نصب بر روی سیستم های قدیمی با رابط کاربری بسیار جذاب است که چشمان هر بیننده ای را به خود خیره می سازد. پایداری واقعی سیستم عامل Elive باعث شده است تا این سیستم عامل طی یک مدت بسیار طولانی، بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه دهد و هیچگاه دچار مشکلات بزرگ نشود. سرعت بسیار بالا در پردازش و اجرا، عدم مواجهه با خطاهای پی در پی و بی مورد، محیطی بسیار امن و به دور از هر گونه ویروس و تروجان و بد افزارها نیز تضمین کننده این راه است. سیستم عامل Elive با همراه داشتن نرم افزارهای کاربردی و از پیش نصب شده جهت رفاه حال کاربران آماده شده است. این نرم افزارها شامل ابزار Office، ابزارهای Multimedia و حتی برخی از بازی هاست. کاربر در این این سیستم عامل می تواند به راحتی به تماشای فیلم مورد علاقه خود با فرمت های جدید تصویری، ویرایش حرفه ای صوت و تصویر، ایجاد کیفیت بیشتر در تصاویر، اضافه نمودن افکت ها و حتی ایجاد تغییرات ساختاری بپردازد. از طرفی می تواند فیلم های DVD مورد علاقه خود را با منوی مورد نیاز آن ایجاد و رایت نماید و یا حتی موسیقی متن مورد علاقه خود را به فایل تصویری مورد نظرش (بدون نیاز به نصب هیچ ویرایشگری) اضافه نماید. از طرفی سیستم عامل Elive به کاربرانش این امکان را می دهد تا به ساخت انیمیشن های سه بعدی بپردازند. به کار بردن نرم افزارهای متن باز در این سیستم عامل، هموار کننده راه این سیستم عامل و عامل مهم گسترش و محبوبیت روز افزون آن است. این بدان معناست که کاربر می تواند به راحتی به سورس برنامه های این سیستم عامل بدون هیچ محدودیتی دست یابد و حتی آنها را بهینه سازد و یا تغییرات مورد نظر خود را اعمال نماید. جالب است بدانید سیستم عامل Elive تنها جهت رضایت و خوشایندی کاربران طراحی شده است و هیچ جنبه مادی را برای کار خود دنبال نکرده است، و این بنیان کاری امری شده است تا موفقیت این سیستم عامل، تضمین شود. (شعار سازندگان Elive بر این اصل است که سیستم عامل Elive تنها یک هنر است و صرفا یک تعهد و انجام وظیفه نیست.) لازم به ذکر است، سیستم عامل Elive تنها برای کاربران تازه کار و معمول اینترنتی طراحی نشده است و اساس کار آن جهت رفع نیاز کاربران حرفه ای اینترنت نیز بوده است. دانستن این نکته ضروری است که نسخه پرتابل (قابل حمل بر روی فلش یا سی دی) سیستم عامل Elive صرفا یک نسخه نمایشی از امکانات کلی آن به حساب می آید و تمامی امکانات و ویژگی های خاص را در نسخه نصب شده بر روی فلش مموری یا سی دی، مشاهده نمی شود و در صورتی که از این سیستم عامل ارزشمند، لذت بردید، می توانید نسخه کامل با تمامی امکانات خاص آن را به صورت کامل بر روی سیستم خود نصب کرده و بهره ببرید. در حقیقت سیستم عاملی که در حال حاضر در اختیار شماست، بسیار جالب و قدرتمند، با برخی امکانات خاص و بسیار کاربردی، بر روی فلش مموری (تحت عنوان نسخه Elive Stable) است.

معرفی کلی سیستم عامل Elive :


سیستم عامل مبتنی بر Debian :
سیستم عامل Elive یک نسخه منتشر یافته مبتنی بر دبیان است، با این تفاوت که بسته های پایدار و اخیر Elive، جانشین بخش های دبیان همراه با تغییرات تکمیلی و بهینه شده آن، شده اند. (بیش از 500 پکیج بهینه شده، اضافه شده، یا تغییرات اساسی کرده است.)


Enlightenment توسعه و قدرت یافته :
پنجره مدیریت Enlightenment یک دسکتاپ با خواص دسترسی سریع و سبک و یک محیط بسیار انعطاف پذیر را مهیا می سازد که لذت استفاده، همراه با تمامی منابع مورد نیاز جهت اجرای برنامه های روزانه کاربر را به دنبال دارد. سیستم عامل Elive شامل E16 جهت سرعت بخشی و دوام، همراه با ورژن مخصوص E17 منتخب از CVS است.


خصیصه Intuitive :
سیستم عامل Elive با هدف استفاده آسان و ساده تر از سیستم عامل لینوکس، و بر اساس تغییرات بهینه شده منتشر شده است و این امر تجربه بیشترین قدرت و سرعت را برای کاربران باتجربه به ارمغان می آورد. این سیستم عامل در یک محیط کاملا پیکربندی شده با ابزار کاربر پسند و متمرکز در یک کنترل پنل اصلی، جهت مدیریت آسان سیستم است.


سرعت :
یکی از مهمترین اهداف Elive داشتن سرعت بالا و استفاده آسان از آن بوده است. در این سیستم عامل کاربر می تواند به شکل معمولی که قبلا سیستم را کنترل می کرده است، اقدام نماید یا می تواند با امکانات موجود، از راه های متفاوتی به کنترل آن بپردازد. تنها با فشردن یک کلید ساده کاربر قادر به دسترسی و باز نمودن نرم افزار یا هر عمل مورد نظر دیگر است. در این سیستم عامل می توان به تغییر سایز، نمادین نمودن پنجره ها و حرکت یا تعویض دسکتاپ در کمترین زمان ممکن پرداخت.


حداقل مشخصات سخت افزاری :
حداقل سخت افزار مورد نیاز برای اجرای Elive یک سی پی یو 100 مگاهرتزی و یک رم 64 مگابایتی است. اما حداقل سخت افزار پیشنهادی جهت بهترین کارایی سیستم عامل، یک سی پی یو 300 مگاهرتزی و یک رم 128 مگابایتی است. در این سیستم عامل نیاز به هیچ گرافیک کارت مخصوصی یا شتاب دهنده گرافیک سه بعدی نیست و با گرافیک های معمول نیز کاملا سازگار است.

ویژگی های برتر نسخه Elive Stable v2.0:
نسخه جدید این سیستم عامل شامل لیست بزرگی از بهینه سازی ها جهت استفاده هر چه آسان تر و مناسب برای هر طیفی از کاربران است و این سیستم عامل به کاربرانی که تا به حال تجربه استفاده از لینوکس Elive را نداشته اند، پیشنهاد می شود. استفاده از e17 در این نسخه می تواند تمامی امکانات شخصی سازی و مطلوب کاربر را برای ایجاد تغییرات و ظاهر جدید در سیستم عامل ، فرآهم آورد.

تغییرات ارزشمند و امکانات افزوده شده در این نسخه، عبارتند از:
- امکان اجرای مستقیم از روی سی دی یا فلش مموری بدون نیاز به نصب (تنها کاری که باید انجام شود، قرار دادن سی دی در سی دی رام و یا قرار دادن فلش مموری در پورت USB و بوت شدن از روی آن است.)
- امکان نصب هر نوع پکیج های واسط APT یا Synaptic در مد LiveCD!
- قدرت تشخیص بالای انواع سخت افزارها و سازگاری اتوماتیک و آنی با آنها
- تغییرات در Autolaunchers و بازنویسی کامل آن که یک سیستم پایدار را به همراه خواص بیشتر در بر داشته
- تغییر در تنظیمات کاربری و اضافه نمودن امکان تنظیمات جدید نظیر Touchpad و FIXME جهت سازگاری بیشتر
- تغییر هسته به نسخه 2.6.30.9 با قابلیت پشتیبانی از سخت افزار خاص و امکاناتی دیگر نظیر tuxonice یا همان Hibernation و reiser4 و ....
- امکان استفاده از ویژگی های Compiz به صورت مستقیم و بدون نیاز به نسخه ی خاصی از سیستم عامل Elive
- پشتیبانی از گوشی های 3G با پشتیبانی از 364 ارائه دهنده برای هر کشوری
- ظاهری زیبا و جذاب تر نسبت به نسخه های قبلی
- پشتبانی از بلوتوث و شناسایی خودکار سخت افزار کاربر
- در بر دارنده Trayer (جهت شناسایی موقعیت و وضعیت نرم افزارها بر روی دسکتاپ و کنترل آن)
- پشتیبانی از پوشه های به اشتراک گذاشته شده تحت عنوان Samba که به صورت مستقیم و آسان در Elive استفاده شده است.
- دارای سازگاری OSS برای بازی ها و نرم افزارهای ناشناخته ای که Alsa از آن ها پشتیبانی نمی کند.
- دارای Entrance Autologin (ورودی خودکار)
- پشتیبانی از شبکه Broadcom 43xx با 2 درایور قابل انتخاب
- امکان Audio Configurator برای انتخاب دلخواه کارت صدا (در صورتی که بیش از یک کارت صدا روی سیستم نصب باشد.)
- امکان انتخاب و شناسایی دستی و اتوماتیک کارت گرفیک
- دارای Kernel خاص و قدرتمند با پشتیبانی از 4 گیگ رم و سی پی یو 64 بیتی
- پشتیبانی از زبان های مختلف و روز دنیا (می توان با استفاده از Eltrans به ترجمه زبان های دیگر این سیستم عامل نیز پرداخت.)
- و قابلیت های بسیار جالب دیگر که در حین کار با این سیستم عامل جذاب با آن آشنا خواهید شد...




روش نصب بر روی CD:
فایل Image موجود در پک با پسوند ISO را به راحتی با استفاده از نرم افزارهایی مثل Nero یا الکل، بر روی یک سی دی رایت کنید و توسط سی دی همانند وقتی که می خواهید ویندوز نصب کنید، بوت شوید، خواهید دید که سیستم عامل به راحتی بوت می شود.

روش نصب بر روی USB:
نرم افزار Elive USB Installer را از لیست پایین دانلود نمایید و آنرا اجرا کنید، سپس در بخش Disk Image بر روی (...) کلیک کنید و فایل ایمیج را به نرم افزار بدهید. در پایین ترین بخش نرم افزار (Type) شما باید USB Drive را از منوی کشویی انتخاب نمایید. سپس در قسمت Drive، درایو فلش مموری را انتخاب نمایید و دکمه OK را بزنید و منتظر بمانید تا به طور کامل بر روی فلش نصب شود. (حداقل فلش یک گیگ مورد نیاز است.)

توجه: کپی کردن فایل ها به طور عادی بر روی فلش، به هیچ وجه سیستم عامل را بوت نمی کند، چرا که فرمت مخصوص بوت، توسط خود نرم افزار باید صورت گیرد. پس به طور عادی فایل ها را کپی نکنید.


قيمت: رایگان
دانلود Elive USB Installer
دانلود - 3.71 مگابایت | لينك كمكي

دانلود ایمیج (Elive Stable v2.0) - سرور آسان دانلود
دانلود - 681 مگابایت | بخش اول - دوم - سوم - چهارم - پنجم - ششم - هفتم - هشتم

پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
بحث پيرامون اين مطلب در انجمن
تصويري از محيط برنامه
سايت سازنده
 لينک منبع  آسان دانلود



+ نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

در بخشای پایین از لینک دوستان اسکرین سیورهای زیادی میتونید دانلود کنید اما ما به نظر خودمون زیباتریناش رو میزاریم حال کنید. Sealed

EarthView یک پشت زمینه فعال دسکتاپ و اسکرین سیور زیبا می باشد که یک نمای زیبا از کره زمین با نمایش روشنایی روز و تاریکی شب می باشد. این نرم افزار با کیفیت و قدرت تفکیک پذیری بالا برای عکس ها در حد 1600x1200 تصاویر زیبا و واقعی را از زمین به نمایش در می آورد. این نرم افزار قادر به نمایش دادن نقشه ، کره ، منطقه های شهری ، روز و شب شهر ها (تنظیم با ساعت ویندوز) ، نمایش جو زمین ، ابر ها ، ساعت های محلی و... را از نمای دور دارا می باشد. EarthView دارای چهار نمای زیبا از نقشه زمین و 10 کیلومتر قدرت تفکیک پذیری که قادر به نزدیک نمایی 100% می باشد و نمایی که هر پیکسل بر روی صفحه شما را برابر با 10 کیلومتر از زمین می کند می باشد. شما همچنین می توانید بعد از کرک نرم افزار با دانلود نقشه های بیشتر از سایت سازنده زوم بیشتری بر روی زمین داشته باشید.

 

www.freedownload.ir دانلود نرم افزار رایگان - نرم افزار اسکرین سیور و دسکتاپ متحرک از زمین - EarthView is a dynamic desktop wallpaper and screen saver

 

  • نمایش جزئیات از کره زمین

  • نمایش روز و شب

  • نمایش مناطق شهری و روشنایی شهر

  • نمایش ابر ها

  • چهار نقشه زیبا از زمین

  • نمایش موقعیت بیش از 3000 شهر با ساعت محلی آن ها

  • نمایش دو طرح نقشه و کره

  • نمایش در قالب اسکرین سیور و پشت زمینه دسکتاپ

 

دانلود نرم افزار اسکرین سیور و دسکتاپ متحرک از زمین (حجم فایل: 3.28 مگابایت) | لینک کمکی دانلود (راپیدشیر)

رمز عبور: www.fdl.ir

بزرگترين مركز دانلود رايگان www.freedownload.ir منبع



+ نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

وقتی سرعت سیستم بعد یکی دو ماه پایین میاد و اعصاب رو بهم میریزه قبل تعویض ویندوز این برنامه رو اجرا کنید اگر درست نشد بعد ویندوز رو عوض کنید،

برو بچه ها گل برای پچ کردن این نرم افزار بایستی که فایل اجرایی رو به مسیر نصب در نرم افزار پچ وارد کنید من توضیح دادم در  وبلاگ قبلی حالا هرکسی میخواد این برنامرو بایستی ازوبسایت جدید دانلود کنه .



+ نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |



+ نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

نرم افزار پارس‌ خوان خواننده متون فارسي برای کامپیوتر - ParsKhan v1.0


با گذشت زمان، بر حجم اطلاعات متني افزوده مي‌شود. روزانه ميليون‌ها صفحه وب حاوي اطلاعات جديد بر روي اينترنت قرار مي‌گيرد. بسياري از کتاب‌ها به صورت ديجيتالي ارائه مي‌شوند. ممکن است روزانه چندين ايميل به دست شما برسد و همه اين‌ها در حالي است که براي خواندن هر يک بايد براي مدت طولاني از همه کارهاي ديگر غافل شده و به صفحه نمايش خيره شويد و متون را بخوانيد.
پارس‌خوان، متون ديجيتالي را به صدا تبديل مي کند و حاصل تلاش 45 روزه‌ي تيم نرم افزاري آفتابگردان است، هديه‌اي ارزشمند به پارسي‌زبانان.هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت فوردانلودز دریافت نمایید.


وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

ادامه مطلب نرم افزار پارس‌ خوان خواننده متون فارسي برای کامپیوتر - ParsKhan v1.0

دانلود منیجر فارسی و قدرتمند بیدار برای مدیریت دانلودهای شبانه - Bidaar 1.45


استفاده مفید از زمان و برنامه ریزی برای آن همواره برای کسانی که ارزش واقعی زمان را میدانند مورد توجه خاصی قرار داشته است. بدیهی است برنامه ریزی و استفاده از زمانهای مرده و بلا استفاده مانند زمانهایی که پشت سیستم خود نیستید، همچنین زمان خواب و حتی زمانهایی که در مسافرت هستید و دسترسی به سیستم خود ندارید میتواند مقدار زیادی از آن زمانهای مرده را زنده کند. از این رو نرم افزار بیدار به منظور انجام عملیات خاموش کردن، روشن کردن، راه اندازی مجدد، قفل کردن، خروج کاربر، خاموش کردن نمایشگر، اجرای برنامه و ریبوت کردن مودم ADSL در زمان یا دوره زمانی خاص طراحی شده است.  یکی از کاربرهای مهم این نرم افزار برای مدیریت دانلود های شبانه و یا انجام عملیات نرم افزاری خاص (بطور مثال انجام آنالیز و محاسبات) در زمانهای تعیین شده می باشد. با نرم افزار فارسی بیدار شما می توانید برنامه ریزی نمایید که سیستمتان در ساعت مقرر روشن شده و مودم ADSL شما را Restart کرده و آن را با اکانت شبانه بالا بیاورد و همچنین عملیات دانلود شما را انجام داده و در نهایت سیستم را در ساعاتی خاص خاموش نماید.  این نرم افزار دارای محیط کاربری کاربر پسند و کاملا فارسی (تاریخ شمسی) می باشد، حافظه بسیار کمی را اشغال کرده و میتواند بطور قابل حمل (Portable) نیز مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین برای نصب و استفاده از آن نیازی به داشتن سطح دسترسی Admin سیستم نمی باشد.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

ادامه مطلب دانلود منیجر فارسی و قدرتمند بیدار برای مدیریت دانلودهای شبانه - Bidaar 1.45

 

نرم افزار فارسی ارسال شکلک های زیبای یاهو مسنجر نسخه 4,1


حدود ۶ سال پیش اولین نسخه از برنامه ایرانی ارسال یاهو مسنجر را با نام Iranian Yahoo! Messenger Emotion Sender منتشر شد. استقبال از این برنامه به حدی بود که هنوز هم نسخه های قدیمی این برنامه در مجموعه سی دی های نرم افزاری شرکت های مختلف به عنوان یکی از برنامه های کاربردی در ارتباط یاهو مسنجر ارائه می گردد. اما از آنجایی که با تغییر نسخه های یاهو مسنجر، امکان استفاده از برنامه قبلی ما در آنها از بین می رفت لذا در نسخه چهارم این برنامه (ورژن ۴،۱) سعی کردیم آن را با کلیه ورژن های زیر ۱۰ نرم افزار یاهو مسنجر سازگار کنیم که در اینجا حاصل این کار به دوستداران ایرانی برنامه یاهو مسنجر تقدیم می گردد.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

ادامه مطلب نرم افزار فارسی ارسال شکلک های زیبای یاهو مسنجر نسخه



+ نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

از سایت دانلود راگان لینکهارو قرار دادیم  و .. و دیگه همین.

EmEditor Professional 11.0.1 x86 x64 - نرم افزار ویرایشگر کد برنامه نویسی

520
Maplesoft Maple 15 32-bit 64-bit - نرم افزار محاسبات ریاضی پیشرفته 4582
GUI Design Studio Professional 4.2.115.0 Portable - نرم افزار طراحی رابط کاربری گرافیکی 4984
PHP Designer 2010 7.2.1 - نرم افزار جالب برنامه نویسی هوشمند تحت پی اچ پی 8096
HTML Password Lock 5.0 - نرم افزار ایجاد یوزر و پسورد در صفحات HTML 3554
SQLite Expert Professional 3.0.31 Portable - نرم افزار مدیریت پایگاه داده های SQLite 2856
ASP.NET Maker 8.0 - ساخت حرفه ای سایت بر پایه ASP.Net 9373
IDM UEStudio 9.30.0.1004 - نرم افزار کد نویسی و ویرایشگر متن زبان های برنامه نویسی 4634
ESF Database Migration Toolkit Pro 6.2.21 - نرم افزار تبدیل بانک اطلاعاتی 4349
1st JavaScript Editor Professional Edition 5.1 - نرم افزار ویرایشگر کد جاوا اسکریپت 13291
Dr.Batcher 2.01 - نرم افزار ایجاد فایل دسته ای Bat 4178
Trace Modeler 1.6.5 MultiOS - نرم افزار مهندسی رسم نمودار UML 5470
Notepad++ 5.6 - دفترچه یادداشت همه کاره برنامه نویسی 5381
Zend Studio 7.0 - محیط قدرتمند و محبوب برنامه نویسی به زبان PHP 7369
Navicat for PostgreSQL Enterprise Edition 8.2.7 - نرم افزار مدیریت پایگاه داده PostgreSQL 4140
SerialShield 1.9.11.3 - حفظ کپی رایت نرم افزارهای تولیدی برنامه نویسان 7012
DzSoft PHP Editor 4.2.2.6 - برنامه نویسی قدرتمند به زبان PHP 7414
Notepad++ 4.6 - دفترچه یادداشت همه کاره برنامه نویسی 15794

Rapid PHP 2007 ver 8.1.0.78 ویرایشگر قدرتمند زبان پی اچ پی

 

 

8631

 


+ نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

برترینهای آندروید رو از سایت موب4یو اینجا میزارم امیدوارم مورد توجهتون واقع بشه الهق این سایت نرم افزارهای کاملی در زمینه آندروید داره.

::

لازم به توضیح نبود اما باز هم به دلیل تشکر از سایت مبدا و نویسندگان و مدیران محترم سایت مبدا لینکها عینا در اینجا قرار میدیم بدون هیچ کم و زیادی.

پلیر قدرتمند و پر سرعت آندروید Mobo Video Player Pro v1.0.2
iconبازدید: 273 iconدسته: نرم افزار آندروید, نرم افزار موبایل

برنامه زیادی برای اجرای فایل های تصویری وجود دارد.Mobo Video Player Pro v1.0.2 نام یکی دیگر از جمله نرم افزار های پلیر ویدئو است که از اکثر فرمت های صوتی و تصویری نیز پشتیبانی می کند. از جمله ویژگی های نسخه ۱٫۰٫۲ میتوان به آرشیو کردن فیلم های شما اشاره کرد که می تواند سرعت دسترسی شما را بیشتر کند.

پلیر قدرتمند و پر سرعت آندروید Mobo Video Player Pro v1.0.2


icon برای دانلود اینجا کلیک کنید

آنتی ویروس قدرتمند آندروید Dr.Web Anti-virus v6.01.2 Full
iconبازدید: 232 iconدسته: نرم افزار آندروید, نرم افزار موبایل

آنتی ویروس قدرتمند Dr.Web Anti-virus v6.01.2 Full می تواند امنیت را در گوشی شما تضمین کند. در این آنتی ویروس شما می توانید لیست سیاهی از مزاحمین خود بسازید و بر روی تماس های آنها نظارت کنید. این آنتی ویروس قدرتمند به همراه سریال نامبر های معتبر که در فایل فشرده آماده شده است را می توانید به راحتی آپدیت کنید و از آن لذت ببرید.

آنتی ویروس قدرتمند آندروید Dr.Web Anti-virus v6.01.2 Full


icon برای دانلود اینجا کلیک کنید

عکاسی حرفه ای با Camera ZOOM FX v3.1.4 – آندروید
iconبازدید: 259 iconدسته: نرم افزار آندروید, نرم افزار موبایل

نرم افزار Camera ZOOM FX v3.1.4 به سادگی می تواند شما را تبدیل به یک عکاس حرفه ای کند. با این نرم افزار جادوئی شما میتوانید قدرت بزرگنمائی را ۶ برابر کنید، بیش از ۴۸ افکت به تصویر اضافه کنید، تایمر خودکار برای عکاسی انتخاب کنید. در ورژن ۳٫۱٫۴ این نرم افزار فوق العاده امکانات خارق العاده نیز اضافه شده است.

عکاسی حرفه ای با Camera ZOOM FX v3.1.4 - آندروید


icon برای دانلود اینجا کلیک کنید

نرم افزار مدیریت فایل آندروید با Astro File Manager v1.0
iconبازدید: 236 iconدسته: نرم افزار آندروید, نرم افزار موبایل

با استفاده از نرم افزار Astro File Manager v1.0 به راحتی می توانید فایل های درون گوشی را مدیریت نمایید. این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ورژن ۱٫۵ به بالا قابل نصب میباشد.

نرم افزار مدیریت فایل آندروید با Astro File Manager v1.0


icon برای دانلود اینجا کلیک کنید

راه بروید و پیامک بدهید با Walk and Text v2.3.1
iconبازدید: 573 iconدسته: نرم افزار آندروید, نرم افزار موبایل

حتماً در بسیاری از موارد شما در حال راه رفتن هستید و چون حواستان به گوشی و نوشتن پیامک بوده است با موانع روبروی خود برخورد کرده اید. Walk and Text نرم افزاری است که به کمک آن میتوانید هم روبروی خود را با دوربین گوشی خود ببینید و هم پیامک بنویسید.

راه بروید و پیامک بدهید با Walk and Text v2.3.1


icon برای دانلود اینجا کلیک کنید

ساخت ساعت های زیبا با Make Your Clock Pro Beta v15.5.2 – آندروید
iconبازدید: 290 iconدسته: نرم افزار آندروید, نرم افزار موبایل

با نرم افزار Make Your Clock Pro Beta می توانید به سلیقه خود برای محیط گوشی ساعت های زیبا که در سایز مختلفی ساخته میشود بسازید و محیط گوشی خود را تبدیل به یک محیط کاملا سلیقه ای کنید. این نرم افزار فوق العاده و کاربردی به شما امکان تغییر فونت و سایز ساعت را همراه با آیکون های آب و هوا می دهد که بعد از ذخیره سازی تبدیل به یک ویجت می شود.

ساخت ساعت های زیبا با Make Your Clock Pro Beta v15.5.2 - آندروید


icon برای دانلود اینجا کلیک کنید

نرم افزار تخمین مسافت با Smart Measure Pro v2.2.2 – آندروید
iconبازدید: 394 iconدسته: نرم افزار آندروید, نرم افزار موبایل

شما با نرم افزار Smart Measure  می توانید فواصلی که می خواهید را در عرض چند ثانیه بدست آورید. کافی است با دوربین گوشی خود ساختمان یا خیابان و یا هرجسمی که مدنظرتان است را انتخاب کنید تا نرم افزار فاصله، ارتفاع و عرض آن را به شما بدهد. از امکانات دیگر نرم افزار میتوان به قطب نما، گونیا، خط کش، زوم کردن دوربین، خاموش بودن شاتر و … اشاره کرد.

نرم افزار تخمین مسافت با Smart Measure Pro v2.2.2 - آندروید


icon برای دانلود اینجا کلیک کنید

شبیه سازی گیتار در آندروید با Solo v1.39.1
iconبازدید: 422 iconدسته: نرم افزار آندروید, نرم افزار موبایل

توسط نرم افزار فوق العاده Solo v1.39.1 میتوانید در گوشی خود به نواختن گیتار بپردازید. از جمله ویژگی های این نرم افزار میتوان به کوک کردن سیم های گیتار اشاره کرد که میتواند شبیه ساز بسیار قدرتمندی از یک گیتار باشد.

شبیه سازی گیتار در آندروید با Solo v1.39.1


icon برای دانلود اینجا کلیک کنید

مرورگر پر سرعت آندروید Mozilla Firefox Web Browser v7.0 Final
iconبازدید: 545 iconدسته: نرم افزار آندروید, نرم افزار موبایل

Mozilla Firefox نام یک مرورگر پر قدرت و پر سرعت می باشد که تمام نیاز های شما را برای استفاده از اینترنت رفع می کند. این نرم افزار فوق العاده با استفاده از قدرت دسته بندی سایت ها و ذخیره صفحات وب می تواند دسترسی شما را به صفحات مورد نظر خود آسان کند. ورژن ۷٫۰ این مرورگر محبوب امکان استفاده از پلاگین ها (Add Ons) به شما داده شده است که میتواند بسیاری از نیاز های شما را برطرف کند.

مرورگر پر سرعت آندروید Mozilla Firefox Web Browser v7.0 Final


icon برای دانلود اینجا کلیک کنید



+ نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

Description

فایر فکس به عنوان امنترین مرورگر ینترنت دارای افزونه های زیادی هست که میتونید اونها رو نصب کنید  در این شاخه سایت مرجه سافت 98  مجموعه ی  کاملی رو در خودش داره که امیدوارم مورد توجهتون قرار بگیره ، و ما به دلیل احترام به حقوق مولفین عین لینک رو اینجا قرار میدیم.

 

FlashGot 1.3.0.6 یکی از کارهایی که تمام ما در اینترنت انجام می دهیم دانلود فایلها است و خیلی از کاربران اینترنتی هم با برنامه های مدیریت دانلود مانند flashGet, DAP , get right و download manager آشنا هستندحالا در فایرفاکس شما می توانید با برنامه ای به نام FlashGot مدیریت فوق العاده ای مابین برنامه مدیریت دانلود خود و برنامه browser خود داشته باشیدبا نصب کردن این برنامه گزینه هایی به right click شما اضافه می شود که شما می توانید کنترل بیشتری بر روی دانلود خود داشته باشیدشما می توانید انتخاب کنید که فایل با برنامه flshgot دانلود شود یا بوسیله خود فایرفاکس .شما حتی می توانید تمام لینک های یک صفحه را با یک کلیک دانلود کنیدمی توانید بعضی از لینک ها را که می خواهید را انتخاب کنید و به یکباره دستور دانلود را بدهید flashgotیکی از محبوب ترین extension های فایرفاکس است که واقعا لازمه هر مرورگرفایرفاکس است.




ميخواهم يک افزونه براي کساني که از فاير فاکس استفاده ميکنند را معرفي کنم با آن ميتوان براحتي به تنظيمات و امکانات پنهان فاير فاکس دسترسي پيدا کرد افزونهاي به نام Toolbar buttons. که با آن خيلي کارها در فاير فاکس ميشود انجام داد . وقتي اين افزونه را به فاير فاکس اضافه ميکنيد  در  قسمت: View/Toolbars/Customize تعداد زيادي ايکنهاي متنوع اضافه ميشود

 

که براي استفاده از آنها ميتوانيد يک تولزبار به اسم خودتان درست کنيد وآيکونهايي را که ميخواهيد از آن براي تسريع کار از آن استفاده کنيد به داخل آن بيندازيد

 امکانات زيادي از جمله :

Stop Flash

Stop Movies

Stop Animated

[Stop all embedded

Stop Cookies

Toggle the Pop-up

Toggle javascript

Toggle Images

که باعث بالا رفتن سرعت کار با فاير فاکس ميشود بهتر است خودتان امتحان کنيد

نصب اين افزونه احتياج شما را به افزونهاي ديگر بي نياز ميکند.




MozBackup 1.5.1 برنامه ای برای پشتیبان گیری از فایر فاكس است شما با استفاده از MozBackup قادرید تا از اکستنشنها – ایمیلها – History – contacts – و حتی cache فایرفاکس خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و در صورت نیاز به راحتی همه آنها را بازگردانید
 البته این اکستنشن تنها مخصوص فایرفاکس نمی باشد و قادر است تا از اطلاعات محصولات شرکت موزیلا همانند :Mozilla, Firefox, Thunderbird, Netscape نسخه پشتیبان (Backup) تهیه کرده و در صورت نیاز آنها را بازیابی (Restore) نماید .




اینک یک افزونه بنام FoxTab به شما معرفی می کنیم که تب های فایرفاکس را بصورت سه بعدی به شما نشان می دهد.

https://static.addons.mozilla.net/img/uploads/previews/thumbs/27/27361.png?modified=1248187438

این افزونه تایید شده از بنیاد موزیلا می باشد.

 

از امکانات این افزونه:

  • نوع های مختلف چینش
  • انتخاب رنگ یا عکس برای پشت تب ها
  • سازگار با تمام نسخه های فایرفاکس
  • سازگار با تمامی سیستم عامل ها
  • زیبا



با نصب این افزونه یک تقویم هجری شمسی را در پایین فایرفاکس خود دارید.

 

از امکانات این افزونه:

  • استفاده از فرمت های مختلف نوشتاری
  • انتخاب رنگ نوشته
  • انتخاب اندازه
  • سازگار با همه نسخه های فایرفاکس از جمله 4
  • سازگار با تمام سیستم عامل ها


 



+ نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

کامل ترین نرم افزار برای مدیریت اسناد PDF با Adobe Acrobat X Pro ME

ساخت، مدیریت، ویرایش و به طور کلی هر آنچه که لازم است تا یک مدیریت حرفه ای برروی اسناد PDF صورت گیرد تنها با استفاده از نرم افزارهایی امکانپذیر می شود که محصول یک کمپانی قدرتمند باشند. کمپانی که بتواند با ارائه نرم افزارهایی کاربردی خیال کاربران را از هر جهت راحت نماید، در میان نام هایی که از شرکت های بزرگ نرم افزار می شناسیم اگر بخواهیم به دنبال شرکتی باشیم که نرم افزارهایی در زمینه مدیریت اسناد PDF تولید می کند بگردیم مطمئنا اولین گزینه شرکت ادوبی است، دومین کمپانی بزرگ نرم افزاری جهان که با دارا بودن ده ها عنوان نرم افزار فوق حرفه ای در زمینه گرافیک و چند رسانه ای بی نظیرترین شرکت در این زمینه ها محسوب می شود. یکی از موفق ترین محصولات این شرکت Acrobat بوده که در نسخه های مختلف عرضه شده است تا کاربران بتوانند به راحتی به کار با اسناد PDF بپردازند. یکی از این نسخه ها که Acrobat X Pro  نام دارد به مانند نسخه Professional قابلیت هایی نظیر ساخت، ویرایش، پرینت، تبدیل و چندین چند قابلیت دیگر را در اختیار کاربرانش قرار می دهد تا آن ها بتوانند همان مدیریت حرفه ای را برروی اسناد PDF  داشته باشند. Adobe Acrobat X Pro که دهمین نسخه از آن به تازگی منتشر شده با استفاده از ویژگی های خاص خود قادر است تا حتی حرفه ای ترین کاربران را هم راضی نگه دارد. ساخت اسناد PDF از اکثر نرم افزارهای رایج با استفاده از تکنیک پرینتر مجازی، سازگاری کامل با محصولات آفیس شرکت مایکروسافت برای ساخت سند، قابلیت ساخت سند PDF به صورت مستقیم از اسکنر ، امکان کار با ایمیل ها و سرویس های آنلاین برای ارسال اسناد، امکان ذخیره سازی یا تبدیل سندهای PDF  به فرمت های رایجی نظیر Word ، Excel و تبدیل به تصاویر ، قابلیت ویرایش ساده اسناد PDF و چند و چند قابلیت دیگر که همگی در این ابزار به چشم می خورند. نسخه ی جدید سازگاری خاصی با تصاویر کیفیت بالا دارد و به همین دلیل می توان از این ابزار برای ساخت PDF های با کیفیت بالا استفاده کرد، سازگاری کامل با آفیس 2010، وجود OCR داخلی برای پیدا کردن متن ها از داخل تصاویر اسکن شده، اضافه کردن Comment، حالت بهینه شده برای نمایش و ده ها قابلیت جدید و کلیدی دیگر که تنها با دانلود و نصب Adobe Acrobat X Pro می توان به آن ها دست پیدا کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Acrobat X Pro ME‌ v10.0 :
- امکان ساخت اسناد PDF
- سازگاری کامل با مجموعه آفیس 2010
- قابلیت تبدیل به دیگر فرمت های نظیر تصاویر و Word
- امکان اسکن مستقیم از اسکنر
- وجود OCR داخلی برای شناسایی متن ها
- حالت بهینه شده برای نمایش هرچه بهتر اسناد
- سازگاری خاص با تصاویر با کیفیت بالا برای نمایش هرچه بهتر اسناد
- قابلیت انجام کارها به صورت دسته ای نظیر تبدیل
- قابلیت اضافه کردن Action های جدید به اسناد PDF
- به اشتراک گذاری آنلاین اسناد
- سازگار با استانداردهای مختلف
- قابلیت به هم چسباندن چندین سند PDF
- قابلیت ساخت فرم ها
- پشتیبانی از زبان شیرین فارسی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



طريقه فعالسازي :
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- پس از نصب به صورت آزمایشی کافیست فایل Patch را اجرا کرده و از گزینه های موجود 
Acrobat X Pro را انتخاب کنید و سپس برروی Patch کلیک کنید.


 قيمت: 199 دلار آمريکا

 دانلود Adobe Acrobat X Pro ME v10.0 - سرور راپید شیر
 دانلود - 550 مگابایت | بخش اول - دوم - سوم

 دانلود Adobe Acrobat X Pro ME v10.0 - سرور آسان دانلود
 دانلود - 550 مگابایت | بخش اول - دوم - سوم

 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
 بحث پيرامون اين مطلب در انجمن
 تصويري از محيط كرك شده ي نرم افزار
 سايت سازنده



+ نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

Description:توضیحات

دوستان گلم آسان دانلود نرم افزارهای کاملی دی این بخش اراعه کرده که ما به دلیل ارج نهادن به حقوق دوستان گرامی در لینک مبدا ما مطالب رو بدون کم و زیاد اینجا قرار میدم

دانلود Farstone TotalRecovery Pro v7.1.2 بسته ای برای بازیابی فایل ها
دسته :  بازیابی اطلاعات ,  پشتیبان اطلاعات

 

دسته : مدیریت دانلود  تعداد بازديد : 1670146

منبع : www.AsanDownload.com


گروه آسان دانلود اين دانلود منيجر قدرتمند را به شما پيشنهاد مي كند.
Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتوانيد به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager v6.07 Build 12:
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers 
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها 
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاري كامل با تمامي مرورگرهاي وب
- بهبود سرعت دانلود و پشتيباني كامل از ويندوز ويستا و ویندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب ...
مهدي ۱۱:۰۰:۰۰ بعدازظهر شنبه ۹ مهرماه ۱۳۹۰ لینک ثابت 
دسته : مدیریت دانلود  تعداد بازديد : 6613

دانلود Download Accelerator Manager Ultimate دانلود منیجری قدرتمند


با پیشرفت هایی که صورت گرفته و با توجه به این که دانش کاربران روز به روز در حال افزایش است امروزه اکثر کاربرانی که از اینترنت دائمی استفاده می کنند معمولا یک نرم افزار مدیریت دانلود یا Download Manager در اختیار دارند تا به واسطه آن بتوانند علاوه بر افزایش سرعت دانلود فایل ها قابلیت هایی نظیر متوقف کردن و دوباره شروع کردن دانلود یک فایل را هم داشته باشند. البته این موارد جز اصلی ترین گزینه هایی هستند که در اکثر دانلود منیجرها یافت می شوند. Download Accelerator Manage یا به اختصار DAM یکی از جالب ترین نرم افزار های مدیریت دانلودی است که تا به حال عرضه شده است. نرم افزاری کارآمد و قابل اعتماد که امکان دانلود فایل ها را با نهایت پهنای باند به کاربران می دهد ؛ امکاناتی نظیر زمان بندی دانلود ها ، Stop/Resume یا هماهنگی با مرورگرهای رایج هم در این نرم افزار کارآمد گنجانده شده است.
Download Accelerator Manage قابلیت های نظیر دانلود از سایت های به اشتراک گذاری فیلم ها و موزیک های آنلاین ، بازیابی فایل های دانلود شده ، وجود MediaGrabber که کمک می کند فیلم های آنلاین به سادگی دانلود شوند و همچنین سازگاری با انواع پروتوکل ها از جمله مواردی هستند که در این ابزار قدرتمند اما ناشناخته به چشم می خورند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Download Accelerator Manager v4.5.1 Ultimate:
- افزایش سرعت دانلود فایل ها
- مدیریت کامل برروی فایل های دانلود شده
- امکان دسته بندی فایل ها
- قابلیت زمان بندی دانلودها
- سرعت بسیار بالا در تمامی بخش های نرم افزار
- واسط کاربری ساده و استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- سازگار با تمامی مرورگرهای رایج
- امکان دانلود از سایت ها به اشتراک گذاری ویدئوهای آنلاین
- سازگار با انواع پروتوکل ها برای دانلود فایل ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب ...
مجيد ۳:۵۰:۰۰ بعدازظهر چهارشنبه ۱۶ شهریورماه ۱۳۹۰ لینک ثابت 
دسته : مدیریت دانلود  تعداد بازديد : 10167

دانلود آسان و بی دردسر با مدیریت دانلود قدرتمند و کم حجم InstantGet



گروه پرتوان آسان دانلود همواره سعی کرده است تا در هر زمینه ای نرم افزارهای قدرتمند و متنوعی را برای کاربران ارائه داده تا شما دوستان عزیز بتوانید بسته به نیاز و سلیقه ی خود آن ها را به راحتی دریافت کرده و استفاده نمایید. اما اکنون قصد داریم تا نرم افزار مفید و جالب دیگری را به شما دوستان عزیز معرفی نماییم که با استفاده از آن می توانید به راحتی و با سرعت بالا به دانلود فایل های مختلف از اینترنت بپردازید. InstantGet مدیریت دانلود و شتاب دهنده ای قدرتمند و کارآمد می باشد که قادر است با تقسیم نمودن فایل ها به چندین قسمت و دریافت هم زمان تمامی قسمت ها سرعت دانلود شما را تا میزان 5 برابر سرعت واقعی خود افزایش داده و با ارائه ی ویژگی های مدیریتی قدرتمند این امکان را برای شما فراهم سازد تا دانلود های خود را ساده تر سازماندهی نموده و پروکسی ها و سایت ها را نیز به آسانی مدیریت نمایید. علاوه بر این InstantGet با داشتن قابلیت های فراوانی همچون امکان جست و جوی فایل های دانلود شده توسط آدرس اینترنتی فایل، برحسب نام و یا کامنت، پشتیبانی کامل از پروتکل های FTP و HTTP ، پروکسی سرورها، آدرس دهی فایل، کوکی ها و دایرکتوری ها، کنترل کلیپ برد، عملکرد به عنوان FLV Grabber و دانلودر از سایت های آنلاین محبوبی مثل YouTube، Metacafe، Break، Liveleak، Youku، Tudou و Ku6  و ... شما را ترغیب می سازد تا این مدیریت دانلود بی نظیر را نیز امتحان نمایید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار InstantGet v2.12 :
- امکان رهگیری دانلود فایل در اینترنت اکسپلورر و برنامه های مرورگر وب
- امکان جستجوی فایل های دریافت شده با استفاده از آدرس، ‌نام فایل و کامنت
- امکان کنترل و مشاهده کلیپ برد
- امکان سازگار نمودن پوسته ی منوی محتوا و فایل های دانلود شده
- دانلود ویدئو از سایت های YouTube، Metacafe، Break، Liveleak، Youku، Tudou ،Ku6 ،Tudou و ...
- امکان پخش فایل های ویدئویی دانلود شده با کلیک بر روی ویدئو در تب FLV Files
- بهبود باگ های اندک نسخه های قبلی در نسخه ی جدید و پیشرفت قابلیت های برنامه
- پشتیبانی از پروتکل های FTP و HTTP
- پشتیبانی کامل از پروکسی های HTTP، FTP و Socks
- پشتیبانی از قابلیت Drag & Drop  
- پشتیبانی از خط فرمان
- پشتیبانی از چندین زبان زنده ی دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- مدیریت کلیک های مرورگر، افزودن منوی محتوا به مرورگر، دانلود تمامی محتوای فلش از صفحه و ...
- ویژگی های مدیریتی قوی برای مدیریت دانلود ها، سایت ها ، پروکسی ها و اتصال های Dial up
- دارای قدرت و سرعت بسیار بالا علی رقم داشتن حجم بسیار کم
- دارای ظاهری بسیار ساده اما جذاب و کاربرپسند
- سازگاری کامل با مرورگرهای Internet Explorer،FireFox، Opera، NetCaptor و ...  
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب ...
حميد ۸:۰۷:۵۱ صبح جمعه ۲۱ مردادماه ۱۳۹۰ لینک ثابت 
دسته : مدیریت دانلود  تعداد بازديد : 63323

مديريت دانلود با نرم افزار زيبا و قدرتمند HiDownload Platinum


HiDownload نام نرم افزاری پرقدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد كه نسخه ی جدید آن با امكانات بسیار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاری چند منظوره با قابلیت دانلود File ها به صورت تکی و گروهی (چند لینکی) از سایت های Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اینترنتی کاربران است. قابلیت زمان بندی تعبیه شده در این نرم افزار برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فایل از اینترنت را بر می دارد و به طور ساده تر نرم افزار، خود كار خودش را انجام می دهد! از ویژگی های خاص این نرم افزار می توان به ضبط و دریافت فایل های صوتی و تصویری كه به صورت Online پخش می شوند و همچنین دریافت Streaming Media و ضبط Streaming Audio & Video با توانایی Resume و شروع مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط حتی برای این نوع فایلها نام برد.
به گفته ی سایت سازنده، HiDownload می تواند تا 500% سرعت دریافت را افزایش دهد. همچنین توسط نرم افزار مدیریت فایل های فشرده ای كه در خود دارد می توان انواع فایل Zip را پس از دانلود باز نموده و به محتویات آن دسترسی پیدا کرد. HiDownload دارای یك موتور جستجو برای جستجوی MP3 در اینترنت می باشد كه كمك زیادی به كاربرانی كه به موسیقی علاقه دارند می كند. دسته بندی - Category قدرتمند درونی این نرم افزار باعث می شود  عملیات دانلود و دسته بندی فایل ها سریع تر انجام گرفته و مشكل پیدا كردن فایل ها پس از دانلود برداشته می شود. نسخه جدید و کامل این دانلود منیجر در ادامه مطلب در انتظار کسانی است که به وقت خود برای دانلود فایل ها اهمیت می دهند و می خواهند همه امکانات را یک جا داشته باشند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار HiDownload Platinum v7.993:
- افزایش سرعت دانلود با تکه تکه کردن File ها و دانلود همزمان آنها
- توانایی دانلود کلیپ های آنلاین تصویری (در سایت هایی مانند YouTube, PutFile, Google Video and other Video Sites)، رادیو های اینترنتی، وب کم های آنلاین و ...
- قابلیت ذخیره فایل ویدیویی و صوتی که قابل دانلود شدن نیستند و به صورت Streaming پخش می شوند (نظیر شبکه های رادیویی و تلویزیونی اینترنتی)
- توانایی دانلود فرمت های پخش زنده: Windows Media™, Real Audio™ and Real Video™, QuickTime™, Flash Video - FLV, Streaming MP3, Shoutcast™
- پشتیبانی از File های ram, smil, asx, wax, wvx, m3u, pls و ...
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP,FTP,MMS/MMST/MMSU,RTSP,PNM
- توانایی کار به صورت اتوماتیک با مرورگر های معروف
- پشتیبانی از قابلیت زمان بندی برای شروع و خاتمه دانلود ها
- توانایی نمایش محتویات File های Zip قبل از دانلود آنها
- توانایی چک کردن خودکار File های دانلود شده به وسیله آنتی ویروس برای جلوگیری از ورود ویروس ها به کامپیوتر
- دسته بندی خودکار File های دانلود شده
- تغییر نام خودکار File های دانلود شده
- پشتیبانی از Proxy Server
- پشتیبانی از Cookies
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب ...
مهدي ۱۰:۴۰:۰۰ صبح یکشنبه ۱۶ مردادماه ۱۳۹۰ لینک ثابت 
دسته : مدیریت دانلود  تعداد بازديد : 65551

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود

Internet Download Accelerator برنامه اي بسيار قدرتمند براي مديريت دانلود هاي شما، اين نرم افزار با محيطي بسيار ساده و در عين حال قدرتمند ميتواند سرعت دريافت فايلهاي شما را تا 500% افزايش دهد. اين برنامه با تكنولوژي خاص خود ميتواند فايلها را به تكه هاي كوچكي تبدبل كند و هر تكه را به صورت مجزا شروع به دانلود كند كه اين عمل باعث پيدايش سرعت دانلود ميباشد. و همچنين با اتصال چند كانكت به سرور مورد نظر سرعت شما را بالا ميبرد. كه ميتوانيد به راحتي از پروتكل هاي Http ، Https ، Ftp به راحتي و با سرعت بالا فايل دريافت كنيد. اين نرم افزار قدرتمند قابليت دريافت پوسته براي زيبا ترشدن محيط نرم افزار و همچنين قابليت سفارشي شدن و دريافت پلاگين براي برنامه ميباشد. برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. اين نرم افزار قابليت همگام سازي با انواع مرورگرهاي موجود از جمله Internet Explorer, Nescape, Mozilla and Opera  و... ميباشد. قابليت مهم ديگر اين نرم افزار سازگاري كامل با زبان شيرين فارسي ميباشد كه شما ميتوانيد به راحتي با اين نرم افزار كار كرده كه تمام منوها، پيغامها و ... را به صورت فارسي مشاهده نماييد. نسخه جدید این نرم افزار که به تازگی ارائه شده به دو صورت Free و Pro قابل دریافت می باشد و مطمئنا تفاوت هایی هم میان این دو وجود دارد. نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد نسخه Pro بوده و می توانید پس از نصب از منوی مربوط به گزینه فعالسازی نرم افزار نصب شده به صورت Free را به نسخه Pro تبدیل کنید.

 قابليتهاي كليدي نرم افزار Internet Download Accelerator Pro v5.11.1.1277 Final:
- توانايي دانلود از Http ، Https ، Ftp با قابليت Resume
- قابليت تقسيم فايلها به چند قسمت براي دانلود سريعتر
- دسته بندي فايلهاي دانلود شده و مديريت بر آنها
- داراي پنجره کوچک شناور براي نشان دادن میزان دانلود فایل و سرعت
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- قابلیت کانکت (connection) خودکار در مواقع قطع اینترنت
- قابلیت دانلود تمام لینک های یک صفحه فقط با یک کلیک
- قابلیت زمان بندی دانلود و مشخص کردن زمان دانلود فایل ها
- قابليت اضافه كردن پوسته و پلاگين به برنامه
- هماهنگ با آنتی ویروس های گوناگون
- تولبار مخصوص اینترنت اکسپلورر
- پشتیبانی از اکثر مرورگرهای رایج از جمله: Netcape ، Opera ، Internet Explorer، Mozilla
- پشتباني از زبانهاي مختلف از جمله زبان شيرين فارسي
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و...

ادامه مطلب ...
مهدي ۱۱:۰۵:۰۰ صبح جمعه ۱۴ مردادماه ۱۳۹۰ لینک ثابت 


+ نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |



+ نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

دوستان و سروران گرامی به دلیل اینکه خواسته بودین بگم در مورد فلش پلیر ببینید باید عرض کنم که این  افزونه فلش پلیر واسه هر کدوم از مرورگرا با هم فرق داره واسه همین مجموعا همرو اینجا لینک میدیم دانلود کنید و نصب کنید  هنگام نصب یادتون باشه مرورگر بسته باشه  البته خود افزونه بهتون توضیح میده امیدوارم که مفید واقع بشه فایلها همه رار هستن.

Flash_Player_11_0_1_60_Beta_1_IE.rar

Adobe Flash Player v10.3.183.10 for Windows for 2000 xp vista

Adobe Flash Player v10.3.183.10 for Windows

Adobe Flash Player v10.3.183.10 for Internet Explorer & AOL

Adobe Flash Player v10.3.183.10 for Firefox, Netscape, Safari & Opera

همه اینها رو دانلود کنید و نصب مشکل پخش نشدن فایلهای فلش در مرور گرتون از بین میره




+ نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

فکر کنم اینبار دیگه موفق بشم .



+ نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

توضیحات
عرض کنم واسه احترام به حقوق مؤلفین  لینکها رو بدون کمو کاستی اینجا قرار میدم.

بررسی امنیت شبکه از راه دور با Elcomsoft Wireless Security Auditor v3.1.0.390

 

Elcomsoft Wireless Security Auditor

Elcomsoft Wireless برنامه ای پر قدرت و جدید است که به مدیران شبکه اجازه میدهد شبکه های بی سیم خود را از راه دور بررسی کنند و قابلیت این را دارد که به طور هوشمند و پیشرفته شبکه ها را برای یافتن مشکلات امنیتی مانند کرم ها ، تروجان ها ، ابزار های مخرب ، جاسوس افزار ها و … بررسی کند به مدیر شبکه اطلاع دهد. همچنین مدیران شبکه میتوانند با این نرم افزار رمز عبور خود را با سرعت بالا و به طور کاملا امن بازیابی کنند که این ویژگی را میتوان مهم ترین ویژگی این نرم افزار دانست. هم چنین این نرم افزار میتواند برنامه ای کارآمد برای مدیریت امنیت شبکه باشد که به مدیران شبکه بسیار کمک خواهد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود کلیک کنید

 

icon, , , , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۱۲ مرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • بررسی وضعیت آپتایم سرور PRTG Network Monitor 8.3.0.2021

     

    PRTG Network Monitor

    یکی از نکاتی که هر وب مستر حرفه ای برای انتخاب یک سرور به منظور میزبانی سایت خود در نظر می گیرد آپتایم آن سرور می باشد . آپتایم اصطلاحا به نسبتی گفته می شود که توسط آن زمان کارایی یک سرور و پاسخگو بودنش را مشخص می کند و این عدد هر چه قدر به ۱۰۰ نزدیک تر باشد نشانگر بالاتر بودن آپتایم سرور خواهد بود . اندازه گیری آپتایم و دانتایم توسط نرم افزارهای قدرتمند و حساس اندازه گیری می شود و امروز قصد داریم یکی از آنها را که PRTG Network Monitor نام دارد ، معرفی کنیم . با نصب و راه اندازی این نرم افزار می تواند به سادگی یک مونیتورینگ حرفه ای برای سرور و یا شبکه خود راه اندازی کرده و میزان آپ / دان تایم آن را اندازه گیری کنید . این برنامه علاوه بر سنجش میزان پاسخگویی سرور می تواند سرعت انتقال داده ها و نیز ترافیک مصرفی را هم آنالیز کرده تا اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهد . محیط کاربر پسند PRTG Network Monitor به شما کمک می کند تا به سادگی هر چه تمام تر تنظیمات اولیه را انجام داده و به مونیتورینگ سرور یا شبکه خود بپردازید .

    این نرم افزار با پشتیبانی از بیش از ۴۰ پروتکل شبکه ای نظیر PING ، HTTP ، SMTP ، POP3 ، FTP دامنه ی وسیعی را برای انتخاب های شما ایجاد خواهد کرد . یکی از ویژگی های جالب PRTG Network Monitor این است که می تواند در صورت بروز هر گونه اخلال در فعالیت سرور شما را با استفاده از ابزارهای ارتباطی گوناگون نظیر SMS یا پیجر با خبر ساخته تا هر چه سریع تر اقدامات لازم را برای بازگردانی وضعیت به حالت عادی انجام دهید .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۳ اسفند ۱۳۸۹
  • بدون نظر
  • Artisteer 3.0.0.35414 Beta ابزار حرفه ای ساخت تمپلیت

     

    Artisteer

    همراه با کرک معتبر

    این روزها هر فردی می تواند به سادگی و با کم ترین هزینه صاحب یک سایت اینترنتی شده تا مطالبی که در نظر دارد را منتشر نماید . سیستم های مدیریت محتوا ( CMS ) یکی از مهم ترین دلایلی هستند که باعث شده اند ساخت یک سایت تا این اندازه راحت گردد و شما می توانید تنها با چند کلیک ساده نرم افزار آنها را بر روی هاستینگ خود نصب نموده و از امکانات بی شماری که در اختیارتان می گذارند ، استفاده نمایید . وردپرس ، جوملا ، دروپال و awesome جز محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا به شمار می روند که به دلایلی نظیر رایگان بودن ، پشتیبانی حرفه ای تیم سازنده ، افزونه ها و تمپلیت های فراوان تا این اندازه مورد توجه قرار گرفته اند .

    پوسته یا همان Theme یکی از بخش هایی است که هر وب مستری تمام تلاش خود را می کند تا به بهترین نحو ممکن آن را آراسته و محیطی جذاب را برای کاربران خود به ارمغان آورد . حال ممکن است که با وجود هزارن پوسته ای که در اینترنت وجود دارد نظر شما به هیچ یک از آنها جلب نشده و دچار یاس و ناامیدی نشوید . در اینجا بهترین گزینه ای که وجود خواد داشت طراحی یک تم مطابق با آن چیزی است که در ذهنتان می پرورید  اما یک عامل بازدارنده که همان عدم داشتن دانش کدنویسی و طراحی است شما را منصرف خواهد نمود .

    این نا امیدی در گذشته تا حدود بسیاری خود را نمایان می ساخت اما پس از طراحی و عرضه ی نرم افزار محبوب Artisteer همه چیز رنگ بویی تازه به خود گرفت . با به روی کار آمدن این نرم افزار طراحی پوسته دیگر هیچ فردی نمی توانست به دروغ بگوید که توانایی ساخت تم مورد نظر خود را ندارد چرا که محیط این برنامه و امکانات آن به گونه ای است که با دانستن ابتدایی ترین مسایل خواهید توانست تمپلیتی دقیقا مطابق با سلیقه ی خود ساخته و از آن در وب سایتتان بهره ببرید .


    ۱۰ دلیل برتر برای استفاده از Artisteer
    1 – تولید ایدهای عالی برای طراحی وب
    ۲ – تبدیل طرح های ساخته شده به تمپلیت های زیبای وب و بلاگ
    ۳ – تهیه پوسته مبتنی بر آخرین استاندارد های HTML و CSS
    4 – هیچ نیازی به آموزش فتوشاپ ، CSS ، HTML و سایر تکنولوژی ها نخواهد بود .
    ۵ – اگر شما یک طراح وب هستید می توانید ایده هایتان را به تندی برای مشتریان خود نمایش دهید .
    ۶ – امکان انتخاب بسیاری از عناصر طراحی ؛ از بک گراند گرفته تا اشیا و دگمه ها
    ۷ – تعمیر خودکار خطاهایی که ممکن است در تصاویر و سایر جزئیات رخ دهد .
    ۸ – آموزش اینکه چگونه می تواند کد های حرفه ای HTML و CSS را ساخت .
    ۹ – ذخیره سرمایه
    ۱۰ – جلوگیری از اتلاف وقت


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۲ دی ۱۳۸۹
  • ۶ نظر
  • ساخت دکمه و منو وب سایت Easy Button and Menu Maker Pro 2.1.0.12

     

    Easy Button and Menu Maker Pro

    Easy Button and Menu Maker Pro نرم افزاری است بسیار جالب و مفید محصول کمپانی Blumentals که کاربرد آن ساخت آسان منو های دینامیک حرفه ای و دکمه های جذاب برای وب سایت یا وبلاگ شما می باشد . اگر می خواهید پایگاه اینترنتی خود را جذاب و دلربا کنید تا محیطی چشم نواز برای کاربرانتان به وجود آید کافیست تا از امکاناتی که این نرم افزار برای شما در نظر گرفته است بهره ببرید . Easy Button and Menu Maker Pro با در اختیار داشتن بیش از ۱۰۰ طرح آماده زیبا که از استایلهای مختلفی نظیر انعکاسی که با نام های شیشه ای و ویستا در طراحان شناخته شده هستند می تواند محیط سایت یا وبلاگ شما را دگرگون کند . بر خلاف بسیاری از ابزارهای مشابه ادیتور این نرم افزار به صورت WYSIWYG می باشد که منظور از آن خروجی قالب های ساخته شده دقیقا همان چیزی هستند که درون برنامه مشاهده می کنید . بدین ترتیب می توانید تمامی ریزه کاری ها و قسمت های آن را با خیال آسوده انجام دهید و مطمئن باشید که همانگونه در سایت شما به نمایش در خواهند آمد .


    ویژگی های کلیدی Easy Button and Menu Maker Pro 2.1.0.12 :
    – ساخت آسان دکمه های جذاب برای وب
    – ساخت آسان منوهای چند سطحی برای وب سایت
    – در اختیار داشتن ویرایشگر WYSIWYG
    – استفاده از فونت های انتخابی شما در طراحی
    – اضافه کردن آیکون به دکمه ها و منو ها
    – پشتیبانی منوهای ساخته شده از تمامی مرورگر های وب
    – تهیه خروجی در قالب کد های مبتنی بر آخرین استاندارد های طراحی وب
    – پشتیبانی از فرمت های تصویری GIF ، PNG و JPEG
    – پشتیبانی از یونیکد UFT-8 و زبان پارسی
    – و …


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۸ آذر ۱۳۸۹
  • بدون نظر
  • طراحی صفحات پی اچ پی XLineSoft PHP Runner v5.3

     

    XLineSoft PHP Runner

    در زمان های نه چندان دور که اینترنت در حال همگانی شدن بود اکثر وب مستر ها سایت خود را با استفاده از زبان HTML طراحی می کردند و همانگونه که می دانید در این زبان برنامه نویسی محدودیت های بسیاری وجود دارد که مهم ترین آن عدم اتصال به پایگاه داده ها می باشد و دقیقا از همین روست که به صفحات ساخته شده با این سیستم استاتیک گفته می شود . اما با گذشت زمان و ساخت دیتابیس های مختلف زبان های گوناگونی نیز پا عرصه وجود نهادند و جای پدربزرگ خود را گرفتند . PHP را می توان یکی از نوادگان اچ تی ام ال دانست چرا که با استفاده بسیاری از کدهای موجود در زبان اچ تی ام ال در خود پیوندی جدا ناشدنی را برقرار کرده است با این تفاوت که از پایگاه داده ها نیز پشتیبانی می کند .حال اگر شما قصد طراحی یک سایت را دارید قطعا استفاده از پی اچ پی برایتان بهترین گزینه خواهد بود اما اگر مشکلتان بلد نبودن این زبان است امروز راه چاره ی آن را معرفی می کنیم .

     

    XLineSoft PHP Runner نام نرم افزاری است بسیار کاربردی که وظیفه ی آن ساخت صفحات پی اچ پی برای پایگاه های لوکال و یا ریموت با استفاده بانک های اطلاعاتی مختلفی نظیر MySQL ، MS Access ، SQL Server و Oracle می باشد . با این برنامه شما خواهید توانست صفحاتی پویا برای پایگاه اینترنتی تان طراحی کنید که کاربران توانایی انجام فعالیت هایی نظیر جست و جو ، اضافه ، ویرایش و یا حذف کردن دیتا در دیتابیس شما را داشته باشند . تنظیمات امنیتی پیشرفته به شما کمک خواهد کرد تا صفحاتی را برای کاربران خاص ساخته و به وسیله ی پسورد از آنها محافظت نمایید و نکته جالب توجه اینست که تمامی این فعالیت ها را بدون داشتن مهارت برنامه نویسی PHP می توانید انجام دهید . محیط ساده و کاربرپسند این نرم افزار امکان ساخت و اتمام اولین پروژه ی شما را تنها در ۱۵ دقیقه داراست و بدین ترتیب از اتلاف وقت و سرمایه تان جلوگیری خواهید نمود .

     

    برخی از ویژگی های کلیدی XLineSoft PHP Runner v5.3 :
    – محیط کاربری بسیار ساده و استفاده به صورت ویزارد
    – اضافه ، نمایش ، ویرایش ، کپی و حذف صفحات
    – ساخته شده در محیط اف تی پی کلاینت برای آپلود مستقیم صفحات در وب سرور
    – تمپلیت های چند زبانه و قابلیت انتخاب زبان مورد نظر هنگام لاگین
    – ساخت صفحات محافظت شده به وسیله ی PHP
    – عدم نیاز به دانستن علم برنامه نویسی
    – ماژول ارسال مطلب
    – ماژول لیست محصولات
    – ذخیره اطلاعات کاربر
    – و …

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon,


    + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

     

    براي ورود به سايت آندرويد ها اينجا کليک کنيد

    BearShare 10.0.0.115892 نرم افزار اشتراک گذاری و دانلود فایل

     

    BearShare

    BearShare یکی از محبوب ترین نرم افزارهای اشتراک گذاری فایلها بر روی اینترنت است که از پروتکل PTP استفاده می کند . با داشتن این نرم افزار می توانید به سادگی فایلهای خود را میان دوستان و یا هر فرد دیگری که در دنیای اینترنت زندگی می کند به اشتراک گذاشته و همچنین از فایلهای به اشتراک گذاشته شده استفاده کنید . این برنامه که از تکنولوژی پیشرفته Gnutella استفاده می کند با داشتن ظاهری ساده و کاربرپسند تمامی نیازهایی که در این زمینه دارید را در ساده ترین حالت ممکن برایتان برطرف می سازد . با استفاده از BearShare خواهید توانست فایلهای مختفلفی از قبل MP3 ، ویدیو ، تصویر و … که توسط کاربران مختلف از سرتاسر پهنه گیتی بر روی شبکه قرار گرفته است بهرمند شوید .

     

    این نرم افزار با شبیه ساز های دانلود خود سرعتی بیشتر از نمونه های مشابه را در دانلود از طریق فناوری نقطه به نقطه ( Peer to Peer ) به شما می دهد . جستجوگر پیشرفته در میان فایلها‌ ، توانایی استفاده از سیستم چت هنگام دانلود فایلها ، کنترل کننده پهنای باند ، کنترل والدین ، مدیا پلیر داخلی و ظاهر بسیار زیبا و کاربر پسند همه و همه از قابلیت های این نرم افزار می باشند .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۵ مهر ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • دانلود آسان فیلم از یوتیوب با ۴U Download YouTube Video 4.8.0

     

    4U-Download-YouTube-Video

    ۴U Download YouTube Video نرم افزاری بسیار کارآمد و مفید برای دانلود ویدیوهای سایت Youtube می باشد ، با بهره گیری از این نرم افزار می توانید ویدیوهای آنلاین سایت Youtube که روزانه هزاران ویدیو از سرتاسر جهان در آن بارگذاری می شود را سریع و بدون نقص دانلود کنید و از تماشای آن در کامپوتر خود به صورت آفلاین لذت ببرید ، این نرم افزار با اتصال سریع به سرور سایت Youtube ویدیوها را برای دانلود به شما خواهد داد و شما تنها با ۱ کلیک ساده می توانید ویدیو مورد نظر خود را دانلود کنید ، همچنین این نرم افزار از سایت های به اشتراک گذاری ویدیو دیگری همچون : Google Video ، Yahoo Video و… نیز پشتیبانی می کند که از این نرم افزار برای سایت های مشابه نیز می توانید استفاده کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از دانلود کده دریافت نمایید.

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۱۷ مرداد ۱۳۹۰
  • ۴ نظر
  • آخرین نسخه نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager 6.07 Build 7 Final

     

    Internet Download Manager

    Internet Download Manager با داشتن سیستم هوشمند و پیشرفته توانسته بالاترین رتبه در بین برنامه های مدیریت دانلود در جهان را بدست آورد. این نرم افزار با تکنولوژی بسیار پیشرفته میتواند فایل های دانلودی شما را به چند قسمت تقسیم کند و توسط این کار سرعت دانلود را تا چند برابر افزایش دهد ! این برنامه مدیریت دانلود قدرتمند از سرور های پروکسی ، FTP ، پروتکل های HTTP ، فایروال ها ، کوکی ها ، فایل های MP3 ، فیلم های MPEG و …. پشتیبانی میکند. هم چنین به طور خودکار با اکثر مرورگر ها از جمله موزیلا ، اینترنت اکسپلورر ، اپرا و … هماهنگ شده و تمامی کار های مربوط به دانلود شما را بر عهده میگیرد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

     

    ویژگی های مهم نرم افزار Internet Download Manager 6.07 Build 7 Final :

    - افزایش سرعت دانلود فایل ها تا ۵ برابر

    - تقسیم فایل ها به چند قسمت برای دانلود بهتر

    - پشتیبانی از اکثر مرورگر های محبوب

    - استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و جدید برای دانلود فایل ها

    - قابلیت دانلود فیلم ها و آهنگ های موجود در صفحات وب

    - و ….

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۱۲ مرداد ۱۳۹۰
  • ۳ نظر
  • دانلود آسان و امن از تورنت با uTorrent Acceleration Tool v2.3.8 Bug Fixed

     

    uTorrent Acceleration Tool

    uTorrent Acceleration Tool برنامه ای بسیار قدرتمند و پیشرفته برای دانلود آسان و امن از تورنت است. با این نرم افزار شما میتوانید با سرعت بالا و امنیت بالا هر گونه فایل از جمله فایل های MP3 ، فیلم ها و … را از سرور های اشتراک گذاری فایل تورنت دریافت کنید. همچنین این نرم افزار به طور خودکار فایل های دریافتی را اسکن و آنها را از هرگونه ابزار های تبلیاتی مزاحم ، جاسوس افزار ها ، تروجان یا دیگر نرم افزار های مخرب پاکسازی خواهد کرد. یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار آسانی کار با آن است که اجازه میدهد بدون هیچ دردسری و با سرعت بالا فایل های مورد نظر خود را از سرور های تورنت دریافت کنید.

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۱۲ مرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • دانلود آسان فایل های MP3 با Speed MP3 Downloader v2.1.8.2

     

    Speed MP3 Downloader

    نرم Speed MP3 Downloader که امروز برای شما عزیزان در دانلود کده آماده کرده ایم برنامه ای بسیار قدرتمند برای دانلود آسان و با سرعت بالا و بدون دردسر فایل های MP3 میباشد. با این نرم افزار شما میتوانید با بالاترین سرعت ممکن آهنگ های مورد علاقه خود را دانلود کنید و همچنین توسط امکاناتی که این نرم افزار دارد شما میتوانید به طور آنلاین و نامحدود آهنگ گوش کنید ! کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و نیاز به هیچ دانش فنی ندارد. هم اکنون میتوانید آخرین نسخه این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۶ مرداد ۱۳۹۰
  • يک نظر
  • دانلود ویدیو از یوتیوب HiHiSoft YouTubeGet v5.9.3

     

    youtube-get

    امروزه سایت های ویدیوی آنلاین از طرفداران بسیاری برخوردار هستند و یوتیوب به عنوان نمونه ای بارز هم اکنون با دهها میلیون بازدید روزانه بر جایگاه سومین سایت پربیننده جهان نشسته است . به جرات می توان گفت که در هر ثانیه ۱۰۰ ها ویدیو مختلف توسط کاربران آپلود می شود و قطعا هر یک از آنها بینندگانی خواهند داشت . حتما شما هم تا به حال ویدیو های مختلفی را دیده و گاه از بعضی از آن خوشتان آمده است و خواسته اید که آنها را بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید . اگر چنین باشد حتما متوجه این موضوع گشته اید که به طور معمول گزینه ای برای دانلود ویدیو ها به طور مستقیم وجود ندارد و می بایست متوسل به راههای دیگری شوید . یکی از این راهها استفاده از نرم افزارهای مخصوص دانلود ویدیو آنلاین می باشد .

     

    HiHiSoft YouTubeGet نام نرم افزاری است که امروز در دانلودکده قصد معرفی آن را داریم و شما با داشتن آن می توانید به سادگی یک کلیک کردن ویدیو های مورد علاقه خود را از سایت یوتیوب دانلود نمایید .کافیست که آدرس ویدیو را به محیط نرم افزار کشیده و یا آن را در کلیب بورد ویندوزتان ذخیره کنید و با یک دکمه فرایند دانلود را آغاز نمایید . به همین سادگی کلیپ هایی که تا کنون به هیچ روشی توانایی دانلود آنها را نداشتید را می توانید دانلود نمایید . نکته قابل توجه در YouTubeGet امکان تبدیل ویدیو های دریافتی به چندین فرمت محبوب تصویری نظیر MP4 ، AVI ، ۳GP ، WMV و MOV می باشد که بدین ترتیب اگر قصد داشته باشید از کلیپ های دریافت شده در دستگاه های دیگری نظیر تلفن همراه خود استفاده نمایید ، هیچ گونه نیازی به استفاده از یک نرم افزار تبدیل فرمت پیدا نخواهید کرد .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۳ فروردین ۱۳۹۰
  • ۳ نظر
  • 

     

    Free Download Manager 3.5.954 RC مدیریت کننده دانلود ( ورژن پرتابل )

    • دسته بندي: اینترنت, قابل حمل, + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    توضیحات
    عرض کنم واسه احترام به حقوق مؤلفین  لینکها رو بدون کمو کاستی اینجا قرار میدم.


    رایت و مدیریت انواع CD و DVD با Nero Burning ROM Micro v 10.6.4.100 Portable

     

    Nero Burning ROM Micro

    Nero Burning ROM Micro نسخه فشرده و کوچک شده نرو است که معروف ترین نرم افزار در زمینه CD و DVD میباشد. این نرم افزار با حجم بسیار کمی که نسبت به نسخه ی اصلی خود دارد میتواند کار های بسیار زیادی در رابطه با سی دی و دی وی دی انجام دهد از جمله رایت CD و DVD به صورت کاملا حرفه ای و با سرعت بالا ، رایت اطلاعات از روی کامپیوتر بر روی CD و یا DVD مورد نظر شما ، رایت آهنگ ها بر روی سی دی به طور MP3 و …. . این برنامه با تکنولوژی بسیار پیشرفته ای که دارد میتواند حتی سی دی ها و دی وی دی های ساییده شده و خش دار را نیز بخواند و رایت کند. نرو از تمامی ویندوز ها به طور کامل پشتیبانی میکند و شما میتوانید آن را به راحتی بر روی سیستم خود اجرا کنید. هم اکنون میتوانید نسخه پرتابل این نرم افزار را که نیازی به نصب ندارد ، از دانلود کده دریافت نمایید.

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۱۲ مرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • کپی کردن آسان فیلم های دی وی دی Acala DVD Ripper 4.0.5

     

    Acala DVD Ripper 4.0.5

    آیا شما نیز فیلم هایی بر روی DVD داشته و قصد دارید که آنها را بر روی هارد درایو کامپیوترتان کپی کنید ؟
    Acala DVD Ripper نام نرم افزاری است که با نصب و استفاده از آن می توانید به سادگی هر چه تمام تر فیلم های رایت شده بر روی دیسک های دی وی دی را ریپ کرده و آنها در فرمت هایی نظیر AVI/DivX/XviD/Mp4/3GP /Mpeg/WMV و یا فرمت های قابل پخش در دستگاه های iPod/iPhone/PSP/Zune/Pocket PC/Mobile Phone/Apple تبدیل کنید . این برنامه با بهره گیری از یک فشرده ساز کدگذاری به شما این امکان را می دهد تا فایلهای خروجی خود را در کیفیت مشابه سایر نرم افزار ها اما با حجمی پایین تر دریافت کنید . همه چیز تنها با یک کلیک انجام خواهد پذیرفت و هیچ گونه نیازی به دانستن مهارت های کامپیوتری نخواهید داشت .

    این نرم افزار که از ویندوز های ۹۸/۹۸SE/ME/2000/XP/ VISTA / Win 7 به طور کامل پشتیبانی می کند تنها ۱۸ مگابایت از فضای هارددیسک شما را اشغال خواهد نمود که نسبت به گونه های مشابه حجمی است بسیار اندک .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۲ تیر ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • ساخت ایمیج از فایلها AnyToISO Converter Professional 3.2.413

     

    AnyToISO Converter Professional

    AnyToISO ابزاری است کوچک اما کامل که به کاربران خود امکان ساخت ایمیج های ISO از فایلهایشان را می دهد . ISO که به عنوان فرمت استاندارد در تهیه ایمیج شناخته شده است توسط بسیاری از نرم افزارهای رایت ایمیج و مونت کننده ها پشتیبانی می شود . این نرم افزار علاوه بر امکان ساخت مستقیم ایمیج از فایلها توانایی تهیه ایمیج از روی دیسک های DVD و CD و ذخیره ی آنها در قالب های NRG, MDF, UIF, DMG, ISZ, BIN, DAA, PDI, CDI, IMG را در اختیارتان قرار می دهد که طیف وسیعی است از گونه های مختلف ایمیج .

    AnyToISO Converter Professional افزون بر قابلیت های یاده شده توانایی انجام کارهای دیگری را نیز داراست که از میان مهم ترین آنها می توان به باز کردن ایمیج های ساخته شده در فرمت های مختلف اشاره نمود که شما را از رایت آنها بر روی CD/DVD یا نصب نرم افزارهای جداگانه به منظور مونت کردن بی نیاز می سازد .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۱ خرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • ریپ کردن آسان فیلم ها Open DVD Ripper 2.01 build 434

     

    Open DVD Ripper

    Open DVD ripper 2 نام یک ابزار جادویی و کوچک برای آن دسته از افرادی می باشد که می خواهند بدون هیچ گونه انجام تنظیمات پیچیده و بیهوده ، فیلم هایی را که بر روی DVD رایت شده است را ریپ کنند . ریپ کردن اصطلاحی است که به فرایند کپی کردن کامل فیلم های دی وی دی همراه با تمامی موارد جانبی نظیر زیرنویس ها به فرمت های دیگر و ذخیره سازی آن ها بر روی هارد دیسک گفته می شود . با در اختیار داشتن این ابزار قدرتمند اما ساده می توانید کیفیت فایل خروجی خود را آنچنان که می خواهید و می پسندید تنظیم کنید .فرمت های محبوب بسیاری توسط Open DVD Ripper پشتیبانی می شوند که از میان آنها می توان به فرمت های ویدیویی AVI,MKV,WMV,MPG,3GP,MP4,FLV,SWF,MOV,TS,RM,ASF و نیز فرمت های صوتی AVI ، MKV ، WMV ، MPG ، ۳GP ، MP4 ، FLV ، SWF ، MOV ، TS ، RM ، ASF اشاره نمود . علاوه بر امکانات ذکر شده شما از قابلیت های کاربردی و مفید دیگری نظیر بریدن بخش دلخواه از فیلم و یا برش کادر ویدیو ها بهره مند خواهید بود و هر یک به گونه ای شما را از استفاده از برنامه های دیگر بی نیاز می سازند .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • ریپ کردن کامل دی وی دی ها WinAVI DVD Ripper 1.1.0.4105

     

    WinAVI-DVD-Ripper

    ریپ کردن به فرایندی گفته می شود که طی آن فیلم های رایت شده بر روی دیسک های دی وی دی به صورت کامل و بی هیچ کم و کاستی در فرمتی جدید بر روی هارددیسک ذخیره می شود . از ویژگی های مهم موجود در نرم افزارهای ریپر توانایی کپی کردن فیلم های قفل دار می باشد . بدین ترتیب هر گونه فیلمی که خواسته باشید و روی DVD باشد می توانید به راحتی چند کلیک در فرمت های دلخواه خود دریافت نمایید .

    WinAVI DVD Ripper یکی از نرم افزارهای قدرتمند در زمینه ریپ کردن فیلم های رایت شده بر روی DVD می باشد که به وسیله ی آن می توانید فیلم های خود را در فرمت های مختلفی از قبیل AVI ، MPEG1/2 ، MP4 ، WMV ، FLV ، MOV ، ۳GP و حتی فرمت های HD و همچنین در قالب های صوتی MP3 ، AAC ، OGG ، AC3 ، WMA ، RA ، MKA ، M4A دریافت نمایید . قفل شکن حرفه ای موجود در این نرم افزار شما را قادر می سازد تا هرگونه قفلی با هر استانداردی را به راحتی از میان برداشته و فیلم ها را ریپ کنید . سرعت بسیار بالای این نرم افزار که به دلیل استفاده از موتور فشرده سازی قدرتمند ZJMedia’s AV می باشد شما را شگفت زده خواهد نمود و تجربه ی سرعتی با ۶ برابر سریع تر از نرم افزارهای مشابه را برایتان رقم خواهد زد . محیط کاربرپسند ، استفاده کاربری آسان و پشتیبانی از ویندوز های ایکس پی ، ویستا و سون از دیگر امکانات WinAVI DVD Ripper به شمار می روند .



    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۲۲ فروردین ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • ریپ کردن ساده دی وی دی MEFmedia HotDisc DVD Copy v4.2.1

     

    MEFmedia HotDisc DVD Copy

    HotDisc DVD Copy نرم افزاری قدرتمند ، سریع و با کاربری بسیار آسان ساخت شرکت MEFmedia می باشد که تمامی ابزارهای ریپ کردن DVD را برای شما در یک جا گرد آورده است . با در اختیار داشتن این برنامه دیگر نیازی به هیچ گونه جنگ و خونریزی برای یک ریپ کردن ساده نیازی نخواهد بود و همه چیز تنها با چند کلیک ساده امکان پذیر خواهد شد .

    - اگر نگران این هستید که دی وی دی فیلم دلخواهتان با مخدوش شدن دیگر قابل اجرا نباشد
    – اگر می خواهید از دیسک های DVD خود کپی های مختلف تهیه کنید
    – اگر می خواهید دیسک های دی وی دی را به فرمت های دیگر تبدیل کنید
    – اگر می خواهید از فیلم های خود که بر روی DVD رایت شده اند بک آپ بگیرید

    کافیست تا نرم افزار MEFmedia HotDisc DVD Copy را روی ویندوز خود نصب کرده و اجرا نمایید . آنها شیرینی طعم قدرت در عین سادگی را خواهید چشید و خواهید فهمید که ریپ یک DVD آنقدر ها هم که تصور می شود کار سخت و دشواری نیست . با داشتن این برنامه می توانید تمامی فیلم هایی که بر روی دی وی دی رایت شده اند را بر روی دستگاه های مختلف پخش ویدیو نظیر آی پاد ، آیفون ، آی پد ، PSP و سایز دستگاه های اینچنینی به نظاره بنشینید . از جمله میان قابلیت های فراوان این نرم افزار می توان به استخراج موزیک از ویدیوها و ذخیره در قالب فایلهای صوتی ،  تبدیل فیلم های DVD به فرمت های قابل پخش در دستگاه های پرتابل ، تهیه عکس از فیلم ها برای استفاده در قالب بک گراند و پشتیبانی از زیرنویس اشاره نمود .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , , ,
    + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    توضیحات
    عرض کنم واسه احترام به حقوق مؤلفین  لینکها رو بدون کمو کاستی اینجا قرار میدم.


    ساخت اسلاید شو های زیبا Aneesoft DVD Show Giveaway Edition 2.0

     

    Aneesoft DVD Show Giveaway Edition

    Aneesoft DVD Show بهترین گزینه ی موجود در حال حاضر برای ساخت اسلاید شو های خارق العاده از روی تصاویر و ویدیو های شما بوده و به شما کمک می کند تا به سادگی تمام و تنها با چند کلیک خاطرات خود را ماندنی کنید . کلیپ هایی که از تعطیلات تابستانی خود تهیه کرده اید یا عکس هایی که از جشن تولد خود یا دوستان تان گرفته اید با قرار گرفتن در اسلاید شو ها نه تنها زیبایی بیشتری به خود می گیردند بلکه امکان نمایش آنها در هر گونه دستگاه پخش DVD خانگی امکان پذیر خواهد بود . از این رو خاطرات شما همیشه در کنارتان خواهد بود و حتی اگر خواسته باشید می توانید آنها را به دیگران هدیه دهید تا از لحظات شیرینی که در آنها حضور داشته اید لذت ببرند .

    Aneesoft DVD Show به شما این امکان را می دهد تا از بیش از ۲۰۰ افکت مختلف برای زیباتر کردن تصاویر استفاده نموده و با افزودن موزیک به پشت زمینه یا سفارشی کردن منو هایش ، آن را مطابق با چیزی که در نظر دارید بسازید . علاوه بر این قابلیت اضافه کردن واتر مارک یکی از گزینه های بسیار کاربردی آن می باشد که در شخصی سازی اسلاید شو به شما کمک شایانی خواهد نمود .

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰
  • يک نظر
  • ساخت اسلاید شو های زیبا با Slideshow XL 10.6.0

     

    Slideshow XL

    به احتمال زیاد تا کنون اسلاید شو ها یا همان آلبوم های عکس دیجیتال را دیده اید و نظر شما را نیز به خود جلب کرده است . بله هنر هم با پیشرفت تکنولوژی دچار تغییراتی گشته و آلبوم های عکس نیز از آن بی بهره نمانده و خود را به روز کرده اند . اسلایدشو به دلیل استفاده از افکت های زیبا هنگام تعویض تصاویر و همچنین پخش موزیک در پس زمینه نمایش عکس ها همگان را بر آن داشته تا از این پس نه فکر ساخت آلبوم های قدیمی که با دوربین های آنالوگ گرفته می شد بلکه در آرزوی تهیه آلبوم های جدید که ماندگاری بیشتری نسبت به گونه ی پیشین خود دارند ، باشند . اگر بخواهید آلبوم قدیمی عکس های خود را برای دوست یا آشنایی که در مسافتی بسیار دور تر از مکانی که قرار دارید بفرستید ، هم بسیار هزینه بر خواهد بود و هم وقت گیر . اما اگر آلبوم دیجیتال تهیه کرده باشید می توانید به سادگی چند کلیک و وارد کردن آدرس ایمیل تنها در چند ثانیه آن را به افراد زیادی بفرستید ، بدون اتلاف وقت و سرمایه .

    Slideshow XL 10.6.0 نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را در دانلود کده داریم و به بر شمردن قابلیت هایش که در زمینه ی ساخت اسلاید شو است ، می پردازیم . این برنامه که دارای یکی از آسان ترین محیط های کاربری در بین نرم افزارهای مشابه می باشد به شما کمک می کند تا به سرعت ، آلبوم های دیجیتال خود را با بالاترین کیفیت ساخته تا از خاطره هایتان به بهترین شکل ممکن نگهداری نمایید . اسلاید شو های ساخته شده هم قابلیت نمایش در کامپیوتر را دارا خواهند بود و هم با ابزار رایتی که طراحان این نرم افزار در آن گنجانده اند امکان نمایش در دستگاه های پخش خانگی را نیز برایتان فراهم می کند . بدین ترتیب هرگاه و هرجا که بخواهید می توانید به تماشای خاطرات تلخ و شیرین گذشته بنشینید .


    ویژگی های کلیدی Slideshow XL 10.6.0 :
    – تهیه اسلاید شوهایی با قابلیت نمایش در کامپیوتر و دستگاه های پخش خانگی
    – استفاده از تعداد نامحدودی از تصاویر
    – اضافه کردن موزیک به پشت زمینه
    – اسکن کردن مستقیم تصاویر شما از دستگاه اسکنر
    – وارد کردن تصاویر از هرگونه دوربین دیجیتال
    – دارا بودن بیش از ۱۲۵ افکت برای تعویض عکس ها
    – قابلیت تهیه پرینت
    – ساخت صفحات HTML بدون نیاز به دانش برنامه نویسی برای آپلود و انتشار در اینترنت
    – و…


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۳ آبان ۱۳۸۹
  • ۲ نظر
  • Xilisoft Photo DVD Maker 1.0.1.0917 ساخت DVD از آلبوم تصاویر

     

    Xilisoft Photo DVD Maker

    Xilisoft Photo DVD Maker نام نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا از آلبوم های عکس های خود یک DVD قابل اجرا در DVD-Player بسازید. تنها کافیست عکس های مورد نظر خود را به داخل برنامه بکشید یا به اصطلاح Drag & Drop کنید. همچنین می توانید افکت های زیبا و موسیقی دلخواه خود را نیز برای زیبا تر شدن به آن بیافزایید. Xilisoft Photo DVD Maker می تواند با بهره گیری از CPU های چندهسته ای از نهایت قدرت رایانه شما استفاده کند تا سریعترین تجربه را داشته باشید.


    برخی ویژگی های کلیدی نرم افزار Xilisoft Photo DVD Maker 1.0.1.0917 :

    - DVD های ساخته شده قابل اجرا در تمامی دستگاه های DVD-Player خواهند بود.

    - قابلیت تنظیم کیفیت عکس، سرعت رایت وکیفیت صدا

    - اضافه کردن Chapter به DVD

    - خاموش کردن خودکار رایانه پس از اتمام عملیات

    فرمت های ورودی پشتیبانی شده:

    تصاویر: BMP ، JPG ، JPEG ، PNG ، TIFF ، SVG

    موسیقی: MP3 ، WMA ، AAC ، WAV ، CDA ، OGG ، FLAC ، APE ، CUE ، M4A ، RA ، RAM ، AC3 ، MP2 ، AIFF ، AU ، MPA ، SUN AU Format

    فرمت های خروجی پشتیبانی شده:

    DVD-Video ، DVD folder ، ISO image file

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: سروش
  • تاريخ: ۲۷ شهریور ۱۳۸۹
  • ۷ نظر
  • ساخت اتوران های حرفه ای با AutoRun Pro Enterprise II 4.0.0.63

     

    AutoRun Pro Enterprise II

    اتوران به برنامه های گفته می شود که به منظور اجرای خودکار نرم افزار های مختلف و یا نمایش اطلاعات و منوی های گوناگون طراحی می شود . اتوران که بیشتر در انتشار محصولات شرکت های نرم افزار بر روی CD و DVD استفاده می شود به کاربر این امکان را می دهد تا به سادگی هر چه تمام تر به برنامه های موجود در دیسک خریداری شده دسترسی پیدا نماید . در گذشته ساخت اتوران نیازمند استفاده از اسکریپت های مختلف و اشراف داشتن بر علم برنامه نویسی بود اما اکنون با به روی کار آمدن نرم افزارهای ساخت اتوران ، برنامه نویس ها نیز برای صرفه جویی در وقت خود از آنها استفاده می کنند .
    AutoRun Pro Enterprise II نام یکی از نرم افزار های ساخت اتوران می باشد که با استفاده از آن می توانید به سادگی اتوران های حرفه ای بسازید . اگر از مشتریان بسته های نرم افزاری دانلود کده باشید ، با اتوران هایی که توسط این برنامه طراحی کرده ایم مواجه شده اید و اگر قصد ساختن گونه های مشابه به آنها را دارید این نرم افزار می تواند شما را به این نیل برساند . این برنامه از امکانات بسیار زیادی برخوردار می باشد که از میان آنها می توان به ساخت صفحات مختلف و لینک کردن آنها به یکدیگر ، اجرای نرم افزار های مختلف ، ارسال ایمیل ، نمایش فیلم و عکس ، باز کردن اسناد و وب سایت های گوناگون ، نمایش پیغام مورد نظر شما و بسیاری دیگر اشاره کرد .
    در طراحی محیط اتوران خود می توانید از قابلیت هایی که قرار داده شده است به منظور زیباسازی هرچه بیشتر و ایجاد رابط قوی با کاربر استفاده نمایید . ویژگی هایی مانند نمایش تصاویر و بک گراند های به صورت شفاف ، اضافه کردن سایه به اتوران ، افزودن افکت های مختلف در هنگام باز و بسته شدن صفحات از این قبیل می باشند . به وسیله قابلیت Preview می توانید در هر لحظه نتیجه کار خود را مشاهده کرده و در صورت نیاز ویرایش های لازم را انجام دهید . بدین صورت می توانید یک اتوران کاملا سفارشی شده را با صرف زمان کوتاهی بسازید و در معرفی محصولاتتان از آنها استفاده نمایید .

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۰ تیر ۱۳۸۹
  • يک نظر
  • ساخت آلبوم عروسی با Wedding Album Maker Gold v3.08

     

    بسیاری از افراد هستند که می خواهند از عکس های عروسی خود آلبوم های دیجیتال تهیه کنند و با ذخیره آن بر روی دیسک های DVD ، لحظات زیبایشان را با جلوه هایی به مراتب زیبا تر از آلبوم های عکس معمولی ثبت کنند اما بنا به دلایل مختلفی نظیر هزینه بالای انجام این کار توسط آتلیه ها ، از انجام آن صرف نظر می کنند .
    Wedding Album Maker Gold نام نرم افزاری است با کاربری بسیار آسان که به شما کمک می کند تا خودتان به تنهایی آلبوم مورد نظر خود را از جشن عروسی تان بسازید و با افزودن افکت های گوناگون و جذاب ، آنها را دیدنی تر نمایید . با این نرم افزار می توانید پس از وارد کردن تصاویر به محیط برنامه ، برای هر یک یک زمان نمایش خاص تعیین کرده و موزیک های مورد نظرتان را به عنوان پشت زمینه به آنها بیافزایید . همچنین اگر بخواهید متنی را به عنوان توضیح و یا نظر خود به تصاویر اضافه کنید ، کار دور از دسترسی نخواهد بود ، چرا که این قابلیت نیز با ساده ترین نوع استفاده گنجانده شده است . آلبوم هایی که توسط افراد مبتدی به وسیله Wedding Album Maker Gold ساخته می شوند قابل تشخیص از کارهای حرفه ای نمی باشد چرا که تمامی ابزارهایی که برای ساخت آلبومی حرفه ای نیاز است ، در این برنامه قرار گرفته است . پس از پایان ساخت اسلاید شو از تصاویرتان می توانید به سادگی آنها را بر روی دیسک های DVD یا CD ، بدون نیاز به یک نرم افزار جانبی ، رایت کنید .

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۲ تیر ۱۳۸۹
  • ۶ نظر
  • خلق اتوران های حرفه ای با Ashampoo MyAutoplay Menu v1.0.3

     

    اتوران به برنامه های خود اجرایی گفته می شود که با ساخت و نهادن آنها بر روی CD و DVD ، هر گاه که دیسک را داخل درایو بگذاریم ، اجرا شده و انجام برخی از کارها را میسر می کند . بیشتر شرکت های نرم افزاری در محصولات خود از Autorun استفاده می کنند تا علاوه بر دسترسی سریع کاربر به بخش های مختلف موجود بر روی دیسک ، اطلاعاتی را نیز در اختیارش بگذارند .
    Ashampoo MyAutoplay Menu نام نرم افزاری است حرفه ای که به وسیله آن می توان به

    + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

     

    کالکشن عظیم برنامه های کمک آموزشی تافل

     

    TOEFL

    دانلود با لینک مستقیم رایگان برای اولین بار در وب سایت های ایرانی + امکان خرید پستی

    TOEFL یکی از معتبرترین مدرک های زبان انگلیسی است که در اختیار داشتن آن یکی از الزامات برای ثبت نام در دانشگاه ها ، موسسات و سازمانهای معتبر در کشور های انگلیسی زبان نظیر آمریکا و انگلستان است . از این رو آموزشگاه های بسیاری اقدام به تدریس دروس تخصصی برای آماده سازی افراد علاقه مند به شرکت در امتحان تافل می کنند . اگر شما هم قصد دارید تا این مدرک را به سادگی هر چه تمام تر دریافت کنید پیشنهاد می کنیم از مجموعه ای که در این پست برایتان فراهم آورده ایم نهایت استفاده را ببرید . این کالکشن که از ۷ برنامه کمک آموزشی مختلف تشکیل شده است شامل نرم افزارهای زیر می باشد و امید است که مورد توجه کاربران گرامی دانلود کده واقع گردد :

     

    - Barrons TOEFL Prepare Program
    - Cambridge Preparation for The TOEFL Program
    - Kaplan TOEFL iBT Program
    - Longman Program
    - The Official Guide TOEFL Program
    - Thomsons TOEFL Program
    - TOEFL Mastery Program

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰
  • يک نظر


  • + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    نصب آسان و سریع برنامه ها بر روی سیستم با Actual Installer v3.9

     

    Actual Installer

    Actual Installer v3.9 + Rus نرم افزاری قدرتمند برای نصب آسان برنامه ها و اسکرین سیور ها و … بر روی کامپیوتر است که امکانات بسیار زیادی دارد و شما میتوانید بدون دردسر برنامه ها را بر روی سیستم خود به طور کامل و مطمئن نصب و اجرا کنید. دیگر نیازی نیست برای نصب نرم افزار ها فرم های زیاد را پر کنید ! این نرم افزار به طور خودکار این کار را برای شما انجام میدهد. همچنین این برنامه توانایی این را دارد که وقتی میخواهید برنامه بر روی کامپیوتر خود نصب کنید با چک کردن مشخصات سیستم و مقایسه آن ها با الزامات برنامه مورد نظر مشخص کند که آیا این برنامه برای سیستم مناسب است یا نه ؟! هم اکنون میتوانید این نرم افزار فوق العاده را با لینک مستقیم و به طور رایگان از دانلود کده دریافت کنید.

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۴ مرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • Free Opener v1.0 باز کننده فایلهای تصویری ، ویدیویی ، آفیس و …

     

    Free Opener v1.0 Portable

    Free Opener نرم افزاری است بسیار کاربردی و همانطور که از نامش بر می آید کار آن باز کردن فایلهای مختلف است . با در اختیار داشتن این برنامه جالب می توانید بسیاری از فرمت های مختلف که روزانه با آنها سروکار دارید بدون نیاز به نصب یا استفاده از نرم افزارهای مختلف باز کرده و از محتوا و اطلاعات آنها استفاده کنید . از فایلهای آفیس نظیر DOC/DOCX, XLS/XLSX, CSV گرفته تا فرمت های ویدیویی نظیر AVI, WMV, FLV, MPG, MOV و فرمت های صوتی MP3, WMV, MID, WAV و حتی تصاویر PNG, JPEG, BMP, GIF, TIFF, ICO همگی از جمله ی فرمت هایی هستند که با در اختیار داشتن این برنامه می توانید به سادگی یک کلیک همه ی آنها را باز کنید . این برنامه که به صورت پرتابل ارایه شده است می تواند به کپی شدن بر روی حافظه های قابل حمل شما نظیر فلش مموری ، در مواقعی که با کامپیوتری به جز رایانه خود کار می کنید بتوانید از فایلهای مختلفی که بر  روی آنها ذخیره شده است استفاده کنید . علاوه بر فرمت های یاده شده بیش از ۷۰ فرمت مختلف دیگر نیز توسط Free Opener قابل باز گشایی هستند که از میان آنها می توان به نمونه های دیگری نظیر فایلهای کد ( java و PHP ) ، فتوشاپ ( PSD ) ، پاورپوینت ، آرشیو های فشرده ، آیکون و … اشاره نمود .

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۳ خرداد ۱۳۹۰
  • ۳ نظر
  • WinZip Pro 15.5 Build 9510 نرم افزار قدرتمند فشرده سازی + پرتابل

     

    winzip15

    WinZip اولین نرم افزاری است که به منظور فشرده کردن اطلاعات پا به عرصه وجود نهاده و هم اکنون به عنوان یکی از محبوب ترین ها در رده ی خود به شمار می آید . این برنامه به شما کمک می کند تا به سادگی فایلهای دلخواهتان را فشرده کرده و با کم شدن فضای اشغالی در هزینه هایی که به منظور نگهداری اطلاعات می بایست بپردازید صرفه جویی به عمل آورید . در مواقعی نیز که استفاده از اطلاعات خود نیاز داشتید می توانید تنها با چند کلیک آنها را از حالت فشردگی خارج نمایید . WinZip درکنار پشتیبانی از محبوب ترین فرمت فشرده سازی در دنیای کامپیوتر – ZIP – با قالب های دیگری نظیر CAB, TAR, gzip, UUencode, XXencode, BinHex و MIME نیز سازگار است .

     

    فشرده سازی ، مدیریت و انتشار تصاویر :
    - فشرده کردن فرمت تصویری JPEG تا ۲۰ الی ۲۵ درصد
    - ارسال فایلهای زیپ شده به وسیله ی ایمیل به یک فایل زیپ شده ی دیگر
    - تغییر اندازه دادن تصاویر
    - نمایش تصاویر بندانگشتی از عکس های موجود در یک آرشیو زیپ

     

    عملکرد فشرده سازی و سازگاری آرشیو
    - استفاده از فناوری فشرده سازی LZMA برای نتیجه بهتر در بیشتر فایلها
    - قابلیت انتخاب متد مورد نیاز شما برای فشرده کردن داده ها
    - فشرده سازی تصاویر JPEG بدون کاهش حتی یک درصد از کیفیت فایل
    - باز کردن و خارج کردن فرمت های ۷Z, IMG و ISO از حالت فشرده
    - باز کردن و خارج کردن فرمت های RAR, BZ2, CAB, LHA و سایر آرشیو ها از حالت فشرده
    - ساخت و باز کردن فایلهای ZIP دارای حجمی به بزرگی بیش از ۴ گیگابایت

     

    رمزگذاری
    - استفاده از استاندارد رمزگذاری AES 128 و ۲۵۶ بیتی
    - استفاده از متد کنترل رمزگذاری به منظور فعال یا غیرفایل سازی

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۱ خرداد ۱۳۹۰
  • يک نظر
  • باز کردن تمامی فرمت های فشرده IZArc 4.1.6

     

    IZArc

    نرم افزار IZArc که با نام IZip نیز شناخته می شود یک برنامه بسیار کاربردی می باشد که با پشتیبانی از تمامی فرمت های فشرده سازی تبدیل به ابزاری کامل و انتخاب اول حرفه ای ها شده است . محیط کاربری ساده و استفاده نکردن از قسمت های اضافی و بی مورد باعث شده است تا هر کاربری بتواند نیازهای خود را به سادگی برطرف سازد . اگر می خواهید آرشیو فشرده از فایلهایتان بسازید کافیست آنها را به محیط برنامه کشیده و رها کنید تا طعم قدرت را در عین سادگی بچشید . ساخت آرشیو های چند قسمتی با قابلیت رمزگذاری بر روی آرشیو ها از دیگر امکانات IZArc به شمار می آید . این برنامه که از زبان شیرین پارسی نیز به طور کامل پشتیبانی می کند توانایی های دیگری نیز دارد که از میان آنها می توان به درست کردن آرشیو های خود استخراج شونده ( Self Extracting ) ، تعمیر فایلهای خراب با فرمت zip ، تبدیل یک فرمت فشرده سازی به دیگری ، نمایش و نوشتن نظر در آرشیو ها اشاره نمود .

    یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار امکان باز کردن ایمیج های ISO ، BIN ، CDI و NRG بدون نیاز به قرار دادن درون درایو مجازی و یا رایت کردن آنها بر روی دیسک می باشد که همانند فرمت های استاندارد فشرده سازی این گونه های یاد شده نیز توانایی تبدیل به یکدیگر را خواهند داشت .


    نرم افزار IZArc که لایسنس استفاده از آن به صورت عمومی و کاملا رایگان است از تمامی فرمت های زیر به طور کامل پشتیبانی می کند :

    ۷-ZIP, A, ACE, ARC, ARJ,B64, BZ2, BH, CAB, BZA, CPIO, ENC, DEB, GCA, GZ, GZA, HA, JAR, LHA, LIB, LZH, MBF, MIM, PAK, PK3, RAR, RPM, TAR, TAZ, TBZ, TGZ, TZ, UUE, XXE, YZ1, Z, ZIP, ZOO.


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۳ اسفند ۱۳۸۹
  • ۳ نظر
  • WinRAR 4.1.010 beta قدرتمند ترین فشرده ساز دنیا

     

    WinRAR

    فشرده سازی یکی از راههای کم هزینه برای صرفه جویی در زمان و سرمایه است . به طور مثال به جای خرید یک هارددیسک جدید که بتواند اطلاعات شما را در خود ذخیره کند ، می توانید آن ها را فشرده نموده تا حجم مفید دیسک سختتان بیشتر گردد یا هنگامی که قصد ارسال و یا دریافت فایلی را از طریق اینترنت دارید از پهنای باند کمتری مصرف نموده و از این راه نیز صرفه جویی قابل توجهی به عمل آورید . امروزه دامنه ی تکنولوژی های فشرده سازی بسیار گسترده شده و فرمت های بسیاری را می توان یافت که هر یک دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند و مورد استفاده قرار می گیرند . از این بین اگر بخواهیم چه از لحاظ قیمت و چه قدرت به نرم افزارهایی که در زمینه فشرده سازی طراحی شده اند نگاهی بیاندازیم ، WinRAR را یک سر و گردن بالاتر از سایرین خواهیم یافت .

    این نرم افزار که با پشتوانه ی فرمت اختصاصی خود – RAR – به شهرتی جهانی رسید اکنون انتخاب اول کاربران حرفه ای در سرتاسر کره زمین است و میلیون ها نفر به طور روزانه از مزایای آن بهره مند می گردند . RAR یک تکنولوژی پیشرفته است که به شما این امکان را می دهد تا حجم فایلهایتان را از ۱ تا ۹۹ درصد ، بنا به محتوا و فرمتی که قصد فشرده سازی اش را دارید کاهش داده و در هزینه های خود صرفه جویی نمایید . WinRAR می تواند اعمال زیادی بر روی فایلهای شما انجام دهد ؛ رمزنگاری کردن اطلاعات ، تبدیل فایلهای حجیم به چندین قسمت جدای از هم ، ساخت فایلهای نصبی از جمله امکاناتی است که توسط فرمت RAR توانایی انجام آنها را خواهید داشت . علاوه بر این فرمت ، فرمت های بسیار دیگری نیز هستند که توسط WinRAR پشتیبانی می شوند که شاخص ترین آنها ZIP بوده که این نیز به دلیل قدمت بالا از جمله ی محبوب ترین هاست . این نرم افزار هجده ساله همچنین می تواند فرمت هایی نظیر CAB ، ARJ ، LZH ، TAR ، GZ ، ACE ، UUE ، BZ2 ، JAR ، ISO ، ۷Z را برای شما باز کرده و از حالت فشرده خارج سازد که با توجه به حجم بسیار پایین آن کاری بس شگفت انگیز به نظر می رسد . نسخه های جدید این برنامه در دو ویرایش ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی منتشر می شود که می توانید پس از دانلود ، نسخه ی متناسب با سیستم خود را نصب نموده و استفاده کنید .

    در این نسخه چندین باگ مربوط به باز کردن برخی از فرمت ها برطرف شده و تغییراتی نیز در عملکرد برخی از بخش ها نظیر پروسه رمزنگاری داشته است .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۵ دی ۱۳۸۹
  • يک نظر
  • WinArchiver 2.2 نرم افزار فشرده سازی

     

    WinArchiver

    فشرده سازی فایلها حداقل در فضای سایبر یکی بهترین کارها برای ذخیره وقت و سرمایه می باشد . به طور مثال با سرعت بسیار پایینی که کاربران ایرانی از آن گله مند هستند هر چه قدر حجم بالاتر رود به همان میزان می بایست زمان و هزینه ی بیشتری را صرف کرد . حال یکی از روش های مهمی که نه تنها مورد توجه وب مستر های ایرانی بلکه در سرتاسر جهان قرار گرفته است فشرده سازی فایلها برای کاهش حجم آنها می باشد . بسیاری از فرمت ها هستند که تحت فشرده سازی با قالب های خواص گاه تا ۵ درصد کاهش حجم را به خود می بینند . از این رو با درک بر این مطلب که هر فایلی تحت فشرده سازی های مختلف حجم های متفاوتی خواهد داش

    + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

     

    SecurityCam v1.1.0.4 دوربین جاسوسی حرفه ای

     

    SecurityCam

    SecurityCam یک نرم افزار قدرتمند در زمینه مانیتورینگ و حرکت یاب تصاویر می باشد که می تواند با حداقل امکانات نظیر یک کامپیوتر و یک وبکم متصل شده به آن ، چشمان شما را همیشه باز نگاه دارد . این برنامه که هم قابلیت استفاده به صورت محلی ( Local ) و هم از راه دور ( Remote ) را داراست می تواند شما را از تمامی وقایعی که در محل های مورد نظرتان اتفاق می افتد با خبر کند و در واقع چشم سومی باشد برای شما . این برنامه همچنین قابلیت دزدگیر را نیز داراست . روش کار دزدگیر این برنامه بدین صورت است که پس از نصب و ثابت شدن وبکم در تمامی طول روشن بودن ، محیط را مونیتور کرده و در صورت مشاهده شی یا اشیای جنبان به سرعت شما را آگاه می سازد .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۴ شهریور ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • مشاهده میزان حرارت اجزای سیستم با Argus Monitor v2.0.13 Build 1310

     

    Argus Monitor

    Argus Monitor برنامه ای بسیار دقیق و فوق العاده قدرتمند برای اندازه گیری میزان حرارت اجزای سیستم شماست. این برنامه درجه حرارت سخت افزار های شما مانند CPU ، GPU و دمای هارد را به طور کاملا دقیق بر روی صفحه نمایشگر نشان میدهد. همچنین میتواند میزان سلامت هارد دیسک شما را بررسی کند و مدت ها قبل از اینکه هارد دیسک نتواند فشار وارده را تحمل کند به شما هشدار میدهد. این برنامه دارای صفحه نمایش سرعت فن های مدرن Nvidia و کارت های گرافیک ATI / AMD است که توسط آن شما میتوانید حتی سرعت فن های کامپیوتر خود را کنترل کنید ! کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و فقط با اجرا و چند کلیک میتوانید از همه ی کارکرد های ان بهره مند شوید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از دانلود کده به صورت رایگان دریافت نمایید.

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • آپدیت آسان درایور ها با نرم افزار Driver Robot v2.5.4.1 Final

     

    Driver Robot v2.5.4.1

    Driver Robot برنامه ای قدرتمند برای اسکن و آپدیت درایور های کامپیوتر شما (کارت صدا ، کارت گرافیک و کارت سی دی رام و …) میباشد. این نرم افزار با موتور جست و جوگر قدرتمندی که دارد تضمین میکند که شما همیشه از آخرین نسخه درایور های خود استفاده میکنید. تنها با فشردن یک دکمه این برنامه شروع به دانلود میکند و میتواند به طور خودکار درایور های در دسترس را بروز کند. مهم ترین ویژگی قدرت تشخیص این نرم افزار بوده که میتواند با شناسایی نوع درایور شما و مدل آن و پیدا کردن آن در اینترنت شروع به بروزرسانی آن کند. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۷ مرداد ۱۳۹۰
  • ۲ نظر
  • یکپارچه سازی کامل و مطمئن هارد دیسک با UltraDefrag 5.0 Beta 3

     

    UltraDefrag

    UltraDefrag نرم افزاری بسیار قدرتمند جهت یکپارچه سازی هارد دیسک میباشد. با استفاده از Defrag که این نرم افزار انجام میدهد بسیاری از خطاها و نقص ها در ویندوز شما برطرف میگردد و سرعت ویندوز و کارایی آن به طرز چشمگیری افزایش پیدا میکند. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید به راحتی و بدون نیاز به هیچ گونه دانش فنی با برطرف کردن خطاهای ویندوز و یکپارچه سازی هارد دیسک سرعت سیستم خود را چند برابر افزایش دهید.

     

    ویژگی های مهم نرم افزار UltraDefrag 5.0 Beta 3 :

    - یکپارچه سازی با سرعت بالا

    - بهینه سازی موثر صدا

    - امنیت بسیار بالا (این برنامه هرگز موجب آسیب زدن به فایل های پردازش شده نمیشود)

    - سهولت کاربرد

    - توانایی جهت یکپارچه سازی فایل ها به طور مستقل و جداگانه

    - توانایی لغو خودکار یکپارچه سازی زمانی که یکی از فایل ها منفعل شده است.

    - و …

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۷ مرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • تبدیل وبکم به دوربین مدار بسته Webcam Surveyor 1.9.2 build 561

     

    Webcam Surveyor

    آیا می خواهید هنگامی که پای کامپیوتر خود حضور ندارید ، از اتفاق هایی که می افتد با خبر شوید ؟ آیا می خواهید کامپیوتر محل کار خود را به یک دوربین مدار بسته پیشرفته تبدیل نموده و از هزینه های جداگانه ای که می بایست برای خرید و نصب دوربین انجام دهید ، جلوگیری نمایید ؟

    Webcam Surveyor نام یک نرم افزار بسیار جالب و کاربردی است که با نصب آن بر روی ویندوز خود می توانید به وسیله ی ابزارهای مختلفی که در اختیارتان قرار می گیرد اقدام به ضبط فیلم های در حال پخش نمایید . با استفاده از سیستم اخطار پیشرفته ی این نرم افزار هنگامی که حرکت یا تکانی در محیط تحت پوشش دوربین انجام گیرد ، برای شما ایمیلی با مضمون اینکه در محیط ممنوعه تان کسی یا چیزی وارد شده است ، ارسال می گردد . علاوه بر این با در اختیار داشتن یک سرور اف تی پی می توانید Webcam Surveyor را به گونه ای تنظیم کنید که عکس های تهیه شده از محیط به صورت خودکار آپلوده شده تا توانایی مشاهده آنها را از هر مکانی که دسترسی به اینترنت دارید‌ ، داشته باشید . تمامی ویدیو هایی که توسط این برنامه ضبط می گردند در فرمت AVI ذخیره شده و این امکان را به شما می دهد تا ضمن حفظ کیفیت ، قادر به ضبط حجم زمانی بیشتری نسبت به سایر فرمت های تصویری باشید . بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته Motion Capture که به شما کمک می کند تا از کل لحظات ضبط شده به سادگی بخش هایی را که با ورود اشخاص و یا تکان خود اشیا همراه بوده است پیدا نموده و در وقت خود به منظور بازنگری کل ویدیو صرفه جویی به عمل آورد یکی دیگر از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد .

     

    برخی از ویژگی های کلیدی Webcam Surveyor 1.9.2 build 561 :
    - استفاده کاربری آسان و شروع فرایند ضبط تنها با فشرده دکمه “Start video capture
    - ذخیره ویدیو ها در بالاترین کیفیت ممکن
    - ذخیره سازی ویدیو های ضبط شده در چندین و چند فایل مختلف که باعث می شود بتوانید فرایند ضبط در به صورت ۲۴ ساعت و بدون وقفه انجام دهید .
    - قابلیت استفاده از وبکم های HD با تصاویری به بزرگی ۳ مگاپیکسل
    - امکان زمانبندی کردن فرایند آپلود ویدیوهای ضبط شده و یا تصاویر گرفته شده بر روی سرور FTP
    - توانایی بزرگنمایی دیجیتال با کم ترین افت کیفیت
    - و …

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۵ خرداد ۱۳۹۰
  • يک نظر
  • نمایش کامل اطلاعات سخت افزاری AIDA64 Extreme Edition v1.70.1419 Beta

     

    AIDA64 Extreme Edition v1.70.1419 Beta

    آگاهی داشتن کاربر از زیر و بم سخت افزارهای نصب شده بر روی سیستم می تواند به او در بهتر استفاده کردن از کامپیوترش کمک های بسیاری نماید . به طور مثال اگر شما قصد خرید یک بازی را داشته باشید بدون اطلاع داشتن از قطعات سخت افزاری مرتبط با بازی نظیر کارت گرافیک و کارت صدا ، این احتمال خیلی قوی است که بازی مورد نظرتان با کامپیوتر شما سازگاری نداشته باشد . حال آنکه اهمیت این موضوع برای سیستم های قدیمی بیشتر خود را نمایان می سازد و درصد ریسکی که می بایست انجام دهید به مراتب بالاتر می رود .

    AIDA64 Extreme Edition نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید به سادگی به تمامی اطلاعات مربوط به قطعات کامپیوتر خود دسترسی کامل داشته باشید . همچنین با استفاده از این نرم افزار قابلیت انجام یک چک آپ کامل از نحوه عملکرد سخت افزارهای مختلف و نیز سیستم عامل و نرم افزارهای حیاتی ای که در آن مورد استفاده قرار می گیرند به عمل آورید .

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۳ خرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • 

    صرفه جویی در پودر یا جوهر پرینتر APFill Ink and Toner Coverage Calculator v5.5.5683

     

    APFill-Ink-and-Toner-Coverage-Calculator

    اگر شما نیز از پرینتر در خانه یا محل کارتان بهره مند هستید با هزینه های جانبی آن که همانا شارژ کردن کارتریج چه لیزری و چه جوهر افشان است ، آ

    + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    توضیحات
    عرض کنم واسه احترام به حقوق مؤلفین  لینکها رو بدون کمو کاستی اینجا قرار میدم.


    دیریت فکس ها و تماس ها با SuperVoice Pro 9.0.270

     

    یکی از قابلیت های مهم موجود در مودم های معمولی ( Dial up ) این است که می توان آن را به دستگاهی برای برقراری تماس و نیز ارسال و دریافت فکس تبدیل کرد ؛ از این رو اگر قصد خرید تلفن های دارای منشی و یا فکس دارید ، لطفا کمی صبر کنید ! این نرم افزار قدرتمند به شما کمک می کند تا تنها با یک مودم ، تمامی کارهایی را که یک دستگاه فکس و تلفن منشی دار انجام می دهد را با تنظیماتی به مراتب بهتر در اختیار داشته باشید . SuperVoice Pro با در اختیار داشتن محیطی کاربر پسند و استفاده کاربری بسیار آسان خود ، به شما کمک می کند که تنها با چند کلیک ، تمامی نیازهای خود را برطرف کرده و در هزینه های خود صرفه جویی به عمل آورید .

    ویژگی های کلیدی SuperVoice Pro 9.0.270 :
    - قابلیت دریافت پیام ها از دیگر ارایه دهندگان VoIP
    - امکان تنظیم زنگ هشدار به منظور آگاه سازی شما از دریافت پیام جدید
    - بهبود یافتن سیستم اپراتوری نرم افزار
    - قابلیت انتخاب آهنگ های مختلف برای اشخاص و بخش های مختلف
    - امکان ارسال تماس های دریافتی به وسیله ایمیل
    - قابلیت تهیه خروجی PDF از فکس های دریافتی
    - پشتیبانی از ویندوز های ۹۸ ، ۲۰۰۰ ، اکس پی ، ویستا و سون
    - پشتیبانی از میل سرور های ایمن ( SSL )
    - قابلیت ذخیره تماس های برقرار شده
    - پشتیبانی از Caller ID
    - امکان ضبط صدا برای منشی تلفنی
    - قابلیت استفاده از متون برای خواندن توسط منشی رباتیک ( متون انگلیسی )
    - و …

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۲۴ خرداد ۱۳۸۹
  • ۲ نظر


  • + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    Babylon Pro v9.0.2 – r11 قوی ترین نرم افزار مترجم دنیا

    babylon_9_box

    همه کسانی که با کامپیوتر سروکار دارند حتما نیاز به یک نرم افزار دیکشنری خوب نیز نیاز خواهند داشت، چه برای کاربران عادی چه برای کاربران حرفه ای چه برای کسانی به کار ترجمه مشغول هستند. نرم افزار Babylon یکی از نرم افزار های معروف و با سابقه در زمینه ی ترجمه ی متن و کلمه از زبان های مختلف به یکدیگر است. وجود همین سابقه این نرم افزار را به یکی از کاملترین نرم افزار موجود در بازار، در زمینه ی ترجمه، تبدیل میکند، زیرا دیکشنری های مختلفی برای این نرم افزار قابل دریافت است که هرکدام قابلیت ترجمه ی جدیدی را به برنامه اضافه میکنند.

    بابیلون پیشتاز نرم افزار های ترجمه و دیکشنری در دنیاست. Babylon به شما یک ابزار شهودی برای تمام نیاز های ترجمه ای شما میدهد. با Babylon میتوانید به سرعت ایمیل ها، صفحات وب، اسناد، پیام های فوری و … را بین زبان ها منتقل کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بر روی کلمه یا متن مورد نظر که میخواهید ترجمه شود کلیک کنید و یک پنجره ی کوچک با نتایج دلخواه از پایگاه عظیم دیکشنری ها و

    فرهنگ های لغات و ابزار های ترجمه ی Babylon ناگهان ظاهر میشود.

    Babylon به کاربرانش اجازه ی استفاده از گستره ی وسیعی از عنوان های برتر مانند Oxford University Press, Britannica, Merriam-Webster, Larousse, Vox, Langenscheidt, Pons, and Taishukan را میدهد. نسخه ی جدید Babylon 6 امکان ترجمه ی متن با ۱۷ زبان را به علاوه ی ترجمه ی کلمه ها و عبارات میدهد – تماما با یک کلیک، همچنین با نتایج از دایرةالمعارف Wikipedia در ۹ زبان، قابلیت تصحیح املایی خودکار، و نتایج دقیق با یک کلیک از میان گستره ی وسیعی از منایع مورد اعتماد. Babylon 8 – یک نرم افزار ترجمه و دیکشنری آسان با پشتیبانی از بیش از ۷۵ زبان. با Babylon 9 ترجمه ی متن هرگز به این آسانی نبوده است، بدون نیاز به “کپی/پیست” یا باز کردن پنجره های اضافی مرورگر. فقط روی متن درون Work, Excel ، ایمیل ها ، پیام رسان، صفحات وب و هر برنامه ی دیگری کلیک کنید. هر چیزی که بخواهید فقط یکی کلیک با شما فاصله دارد.

     

     

    ویژگی های کلیدی Babylon Pro v9.0.2 – r11 :

    - فعال شدن با یک کلیک

    - ترجمه ی متن – با پشتیبانی از ۱۷ زبان

    - نتایج از منتشران پیشتاز دنیا

    - دایرةالمعارف شامل دایرة المعارف Widipedia

    - ترجمه با بیش از ۷۵ زبان

    - تبدیل واحد ها – تبدیل پول، واحد های اندازه گیری و زمان

    - ابزاری های نوشتن برای زبان انگلیسی

    - تصحیحات املایی

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید فضل الله زاده
  • تاريخ: ۱۳ تیر ۱۳۹۰
  • ۳ نظر
  • قدرتمندترین دیکشنری جهان Babylon Pro 9.0.1.5

     

    babylon-9

    Babylon قدیمی ترین نرم افزاری می باشد که به منظور ترجمه لغات و متون ساخته شده است . نسخه ۹ این برنامه که به تازگی منتشر شده است دارای امکانات بسیار مفیدی است که می تواند در ترجمه لغات ، متون و صفحات وب از زبانی به زبان دیگر ، بیش از پیش به شما کمک کند . این برنامه که از بیش از ۷۵ زبان مختلف از جمله زبان شیرین پارسی پشتیبانی می کند توانایی ترجمه به دو صورت آنلاین و آفلاین را داراست . در نوع آنلاین کافی است تا به اینترنت متصل شده و لغت مورد نظر خود را بنویسید ؛ آنگاه امکان مشاهده همان لغت در ۷۵ زبان برای شما امکان پذیر خواهد بود . اما برای استفاده از گونه ی آفلاین می بایست در مرحله نخست فرهنگ لغت های مورد نظر خود را از سایت بابیلون دانلود کرده و سپس بر روی نرم افزار نصب کنید . در این روش دیگر نیازی به وجود اینترنت برای ترجمه کردن متون نخواهد بود و این پروسه توسط دیتابیسی که هر فرهنگ لغت بر روی نرم افزار ایجاد می کند امکان پذیر می شود .

    وجود ۲۰۰ میلیون کاربر خانگی و سازمانی برای نرم افزار Babylon دلیلی است بر قدرت و وسعت استفاده آن . آیا شما می خواهید کارهای تحقیقاتی انجام دهید ؟ آیا مقالاتی که قصد خواندن آنها را دارید به زبان هایی هستند که نمی توانید بخوانید ؟ تا زمانی که بابلیون را در اختیار دارید هیچ گونه مشکلی وجود نخواهد داشت چرا که یکی از ویژگی های مهم این برنامه توانایی ترجمه متون از یک زبان به زبان دیگر می باشد . کافیست تا فقط متن مورد نظر و زبانی که قصد دارید به آن ترجمه شود را انتخاب کنید و چند ثانیه هم صبر نمایید . آنگاه خواهید دید که چه چیزی باعث استفاده دهها میلیون کاربر این نرم افزار شده است .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • ۵ نظر
  • Oxford English Dictionary v4.0.0.3 فرهنگ لغت قدرتمند آکسفورد

     

    Oxford English Dictionary

    فرهنگ لغت آکسفورد ، قدرتمندترین و کامل ترین دیکشنری زبان انگلیسی می باشد که با پوشش دادن تمامی لغات چه آنهایی که از سالیان گذشته وجود داشته و چه آنهایی که همین تازگی وارد دنیای کلمات شده اند ، می تواند مرجعی بی عیب و نقص برای پی بردن به معانی لغات باشد . یک از ویژگی های مهمی که در این فرهنگ لغت به آن توجه شده است ، دربرگیری تلفظ کامل بیش از نیم میلیون کلمه در زمان های  حال و گذشته است . بدین ترتیب افرادی هم که انگلیسی را نه به عنوان زبان مادری بلکه زبان دوم یا سوم و … می آموزند ، امکان این را خواهند داشت تا به سادگی معانی کلمات این زبان را بیاموزند . در رابطه با گستردگی دامنه ی این فرهنگ لغت جای هیچ گونه شک و شبهه ای باقی نمانده است چرا که با ۲٫۵ میلیون لغتی که در خود گنجانده است از ادبیات کلاسیک و نشریه های تخصصی گرفته تا اسکریپت های برنامه نویسی ، فیلم ها و کتاب های آشپزی را نیز شامل می گردد .

    دیکشنری انگلیسی آکسفورد با پوشش دادن تمامی افرادی که به زبان انگلیسی صحبت می کنند از شمال آمریکا تا جنوب آفریقا و از استرالیا و نیوزیلند تا کارائیب ، هیچ لغتی را بی معنی نخواهد گذاشت . نمایش تاریخچه مربوط به تولد کلمات جدید و زمان مورد استفاده قرار گرفتن آنها از نکات جالب توجه در این فرهنگ لغت به شمار می رود . تمامی نکاتی که ذکر شد همگی مثبت بودند اما همانطور که می دانید این دیکشنری در قالب کتاب شامل بیش از ۲۰ جلد می باشد که هم تهیه آنها پرهزینه خواهد بود و هم برای پیدا کردن یک لغت می بایست زمان زیادی را صرف نمود . به همین دلیل نسخه ی مالتی مدیایی نیز از فرهنگ لغت آکسفورد تهیه شده که امروز آن را برای آن دسته از کاربران دانلود کده که به زبان انگلیسی علاقه دارند به طور رایگان آماده نموده ایم که می تواند منبعی کامل برای ترجمه ی انگلیسی به انگلیسی لغات باشد . قابلیت جست و جوی پیشرفته با استفاده از فیلترهای متفاوت و امکان سفارشی سازی برای نمایش یا عدم نمایش بخش هایی نظیر تلفظ و نقل قول ها از امکانات نسخه نرم افزاری این دیکشنری می باشد .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۷ آبان ۱۳۸۹
  • ۲ نظر
  • Oxford English Dictionary 11th Edition دیکشنری پرتابل

     

    Oxford English Dictionary 11th Edition

    دیکشنری آکسفورد یکی از کامل ترین فرهنگ لغت های زبان انگلیسی می باشد که با توجه به حجم عظیم لغات موجود در آن ( بیش از ۲۴۰۰۰۰ لغت ) می تواند برای هر فردی مفید واقع شود . این نسخه که به صورت پرتابل می باشد از حجم بسیار پایینی برخوردار بوده و علاوه بر ترجه تمامی لغات انگلیسی به انگلیسی ، نوع آنها از قبیل صفت ، اسم ، قید و همچنین تلفقظ را به صورت کامل در اختیار شما قرار خواهد داد . ورژن پیش رو ، آخرین ویرایش ، یعنی ویرایش ۱۱ می باشد که با افزودن تمامی لغات جدید ، به طور کامل به روز رسانی شده است  .

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۲ نظر
  • Oxford practice grammar interactive تمرین زبان انگلیسی به صورت پیشرفته

     

    Oxford practice grammar interactive

    در دنیای امروز دانستن زبان انگلیسی یکی از واجباتی است که برای پیشرفت در تمامی زمینه ها لازم می باشد از این رو گذراندن دوره های مختلف برای یادگیری این زبان بین المللی یکی از راههای بسیار مفید برای آموختن آن است . اگر وقت رفتن به کلاسهای مختلف را ندارید می توانید از بسته آموزشی Oxford practice grammar interactive که برای شما تهیه کرده ایم استفاده نمایید . این مجموعه که شامل ۳ بخش ساده ( Basic ) ، متوسط ( Intermediate ) و پیشرفته ( Advanced ) می باشد این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا با توجه به سطح دانش خود از بسته ساده ، متوسط و یا پیشرفته استفاده نمایید .
    در مجموعه Basic تمرین ها و توضیحات بسیاری در مورد گرامر زبان انگلیسی به شما آموزش داده خواهد شد . با تمرین توسط مجموعه Intermediate با جزئیات بیشتری رو به رو خواهید شد و با تمرین های توسعه یافته خود را برای مرحله Advanced که در آن تمرین های مختلف به چالش کشیده می شوند و شما در عمق توضیحات فرو می برد ، آماده شوید .

    از آنجایی که این سه بسته آموزشی به صورت نرم افزار طراحی شده اند امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهند که از میان آنها می توان به تست زنی پس از هر درس اشاره کرد .
    با یاد گرفتن تمامی درس های داده شده در این مجموعه ها می توانید مطمئن باشید که در آزمون هایی نظیر PET ، FCE ، CAE ، CPE ، TOEFL سربلند خواهید شد .

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۹ اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۱۵ نظر
  • Client for Google Translate v4.4.360 مترجم گوگل بدون مروگر

     

    Client for Google Translate

    Google Translate بی شک قدرتمند ترین و پر استفاده ترین ابزار ترجمه متن آنلاین می باشد که امکان ترجمه بیش از ۵۰ زبان زنده دنیا به یکدیگر را در اختیار شما قرار می دهد . سال گذشته این سرویس ، سیستم ترجمه به زبان پارسی را نیز به مجموعه زبان های خود به طور آزمایشی اضافه کرد و پس از استقبال شدید هموطنان از این مترجم ، پس از چندی نسخه ی نهایی آن ارایه شد . با استفاده از Google Translate می توانید به تمامی منابع علمی موجود در اینترنت دستیابی پیدا کنید ؛ مهم نیست مطلب مورد نظر شما به کدامین زبان نوشته شده است مهم اینست که با این سرویس تنها یک کلیک تا ترجمه آن فاصله خواهید داشت . تنها عیبی که تا پیش از این بر مترجم گوگل وارد بود ، لزوم باز کردن مرورگر و مراجعه به آدرس آن بود که با آمدن  نرم افزار  Client for Google Translate این نیز برطرف گردید . با این برنامه کاربردی می توانید متون مورد نظر خود را در هرجایی مانند Word ، Outlook ، فایرفاکس ، اینترنت اکسپلورر به سادگی به زبان دلخواهتان ترجمه نمایید .

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱ اردیبهشت ۱۳۸۹
  • يک نظر
  • 

     

    Babylon Pro 8.0.6 قدرتمند ترین فرهنگ لغت جهان

    • دسته بندي: فرهن

      + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

     

    بروزرسانی و پیکربندی درایور ها DriverDoc 2011 full

     

    DriverDoc 2011

     

    نرم افزار قدرتمند Driver Doc 2011 بیش از ۱۶ میلیون درایو را پشتیبانی میکند و توانایی اسکن درایورهایی که بهترین کار را برای  کامپیوتر شما انجام خواهند داد ، دارد که شامل درایوها برای کامپیوترهای Dell، HP و Compaq است. این نرم افزار به روز رسان درایور کامپیوتر، با یک کلیک عمل تعمیر را انجام می دهد و شما میتوانید آن را طوری پیکربندی کنید تا درایورهای شما را بطور خودکار به روز رسانی کنند. آنها از یک پایگاه اطلاعاتی جامعی برای ارسال ایمن تر اطلاعات استفاده می کنند. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از دانلود کده دریافت نمایید.

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۱۷ مرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • قفل کردن کردن ویندوز به روش الگویی XUS PC Lock Ultimate Edition 2.0.47

     

    EDeskSoft XUS PC Lock Ultimate Edition

    یکی از قابلیت های امنیتی بسیار جالب که در سیستم عامل های IOS و اندروید مورد استفاده قرار گرفته است ، امکان قفل کردن محیط سیستم عامل به روش الگویی ( Pattern ) می باشد که مورد توجه و استقبال بسیاری از کابران واقع گردیده است . حال در این پست قصد معرفی نرم افزاری را داریم که به شما این امکان را می دهد تا از قفل الگویی برای ویندوز خود استفاده نمایید .

    این برنامه XUS PC Lock Ultimate Edition که نام دارد یک ابزارک کم حجم بوده و می تواند با نصب بر روی ویندوز شما قفل الگویی را برایتان شبیه سازی کرده و از دسترسی افراد غیر به اطلاعات کامپیوترتان هنگامی که پای آن حضور ندارید محافظت نماید .کافیست پس از نصب الگوی پیش فرض برنامه را توسط ماوس خود به الگوی جدیدی که می خواهید تغییر داده و آن را ذخیره سازید . به همین سادگی هرگاه قصد ترک کامپیوتر خود را داشته باشید کافیست کلید های ترکیبی Win+A را فشرده تا برنامه فعال گردد . از نکات جالب توجه در XUS PC Lock به صدا در آوردن زنگ خطر پس از چند بار وارد کردن اشتباه الگو می باشد . بدین ترتیب به روشن بودن اسپیکر های کامپیوتر خود از هر گونه دسترسی غیر مجاز به سادگی مطلع خواهید شد .

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۰
  • ۹ نظر
  • Google Earth Plus 6.0.2.2074 کاوشگر زمین گرد گوگل

     

    Google Earth Plus

    کمتر کسی را می توان یافت که از اینترنت استفاده کرده باشد و نام نرم افزار Google Earth را نشنیده باشد . این برنامه همانطور که خود کاربرد و سازنده اش را مشخص می کند ابزاری است برای مشاهده و کاوش در زمین به وسیله ی تصاویر ماهواره ای که توسط شرکت گوگل در قالب یک نرم افزار در کنار یکدیگر چیده شده اند . دقت بسیار بالای این برنامه تا اندازه ای است که بسیاری از دانشمندان و دانشجویان رشته های مختلف به خصوص زمین شناسی از آن برای مطالعات و تحقیقات خود استفاده می کنند و چه بناها و جاهایی که توسط کاربران و با استفاده از این نرم افزار کشف نشده اند !

    کافیست تا بدانید که قصد سفر به کدام کشور ، شهر و یا حتی کدامین محله و کوچه را دارید ؛ آنگاه است که با چند کلیک ساده مقصد مورد نظر را پیش روی خود خواهید دید . البته لازم به ذکر است که Google Earth در هر نسخه ی جدیدی که معرفی می کند قابلیت های نویی را نیز به آنها می افزاید و اکنون نه تنها تصاویر دو بعدی بلکه امکان نمایش ۳ بعدی اماکن مشهور و بناهای تاریخی در شهرها و کشورهای مختلف جهان و از جمله کشور عزیزمان ایران فراهم گردیده است .
    قابلیت نمایش شب و روز ، سفر با هواپیمای مجازی بر فراز زمین واقعی ، کاوش در فضا ، مریخ و ماه تنها بخشی از دیگر امکاناتی هستند که در این نرم افزار جالب و حیرت انگیز گنجانده شده است .

    نسخه ی پیش رو که برای کاربران دانلود کده فراهم نموده ایم دارای قابلیت نصب به صورت خاموش بوده و این بدین معنی است که کل پروسه ی نصب و کرک کردن تنها با دابل کلیک روی آیکون نصب ، انجام شده و نیاز به انجام هیچ کار اضافه ی دیگری نخواهد بود .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۶ فروردین ۱۳۹۰
  • يک نظر
  • ایجاد وبکم مجازی فان ManyCam 2.6.43

     

    ManyCam

    ManyCam نام یک نرم افزار بسیار جالب و هیجان انگیز است که به شما کمک می کند با ساخت یک وبکم مجازی ، اقدام به شبیه سازی آن نموده تا افرادی را با آنها چت می کنید گول زده و لحظات جالبی را خلق نمایید . افزون بر این با در اختیار داشتن ManyCam خواهید توانست افکت های مخصوصی را بر روی ویدیو های خود اضافه نمایید تا جذابت تصاویر ارسالی شما دو چندان گردد . آیا می خواهید هنگامی که در حال چت کردن با دوست خود هستید هنگام دادن وبکم تصویر یک هنرپیشه ی معروف به جای تصویر خودتان ارسال گردد و یا اینکه بر روی تصویر خود شیپ هایی نظیر چشمان کارتونی ، عینک ، ریش یا کلاه بگذارید ؟ با نصب نرم افزار پیش رو دیگر چنین آرزوهایی فقط در رویاهای شما نخواهند بود و می توانید در دنیای حقیقی نیز آنها را ببینید . نگران پشتیبانی مسنجر های خود از این نرم افزار نباشید چرا که با تمامی پیغام رسان های محبوب نظیر یاهومسنجر ، لایو مسنجر و بسیاری دیگر سازگاری کامل دارد .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۴ فروردین ۱۳۹۰
  • ۳ نظر
  • نرم افزار نام نیک – راهنمای انتخاب نام های پارسی

     

    namenik

    انتخاب نام برای فرزندان همیشه یکی از کارهای سخت برای والدین بوده است . گزیدن نامی که علاوه بر زیبایی از معنا و مفهومی درخور برخوردار باشد از جمله ی ملاک هایی است که در انتخاب ها مورد توجه قرار می گیرد . در ایران امروزی بنا به دلایل مذهبی بسیاری از اسامی مورد استفاده در واقع عربی بوده و به همین خاطر پیدا کردن یک نام پارسی اصیل کمی دشوار گشته است . برنامه ای که امروز قصد معرفی آن را داریم یک ابزار جالب می باشد که در آن اسامی اصلی ایرانی به تفکیک دختر و پسر در یک جا گرد آمده اند . با داشتن این نرم افزار که اسم آن نام نیک می باشد دیگر یافتن یک اسم زیبا و اصیل کاری دشوار نخواهد بود حال آنکه با قرار داده شدن معنی هر اسم به صورت جداگانه ، انتخاب شما را برای گذاردن نامی شایسته بر روی فرزندتان هوشمندانه تر خواهد نمود .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۸ اسفند ۱۳۸۹
  • ۵ نظر
  • کیبورد مجازی حرفه ای Hot Virtual Keyboard v5.3.1.0

     

    Hot Virtual Keyboard

    حتما تا کنون با کیبورد مجازی ویندوز کار کرده اید . این برنامه ابزاری است جالب و البته کاربردی که هنگام نبودن صفحه کلید می تواند کار آن را با سرعتی آهسته تر برای شما انجام دهد . اما نرم افزاری که امروز در دانلود کده فراهم آورده ایم با قابلیت ها و ویژگی هایی که در خود گنجانده است می تواند یاد و خاطره ی On-Screen Keyboard ویندوز را برای همیشه از یاد و خاطره ی شما پاک کند .

    این نرم افزار که Hot Virtual Keyboard نام دارد بهترین جایگزینی است که تا کنون برای کیبورد مجازی ویندوز ساخته شده است و با ظاهر بسیار زیبا و شگفت انگیز خود نه تنها شما را هنگام کار خسته نخواهد بلکه شورتان را برای فشردن دگمه ی کیبورد بیش از پیش نیز خواهد ساخت . از این برنامه که می توان در تبلت های تحت ویندوز ، UMPC ، Panel Pc ، مونیتورهای لمسی و حتی کامپیوتر های معمولی و به وسیله ی ماوس استفاده نمود از حجم بسیار پایینی برخوردار می باشد .


    ویژگی های کلیدی Hot Virtual Keyboard v5.3.1.0 :
    – امکان سفارشی سازی نما
    – بالاتر بودن سرعت تایپ نسبت به نوع پیش فرض ویندوز
    – گنجاندن دکمه های پر استفاده نظیر کپی و پیست برای افزایش سرعت کار
    – در اختیار داشتن کلید هایی برای باز کردن اپلیکیشن ها ، صفحات وب و …
    – امکان پر کردن خودکار متون تنها با وارد کردن چند حرف اول هر کلمه
    – قابلیت مولتی تاچ در ویندوز سون
    – و …


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • ۲ نظر
  •  

    مدیریت وال پیپرهای دسکتاپ با Wallpaper Master Pro 1.5

    • دسته بندي: ابزارهای جالب, + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    اسکرین سیور بسیار زیبا و جالب آتش Fire Element Screensaver 1.2

     

    Fire Element Screensaver

    در این پست از سایت دانلود کده اسکرین سیور بسیار زیبا و جذاب آتش را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که فوق العاده با زیبا و با کیفیت بوده و با عکس های جالبی که دارد میتواند شما را مدت زیادی به دیدنیش مشغول کند. اگر به دنبال یک محافط صفحه نمایش فانتزی و زیبا میگردید این بهترین انتخاب برای شماست ! این اسکرین سیور دارای ۹ حالت بسیار زیبا است که مانند آن را در هیچ اسکرین سیور دیگری مشاهده نخواهید کرد. جالب ترین ویژگی این اسکرین سیور موسیقی آرامش بخش آن است که بسیار متناسب با تصاویر و محیطش است. هم اکنون میتوانید این محافظ صفحه نمایش زیبا را از دانلود کده دریافت نمایید.

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۹ مرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Sunny Patio 3D Screensaver

     

    Sunny Patio 3D Screensaver

    امروز در دانلود کده اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی Sunny Patio را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که امید است با نصب آن از این محافظ صفحه نمایش لذت ببرید. هم اکنون میتوانید این اسکرین سیور زیبا را از دانلود کده با لینک مستقیم دریافت نمایید.

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۴ مرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • Cyberfish 3D Screensaver 1.0.2 اسکرین سیور ماهی سایبر

     

    Cyberfish 3D Screensaver

    اسکرین سیورهای ۳ بعدی شبیه ساز آکواریوم و ماهی به علت زیبایی های خاص خود و شباهت های باورنکردنی آنها با گونه های طبیعی طرفداران بسیاری دارند و از همین رو شرکت های مختلفی نسخه های مخصوص خودشان را از این آکواریوم ها تولید کرده اند اما اسکرین سیوری که در این پست با نام Cyberfish 3D Screensaver برای شما آماده کرده ایم اندکی با گونه های همه رده ی خود تفاوت داشته و بر خلاف نمایش یک ماهی قرمز ، ماهی رباتیک را به دریای دسکتاپ تان روانه می سازد . اگر به دنبال خرق عادت و چیزهای خارق العاده می گردید ،‌ قطعا این اسکرین سیور می تواند گزینه ی خوبی برای شما باشد !

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۰
  • ۲ نظر
  • خلق اسکرین سیور های جذاب Nufsoft Ace Pro Screensaver Creator 4.11.31.37

     

    Nufsoft Ace Pro Screensaver Creator

    Nufsoft Ace Pro Screensaver Creator نام یک نرم افزار حرفه ای برای ساخت اسکرین سیور حرفه ای با ساده ترین روش ممکن می باشد . اگر می خواهید تا هنگام استفاده نکردن از کامپیوتر محافظ صفحه شخصی شما به نمایش در آید کافیست این نرم افزار را نصب کردن و اسکرین سیور اختصاصی خود را بسازید . با در اختیار داشتن این برنامه می توانید تنها با چند کلیک ساده از تصاویر خود و البته افکت هایی که در اختیارتان قرار می گیرد ، اسلاید شو های جذاب بسازید . از میان افکت های موجود در Nufsoft Ace Pro Screensaver Creator می توان به افکت های طبیعی نظیر آب و هوا و آبجکت هایی نظیر پرنده ، ماهی و … اشاره نمود که می توانند در هرچه زیباتر کردن اسکرین سیورتان ، شما را یاری کنند .

     

    ویژگی های کلیدی Nufsoft Ace Pro Screensaver Creator 4.11.31.37 :
    - ساخت انیمیشن هایی با بهره گیره از افکت های طبیعی نظیر آب و هوا
    - خلق اسلاید شو های حرفه ای با استفاده از تصاویر شما
    - امکان ساخت اسکرین سیور های قابل انتشار
    - ساخت فایل ستاپ
    - محیط کاربری قابل سفارشی سازی
    - در بر داشتن بیش از ۱۰۰ افکت تصویری مختلف
    - اضافه کردن موزیک بک گراند با فرمت های MP3 ، WMA ، MID و WAV

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • Fantastic Fire Screensaver اسکرین سیور آتشین

     

    Fantastic Fire Screensaver اسکرین سیور آتشین

    Fantastic Fire Screensaver یک اسکرین سیور بسیار زیبا و جذاب بوده که دسکتاپ صفحه شما را به آتش می کشاند ! این محافظ سفحه خارق العاده که از ۷ تم آتشین اعجاب انگیز بهره می برد می تواند لحظات بسیار زیبایی را بر روی دسکتاپ شما به تصویر در آورده تا در اوقات فراغت و بی کاری از دیدن آنها لذت ببرید . این اسکرین سیور از تمامی سیستم عامل های مایکروسافت از NT و ME گرفته تا ویستا و سون به طور کامل پشتیبانی می کند .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۴ فروردین ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • Autumn Wonderland 3D Screensaver 1.0.0.1 اسکرین سیور پاییز

     

    autumn-screen-saver

    پاییز که به فصل رنگ ها معروف است یکی از زیباترین جلوه های طبیعت زمینی است و قدم گذاشتن در آن می تواند حس و حالی زیبا به آدمی ببخشد . در این مطلب می خواهیم یک اسکرین بسیار زیبای ۳ بعدی و شگفت انگیز را با نام Autumn Wonderland 3D Screensaver به شما معرفی کنیم که با نصب آن بر روی ویندوزتان می توانید هنگام خستگی ناشی از  کار زیاد با کامپیوتر یا اوقات فراغت رفتن به پاییز را در هر فصلی حتی بهار تجربه کنید و از آن لذت ببرد !


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • بدون نظر
  • 

    مجموعه اسکرین سیور طبیعت

     

    محافظ صفحه طبیعت

    اسکرین سیور ها اکنون نه تنها به عنوان یک محافظ صفحه بلکه به عنوان یک برنامه برای رفع خستگی حاصل از کار با کامپیوتر نیز می بایست وظیفه ی خود را انجام دهند . حال برای رسیدن به آرامش و روحیه ی شاداب چه چیزی بهتر از تماشای طبیعت و گوش دادن به صدای آب و پرندگان وجود خواهد داشت ؟

    مجموعه ای که امروز برایتان فراهم آورده ایم ۱۹ اسکرین سیور بسیار جذاب هستند از طبیعت که هر یک با محیطی که برایتان فراهم می آورد می تواند ماشینی باشد برای سفر به نقاط بکر و زمینه ساز آرامش .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۲۶ دی ۱۳۸۹
  • بدون نظر


  • + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    تهیه و ساخت فیلم های آموزشی با Tanida Demo Builder v8.0.2.4

     

    Tanida Demo Builder

    حتما تا به حال با فیلم های آموزشی مولتی مدیا که برای شرح دادن قابلیت های نرم افزار های مختلف ، ترفند های ویندوز و … ساخته شده اند مواجه گشته اید . اگر با نرم افزارهایی که برای این منظور ساخته شده اند آشنایی نداشته باشید گمان خواهید برد که برای تهیه و ساخت یک فیلم آموزشی همانند آنهایی که دیده اید می بایست وقت زیادی صرف کرد و با برنامه های ویرایشگر فیلم و غیره و غیره آشنایی کامل داشت اما حقیقت امر چیز دیگری است .

    Tanida Demo Builder نام یکی از نرم افزارهای حرفه ای ساخت فیلم های آموزشی است که راحتی کار را به اتمام رسانیده است و به شما کمک می کند تا تنها با چند کلیک ساده ماوس و انجام فعالیت های مورد نظرتان به طور معمولی ، فیلم هایی را بدون هیچ گونه مهارت خواص بسازید که همگان فکر کنند نتیجه حاصل تلاش های بی وقفه ی یک فرد حرفه ای بوده است . اگر می خواهید تا نحوه انجام یک فعالیت نرم افزاری را با ساخت فیلم به کاربران خود‌ آموزش دهید کافیست تا دکمه ی ضبط را در این برنامه فشار داده و دیگر کارها را همانند گذشته انجام دهید و پس از پایان روی دکمه ی ایست کلیک کنید . بله به همین سادگی درست کردن یک فیلم آموزشی امکان پذیر خواهد بود . حال شما می توانید فیلم خود را به طور خام و بدون ویرایش ذخیره کنید و یا با استفاده از ابزارهای جالبی که برایتان قرار داده شده است بر زیبایی های آن بیافزایید . به طور مثال ضبط صدای خودتان بر روی پشت زمینه فیلم یا قرار دادن موزیک برای آن ، اضافه کردن نظرات خود به صورت متنی ، استفاده از افکت های مختلف و سایر قابلیت هایی که برای انجام این کار در نظر گرفته شده اند ، نتیجه ی نهایی کار شما را حرفه ای تر خواهد ساخت .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , ,
  • نوشته: علی
  • تاريخ: ۶ آذر ۱۳۸۹
  • ۳ نظر
  • Pivot Stickfigure Animator 2.2.5 سازنده انیمیشن های ساده

     

    Pivot Stickfigure Animator

    همانگونه که در تیتر اشاره کردیم Pivot Stickfigure Animator نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید بدون هیچ گونه مهارتی تصاویر متحرک ساده ای ساخته و ذخیره نمایید . کافیست تا مدل اولیه خود را انتاخب کرده و یا بسازید تا نصف کار تمام شده باشد . نیمه ی باقی مانده نیز تعیین حرکت و ژست های مدل شما خواهد بود که به سادگی کلیک کردن بر روی نقاط متحرک آن خواهد بود . بله به همین سادگی امکان پذیر است که انیمیشن هایی با استفاده از خطوط راست و دایره که حتما تا به حال نمونه هایی از آنها را در وب سایت های اینترنتی دیده اید ، بسازید بدون آنکه تا کنون کلاس های طولانی و پیشرفته آموزش نرم افزارهای پیچیده ای نظیر Adobe Flash را دیده باشید و یا قصد ساخت نمونه هایی شبیه آن را با فتوشاپ داشته باشید . تنها با چند دقیقه صرف وقت یک تصویر متحرک بسیار جالب خواهید داشت که با ذخیره ی آن در فرمت GIF قابلیت استفاده در مکان ها و وب سایت های اینترنتی را خواهید داشت .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , ,
  • نوشته: علی
  • تاريخ: ۱ آذر ۱۳۸۹
  • ۳ نظر


  • + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    تبدیل فرمت های صوتی و ویدیویی به یکدیگر GiliSoft Video Converter 2.2

     

    GiliSoft Video Converter

    نرم افزار های زیادی برای تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر و یا تبدیل آنها به فرمت های صوتی وجود دارد اما همه ی آنها نمیتوانند نیاز های شما را برای تبدیل فرمت ها برطرف کنند چون ممکن است دارای پشتیبانی از همه ی فرمت ها نیستند. اما GiliSoft Video Converter تقریبا از تمامی فرمت های ویدیویی و بیشتر فرمت های صوتی پشتیبانی میکند و میتواند با سرعتی بالا فرمت های ویدیویی AVI ، MPEG ، WMV ،DivX ، MP4 ، H.264/AVC، AVCHD، MKV، RM، MOV، XviD ، ۳GP و فایل های صوتی MP3، WMA،WAV ، RA، M4A، AAC  AC3، OGG را به یکدیگر تبدیل کند. با این قابلیت که این نرم افزار میتواند فرمت های ویدیویی را به فرمت صوتی تبدیل کند در واقع شما میتوانید صدا را از فیلم و … استخراج کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۹ مرداد ۱۳۹۰
  • ۲ نظر
  • استخراج صدا از فیلم MediAvatar Video to Audio Converter 6.6.0.0623

     

    MediAvatar Video to Audio Converter

    با نرم افزار mediAvatar شما میتوانید با تبدیل فرمت های تصویری به فرمت MP3 به راحتی صدا را از فیلم یا ویدیو مورد نظر استخراج کنید. این نرم افزار میتواند با سرعت بالا و کیفیت عالی انواع فرمت های ویدیویی ار قبیل AVI ، WMV ، MP4 و … را به فرمت صوتی MP3 تبدیل کند توسط این قالبیت شما میتوانید به راحتی و فقط با چند کلیک موسیقی (صوت) را از فرمت های ویدیویی AVI، MPEG، WMV، DivX، MP4، H.264/MPEG-4 AVC، RM، MOV خارج کرده و آن ها را با فرمت های صوتی MP3 ، WMA ، WAV ، RA ، M4A ، AAC ، AC3 ، OGG ذخیره کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از دانلود کده دریافت نمایید.

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۹ مرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • تبدیل فرمت های ویدیویی به ۳GP با OpoSoft All To 3GP Converter v8.0

     

    OpoSoft All To 3GP Converter

    با OpoSoft All To 3GP Converter شما میتوانید به راحتی تمامی فرمت های ویدیویی خود را به فرمت ۳GP تبدیل کنید. تمامی فایل هایی که فرمت ۳GP دارند را میتوان در موبایل و یا دیگر نرم افزار های پخش اجرا کرد پس اگر فیلمی دارید که میخواهید آن را روی موبایل خود تماشا کنید این نرم افزار را از دست ندهید. از ویژگی های مهم این برنامه میتوان به کاربرد آسان آن اشاره کرد که شما را قادر میسازد تنها با چند کلیک انواع فرمت ها را به ۳GP تبدیل کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۵ مرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • پلیر و مبدل فرمت های ویدیویی Audials Tunebite Platinum v8.0.5430

     

    Audials Tunebite Platinum

    Audials Tunebite Platinum نرم افزاری بسیار پیشرفته و چند کاره در رابطه با موزیک و ویدیو است. این نرم افزار در عین حال که یک پلیر قدرتمند است میتواند فرمت های مختلف را نیز به یکدیگر تبدیل کند و میتواند کپی رایت های صوتی DRM را به راحتی و با سرعت بالا حذف کند ! این نرم افزار همچنین میتواند فرمت WMA را به MP3 تبدیل کند که قابلیت قابل توجهی است. این برنامه از اکثر فرمت های صوتی و تصویری از جمله ۳GP ، H.264 ، AVI ، MP4 و WMV و .. پشتیبانی میکند. شما میتوانید این برنامه را بر روی کامپیوتر ، موبایل ، ایکس باکس و حتی PS3 اجرا کنید !! هم اکنون این برنامه با لینک مستقیم از دانلود کده برای شما عزیزان آماده شده است.

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۵ مرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • تبدیل فیلم های DVD با نرم افزار OdinShare Odin DVD Ripper v6.5.2

     

    OdinShare-Odin-DVD-Ripper

    تا به حال چند بار شده که نیاز به تبدیل فایل ها و دیسک ها DVD داشته باشید و برنامه ای مناسب برای این کار در اختیار نداشته باشید؟ از نرم افزار های موجود برای تبدیل DVD راضی نیستید؟ کیفیت آن ها کم است؟ سرعت تبدیل آن ها پایین است؟ این نرم افزار را امتحان کنید. این نرم افزار با داشتن گستره ی وسیعی از فرمت های پشتیبانی شده و سرعت بالای تبدیل نیاز های شما را به سادگی فراهم خواهد کرد.

    OdinShare Odin DVD Ripper به شما امکان تبدیل DVD را به فرمت های معروف که روی دستگاه های پخش متداول وجود دارند، میدهد. نه فقط تبدیل فیلم های DVD به فرمت های HD ( مانند H.264/MPEG-4 AVC, Apple TV h.264 1080P, HD WMV, MPEG-2/MPEG-4 TS HD Video ) را با کیفیتی عالی و سرعتی غیر قابل مقایسه، با حفظ کیفیت HD ، برایتان انجام میدهد بلکه کار تبدیل DVD به فرمت های  معمول مانند AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/MPEG-4 AVC, RM, MOV, XviD, 3GP, MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3, and OGG را نیز انجام میدهد. اشخاص دوستدار موسیقی از قابلیت این برنامه برای تبدیل DVD های صوتی به MP3, WMA, AAC و WAV  نیز خوشحال خواهند شد.

     

     

    قابلیت جدید در نسخه ی ۵٫۳٫۱ :
    بارگزاری صفحه ی عنوان یا title dvd به صورت بهتر و تبدیل صفحه عنوان DVD به صورت پایدارتر.

    ویژگی های کلیدی این نرم افزار :

    -تبدیل فیلم های DVD به AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, MOV, XviD, 3GP و FLV

    -پیش نمایش فیلم DVD قبل از تبدیل

    -جدا کردن صدا از فیلم DVD ، با پشتیبانی از فرمت های صوتی MP3, WMA, AAC, WAV, OGG, FLAC, APE, M4A, RA, AC3, MP2, AIFF, AMR, SUN AU

    -قابلیت تبدیل چند فایل به صورت دسته ای، و فایل ها میتوانند تک تک و به صورت اتوماتیک تبدیل شوند

    -خواندن اتوماتیک عنوان DVD و پشتیبانی از تبدیل صفحه ی عنوان و بخش صوتی

    -قابلیت انتخاب زیرنویس

    -قابلیت خاموش کردن خودکار کامپیوتر پس از انجام عملیات تبدیل

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید فضل الله زاده
  • تاريخ: ۱۳ تیر ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • Free Studio 5.0.10 ابزار همه کاره فایلهای مدیا

     

    Free Studio

    Free Studio نرم افزاری است که از یک ست کامل از ابزارهای ویرایش و تبدیل فایلهای مدیا ، کپی و ضبط کننده دیسک های مولتی مدیا تشکیل شده است . این برنامه همانطور که از نامش بر می آید به طور کاملا رایگان بوده و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد در ۸ دسته مختلف گروه بندی شده است . ابزارهای گنجانده شده در Free Studio جزو پرکاربردترین و اساسی ترین نیازهای کاربران در زمینه استفاده از فایلهای مولتی مدیا بوده و گردآورده شدن آنها در قالب یک برنامه می تواند شما را از نصب چندین و چند نرم افزار مختلف که هریک تنها تونایی انجام یک کار را دارند بی نیاز می سازد .
    وظیفه Youtube که یکی از بخش های این نرم افزار است ، دانلود کردن ویدیو های موجود در این سایت تنها با وارد کردن آدرس آنهاست . دیگر نیازی به نصب دانلود منیجر هایی که تنها وظیفه ی آنها دانلود از یوتیوب می باشد ؛ نیست .
    یافتن نرم افزاری برای تبدیل فایلهای ویدیویی برای کاربران آی پاد ، PSP ، آیفون ، بلک بری و سایر دستگاه های موبایل همیشه یکی از دغدغه های کاربران آنها بوده است . پیدا کردن نرم افزاری برای تبدیل تمامی فرمت های محبوب به فرمت های قابل پخش در دستگاه های یاد شده یکی از سخت ترین کارها بوده است که با به روی کار آمدن Free Studio برطرف گردیده .

    از میان سایر قابلیت هایی که در این نرم افزار قدرتمند قرار داده شده است می توان به پروسه رایت بر روی دیسک های CD ، DVD و بلوری اشاره نمود . با استفاده از این بخش شما خواهید توانست ویدیوهای مورد نظر خود را بر روی DVD رایت نموده یا اینکه دیسک های صوتی قابل پخش در پلیرهای خانگی و اتومبیل بسازید . تبدیل مستقیم ویدیو ها به DVD و بلعکس ، تبدیل فایلهای ویدیویی به فلش و یا استخراج موزیک و صدای فیلم ها و ذخیره سازی آنها در فرمت MP3 از جمله سایر کارهایی است که می توانید با این نرم افزار انجام دهید .

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    توضیحات
    عرض کنم واسه احترام به حقوق مؤلفین  لینکها رو بدون کمو کاستی اینجا قرار میدم.

    درست کردن اسلایدشو از تصاویر GiliSoft SlideShow Movie Creator 1.5

     

    SlideShow Movie Creator

    اسلاید شو اصطلاحا به ویدیوهایی گفته می شود که از مجموعه از تصاویر ، موزیک های پشت زمینه همراه با نوشته تشکیل شده اند . اگر می خواهید از عکس های یادگاری تان ویدیوهای خاطره انگیز بسازید ساخت یک اسلاید شو می تواند گزینه ای مناسب برای این کار باشد .
    GiliSoft SlideShow Movie Creator نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید به سادگی هر چه تمام تر و تنها با وارد کردن تصاویر و موزیک های خود اسلایدشو هایی خارق العاده ساخته و آنها را در قالب های AVI ، MPEG ، WMV ، DivX ، MP4 ، H.264/AVC ، AVCHD ، MKV ، RM ، MOV ، XviD و ۳GP ذخیره سازید . افکت های ۲ بعدی و ۳ بعدی بسیاری که در این برنامه گنجانده شده است به شما کمک می کند تا عوض شدن تصاویر و نمایش عکس های جدید را در قالب های جدید مشاهده کرده و زیبایی خاصی به آنها ببخشید . محیط کاربرپسند این نرم افزار یکی از مهم ترین ویژگی های آن می باشد چرا که باعث شده است هر کاربری ، حتی آماتورترین کاربرها بتواند به سادگی چند کلیک اسلایدشو شخصی خود را ساخته و ذخیره سازد . از میان فرمت های تصویری پشتیبانی شده می توان به فرمت های محبوب jpg ، jpeg ، png ، bmp اشاره نمود که امکان افزودن فایلهای صوتی با فرمت های MP3,WAV,WMA,OGG,FLAC,M4A,AU در بک گراند آنها وجود خواد داشت . شمار افکت های تعویض عکس در این نرم افزار که در دو صورت ۲ بعدی و ۳ بعدی است به بیش از ۳۰۰ گونه مختلف می رسد که نویدبخش ساخت یک اسلایدشو جذاب است .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۳ خرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • ضبط فیلم ها از طریق کارت تی وی با Video Capture Factory 7.2.0.590

     

    Video Capture Factory

    کارت های TV با توجه به هزینه ی بسیار پایین تری که نسب به یک تلویزیون معمولی دارند مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است و با تنها با صرف مبلغی ناچیز می توان از کامپیوتر به عنوان تلویزیون نیز استفاده نمود . اگر شما نیز از کامپیوتر خود چنین بهره ای می برید ، حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید برنامه ی مورد علاقه تان را ذخیره کرده تا در فرصتی که خود می خواهید به پخش و تماشای آن بنشینید اما راهی را برای انجام آن پیدا نکرده اید . امروز قصد معرفی نرم افزاری را داریم که با استفاده از آن می توانید به سادگی یک کلیک کردن ، تصاویر در حال پخش از کارت تی وی و حتی وب کم را ضبط کنید . این برنامه که Video Capture Factory نام دارد به شما کمک می کند تا فیلم های دلخواهتان را که از دستگاه های ذکر شده در حال پخش هستند در فرمت AVI و با کیفیت بسیار بالا ذخیره نمایید . آیا نمی خواهید که حجم فایل خروجی حاصل از ضبط فیلم بیش تر از حد معینی شود ؟ کافیست تا با تنظیم یک مقدار دلخواه ، اندازه ای را که می بایست فیلم ضبط شده بیشتر از آن نشود ، تعیین کنید . امکانات دیگری نظیر ویرایش کنتراست ، روشنایی و رنگ فیلم ها در این برنامه تعبیه شده است که قطعا برای در اختیار داشتن فیلمی با کیفیت بالاتر موثر خواهد بود .   طراحی این نرم افزار به گونه ای است که هم کاربران آماتور و تازه کار نیازهای خود را به طور کامل برطرف خواهند کرد و هم حرفه ای ها .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۲۱ آبان ۱۳۸۹
  • ۳ نظر
  • ساخت اسلاید شو های زیبا با Slideshow XL 10.6.0

     

    Slideshow XL

    به احتمال زیاد تا کنون اسلاید شو ها یا همان آلبوم های عکس دیجیتال را دیده اید و نظر شما را نیز به خود جلب کرده است . بله هنر هم با پیشرفت تکنولوژی دچار تغییراتی گشته و آلبوم های عکس نیز از آن بی بهره نمانده و خود را به روز کرده اند . اسلایدشو به دلیل استفاده از افکت های زیبا هنگام تعویض تصاویر و همچنین پخش موزیک در پس زمینه نمایش عکس ها همگان را بر آن داشته تا از این پس نه فکر ساخت آلبوم های قدیمی که با دوربین های آنالوگ گرفته می شد بلکه در آرزوی تهیه آلبوم های جدید که ماندگاری بیشتری نسبت به گونه ی پیشین خود دارند ، باشند . اگر بخواهید آلبوم قدیمی عکس های خود را برای دوست یا آشنایی که در مسافتی بسیار دور تر از مکانی که قرار دارید بفرستید ، هم بسیار هزینه بر خواهد بود و هم وقت گیر . اما اگر آلبوم دیجیتال تهیه کرده باشید می توانید به سادگی چند کلیک و وارد کردن آدرس ایمیل تنها در چند ثانیه آن را به افراد زیادی بفرستید ، بدون اتلاف وقت و سرمایه .

    Slideshow XL 10.6.0 نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را در دانلود کده داریم و به بر شمردن قابلیت هایش که در زمینه ی ساخت اسلاید شو است ، می پردازیم . این برنامه که دارای یکی از آسان ترین محیط های کاربری در بین نرم افزارهای مشابه می باشد به شما کمک می کند تا به سرعت ، آلبوم های دیجیتال خود را با بالاترین کیفیت ساخته تا از خاطره هایتان به بهترین شکل ممکن نگهداری نمایید . اسلاید شو های ساخته شده هم قابلیت نمایش در کامپیوتر را دارا خواهند بود و هم با ابزار رایتی که طراحان این نرم افزار در آن گنجانده اند امکان نمایش در دستگاه های پخش خانگی را نیز برایتان فراهم می کند . بدین ترتیب هرگاه و هرجا که بخواهید می توانید به تماشای خاطرات تلخ و شیرین گذشته بنشینید .


    ویژگی های کلیدی Slideshow XL 10.6.0 :
    – تهیه اسلاید شوهایی با قابلیت نمایش در کامپیوتر و دستگاه های پخش خانگی
    – استفاده از تعداد نامحدودی از تصاویر
    – اضافه کردن موزیک به پشت زمینه
    – اسکن کردن مستقیم تصاویر شما از دستگاه اسکنر
    – وارد کردن تصاویر از هرگونه دوربین دیجیتال
    – دارا بودن بیش از ۱۲۵ افکت برای تعویض عکس ها
    – قابلیت تهیه پرینت
    – ساخت صفحات HTML بدون نیاز به دانش برنامه نویسی برای آپلود و انتشار در اینترنت
    – و…


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۳ آبان ۱۳۸۹
  • ۲ نظر
  • Xilisoft Photo DVD Maker 1.0.1.0917 ساخت DVD از آلبوم تصاویر

     

    Xilisoft Photo DVD Maker

    Xilisoft Photo DVD Maker نام نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا از آلبوم های عکس های خود یک DVD قابل اجرا در DVD-Player بسازید. تنها کافیست عکس های مورد نظر خود را به داخل برنامه بکشید یا به اصطلاح Drag & Drop کنید. همچنین می توانید افکت های زیبا و موسیقی دلخواه خود را نیز برای زیبا تر شدن به آن بیافزایید. Xilisoft Photo DVD Maker می تواند با بهره گیری از CPU های چندهسته ای از نهایت قدرت رایانه شما استفاده کند تا سریعترین تجربه را داشته باشید.


    برخی ویژگی های کلیدی نرم افزار Xilisoft Photo DVD Maker 1.0.1.0917 :

    - DVD های ساخته شده قابل اجرا در تمامی دستگاه های DVD-Player خواهند بود.

    - قابلیت تنظیم کیفیت عکس، سرعت رایت وکیفیت صدا

    - اضافه کردن Chapter به DVD

    - خاموش کردن خودکار رایانه پس از اتمام عملیات

    فرمت های ورودی پشتیبانی شده:

    تصاویر: BMP ، JPG ، JPEG ، PNG ، TIFF ، SVG

    موسیقی: MP3 ، WMA ، AAC ، WAV ، CDA ، OGG ، FLAC ، APE ، CUE ، M4A ، RA ، RAM ، AC3 ، MP2 ، AIFF ، AU ، MPA ، SUN AU Format

    فرمت های خروجی پشتیبانی شده:

    DVD-Video ، DVD folder ، ISO image file

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: سروش
  • تاريخ: ۲۷ شهریور ۱۳۸۹
  • ۷ نظر
  • پخش فرمت های مختلف با K-Lite Mega Codec Pack 6.1.0

     

    K-Lite Mega Codec Pack

    هر فرمتی دارای یک کدگذاری مختلف می باشد که تنها در نرم افزارهایی که از آن کدک پشتیبانی می کند ، قابل پخش می باشد . امروزه فرمت های مختلفی ساخته شده اند که هر یک در فضایی خاص مورد استفاده قرار می گیرد . به طور مثال از فرمت های ۳GP و MP4 در گوشی های موبایل ، FLV در ویدیو پلیر های آنلاین و VOB در فیلم های رایت شده بر روی دی وی دی استفاده می شود . اگر قصد داشته باشید تا هر فرمتی بدون نیاز به نصب چند نرم افزار مختلف اجرا کنید تنها راه استفاده از ابزارهایی است که کدک ها را به صورت پک کامل درون خود گنجانده اند . K-Lite Codec Pack نام یک نرم افزار قدرتمند پخش می باشد که به شما این امکان را می دهد تا فرمت های گوناگون را با استفاده از یک پلیر ساده با نام Media Player Classic Homecinema پخش کنید و یا اینکه فیلم یا موزیک مورد نظر خود را در نرم افزار دلخواه خود اجرا کنید . این برنامه با پشتیبانی از نرم افزارهای محبوبی نظیر Winamp ، Windows Media Player و Jetaudio حتما به نیازهای شما را برطرف خواهد کرد .
    K-Lite Codec Pack که در نوع خود بی رقیب می باشد قابلیت پخش فرمت های مشهور دیگری نظیر MKV و DivX را نیز پخش کند . از قابلیت های جدید افزوده شده به این نرم افزار ، اضافه کردن پلاگین های پخش به مرورگر های اینترنتی مشهوری از قبیل اینترنت اکسپلورر ، فایرفاکس ، اپرا و کروم می باشد که امکان اجرای فرمت های گوناگون صوتی و تصویری را به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می دهد .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۱ تیر ۱۳۸۹
  • ۸ نظر
  • ساخت اسلاید شو از تصاویر و ویدیو ها با DVD PixPlay PRO v5.25.10.507

     

    DVD PixPlay PRO

    آیا می خواهید تا بدون هیچ گونه جنگ و خونریزی اسلاید شوهای حرفه ای از تصاویر ، ویدیو ها و یا موزیک هایتان بسازید و آنها را مستقیما بر روی CD و DVD رایت کنید . DVD PixPlay PRO یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانیم برای انجام این کار به شما پیشنهاد کنیم . با استفاده از این برنامه می توانید به سادگی اسلاید شو های بسیار زیبا بسازید و به وسیله بیش از ۴۰ افکت تعویض عکس و ۱۶۰ افکت انتقالی  که در اختیارتان قرار داده می شود ، آنها را حرفه ای تر کنید . بدین ترتیب اسلاید شوی شما همان گونه که می خواهید سفارشی خواهد شد . پس از اتمام ساخت و رایت اسلاید شو بر روی CD یا DVD ، می توانید آنها را در پلیر های خانگی و یا کامپیوترتان در جمع دوستان یا خانواده مشاهده کرده و لذت ببرید .

    قابلیت های کلیدی DVD PixPlay PRO :
    - به تصویر کشاندن تصاویر و ویدیو های مورد علاقه تان در تلویزیون شما
    - اضافه کردن موسیقی و یا صدای خود شما به وسیله میکروفن به پشت زمینه تصاویر
    - اضا�


    + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    جموعه ۱۱۰۰۰ گرادینت

     

    gradient گرادینت

    گرادینت نام یکی از بخش هایی است که در Blending Option لایه ها در فتوشاپ مورد استفاده قرار می گیرد . هر گرادینت از دو یا چند رنگ مختلف که به صورت شیبدار و با غلظت های متفاوت پخش شده اند ، تشکیل می شود که کاربرد بسیاری در طراحی گرافیست ها دارد . مجموعه ای در این مطلب برایتان فراهم نموده اید یک پک کامل شامل بیش از ۱۱۰۰۰ گاردینت ( Gradient ) می باشد که می تواند در طراحی های شما کمک تان کند .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , ,
  • نوشته: علی
  • تاريخ: ۲۹ دی ۱۳۸۹
  • بدون نظر


  • + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

     

    توضیحات
    عرض کنم واسه احترام به حقوق مؤلفین  لینکها رو بدون کمو کاستی اینجا قرار میدم.

    مجموعه آیکون لیحم کاری شده

     

    آیکون

    در این مطلب مجموعه ی ۷۷ آیکون بسیار زیبا و جالب که در طراحی آنها از لحیم کاری الهام گرفته شده است را برای شما در دو فرمت ICO و PNG گرد آورده ایم که می تواند در طراحی های شما و همچنین متحول ساختن آیکون های ویندوزتان مفید باشد .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۳ بهمن ۱۳۸۹
  • يک نظر
  • ArtIcons Pro 5.29 ابزار ساخت و ویرایش آیکون

     

    ArtIcons Pro

    پس از اینکه طراحان سیستم عامل های اولیه تصمیم به جذاب تر کردن محیط های کاربری گرفتند اولین چیزی که نظر آنها را جلب نمود استفاده از شکل های کوچکی بود که هر برنامه را معرفی می نمود .این تصاویر که آیکون نامیده می شوند اکنون جایگاه بسیار مهمی در بین کاربران پیدا کرده اند که بسیاری از نرم افزار ها توسط کاربران تنها با آیکون شان شناخته می شوند .

    حال ممکن است تا به حال برای شما پیش آمده باشد که قصد طراحی یک آیکون اختصاصی توسط خودتان برای یک برنامه ، پوشه و یا هر چیز دیگر داشته باشید اما حتما به این نتیجه رسیده اید که با دستان خالی هیچ گونه امکانی براش شما فراهم نخواهد بود . اما ما امروز برای این مشکل راه چاره ای را معرفی می کنیم .


    ArtIcons Pro نام نرم افزاری است قدرتمند که برای آسان کردن طراحی آیکون های دلخواه شما و حتی ویرایش آنهایی است که دیگران زحمت ساختش را کشیده اند . این برنامه کاربرپسند نه تنها برای افراد حرفه ای بلکه برای اماتور ها نیز می توانید یکی از بهترین گزینه های موجود باشد چرا که تمامی ابزارهای مورد نیاز را در محیطی ساده و دلنشین قرار داده است . شما خواهید توانست از فرمت هایی نظیر ICO ، PNG ، BMP ، JPEG ، GIF ، ANI ، CUR ، EXE ، DLL ، OCX برای برای ایمپورت کردن آیکون های پیش ساخته استفاده کنید که خود گستره ی بزرگی از فرمت های گرافیکی را تشکیل داده و علاوه بر آن امکان استخراج Icon مربوط به فایلهای اجرایی نظیر برنامه ها و بازی ها را نیز در اختیارتان قرار می دهد . ابزار طراحی و ویرایش در محیط داخلی نرم افزار گنجانده شده است که شما را از استفاده از نرم افزار های گرافیکی دیگر بی نیاز می سازد . افکت هایی نظیر سایه ، رنگ ، روشنایی ، چرخش و شفاف سازی از جمله قابلیت هایی هستند که در ویرایشگر این نرم افزار در اختیارتان قرار داده خواهد شد .


    ویژگی های کلیدی ArtIcons Pro 5.29 :
    – ویرایش و ساخت آیکون ها در سایز های استاندارد یا سفارشی با رنگ هایی در عمق ۱۶ میلیون رنگ
    – ساخت و ویرایش آیکون های مختص ویندوز XP که در رنگ های ۳۲ بیت و عمق ۸ بیت دارای کانال آلفا می باشند .
    – ساخت و ذخیره ی تصاویر در لایه بندی های مختلف
    – امکان اضافه نمودن افکت های مختلف نظیر سایه ، شفافیت ، هموار ، نگاتیو ، سیاه و سفید و …
    – جایگزین کردن رنگ تصاویر
    – استخراج آیکون ها از فایلهای اجرایی تحت ویندوز
    – تبدیل آیکون های تحت مکینتاش به ویندوز
    – ذخیره سازی آیکون ها در کتابخانه نرم افزار
    – پشتیبانی از Drag & Drop
    – و بسیاری دیگر


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۲ آذر ۱۳۸۹
  • يک نظر
  • وکتور آیکون های آنالیز داده ها

     

    آیکون آنالیز

    آیکون های EPS به دلیل قابلیت بزرگنمایی در هر اندازه ای بدون افت کیفیت ، مورد توجه بسیاری از طراحان قرار گرفته است . از این رو تا کنون نمونه های بسیاری را در دانلود کده قرار داده ایم و امروز نیز یک پک ارزشمند با مضمون آنالیز و بررسی آماده نموده ایم که امید است مورد توجه کاربران قرار گیرد . لازم به ذکر است برای باز کردن این آیکون ها به نرم افزار ادوبی ایلوستریتور و ادوبی فتوشاپ نیاز خواهید داشت .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۳۰ آبان ۱۳۸۹
  • بدون نظر
  • کلکسیون آیکون نامه و صندوق پستی

     

    آیکون نامه

    با ظهور اینترنت  معنای جدیدی به تعریف نامه اضافه شد و باعث شده است تا متون و تصاویری را که افراد در گذشته برای ارسال آن ها می بایست از چند روز تا چند ماه صبر نمایند اکنون تنها با یک کلیک و در کسری از ثانیه برای اشخاص مورد نظرشان بفرستند . از این رو اهمیت ایمیل را در اینترنت به هیچ وجه نمی توان نادیده گرفت و  امروز با جمع آوری یک مجموعه ی بی نظیر از آیکون بسیار زیبا در زمینه نامه و صندوق پستی برای طراحانی که قصد ساخت نمایش موضوعات مرتبط با این موضوع در قالب گرافیکی دارند را فراهم آورده ایم و امید است که مورد پسند واقع گردد . این آیکون ها در فرمت EPS می باشند و امکان استفاده از آنها در برنامه های ادوبی فتوشاپ و ایلوستریتور وجود دارد .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۲۶ آبان ۱۳۸۹
  • بدون نظر
  • مجموعه آیکون خرید و فروش

     

    آیکون خرید و فروش

    فرمت EPS به دلیل قابلیت های فراوانش از قبیل امکان سفارشی کردن طرح های ساخته شده و نیز افزایش یا کاهش اندازه تصاویر بدون کم ترین افت کیفیت ، مورد توجه طراحان قرار گرفته است . از این رو میل گرافیست ها به استفاده از این فرمت نسبت به فرمت های قدیمی نظیر PNG بیشتر شده است . از این رو دانلود کده با انتخاب برترین و زیبا ترین آیکون ها و طرح ها گرافیکی ، آنها را در اختیار کاربران خود قرار می دهد . در این مطلب نیز با گرد آوردی دو مجموعه وکتور آیکون بسیار زیبا با فرمت EPS در زمینه خرید و فروش ، که در مجموع شامل ۱۸ آیکون مختلف می شود به طور رایگان برای دانلود قرار داده که امیدواریم مورد توجه گرافیک دوستان عزیز واقع شود .

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۲ مهر ۱۳۸۹
  • بدون نظر
  • مجموعه آیکون Compi

     

    آیکون

    مجموعه ۳۷ آیکون بسیار زیبا در موضوعات مختلف در سایز ۲۵۶×۲۵۶ طراحی شده توسط Compi که در دو فرمت PNG و ICO می توانید از دانلود کده به طور رایگان دانلود نمایید .

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱ شهریور ۱۳۸۹
  • بدون نظر
  • 

     

    مجموعه آیکون وکتور جشن تولد

     

    آیکون جشن تولد

    مجموعه بیش از ۳۰ آیکون وکتور بسیار زیبا با مضمون جشن تولد در فرمت EPS که می توانید در نرم افزار های ادوبی فتوشاپ و ایلوستریتور از آنها استفاده نمایید .

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۹ مرداد ۱۳۸۹
  • بدون نظر


  • + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    توضیحات
    عرض کنم واسه احترام به حقوق مؤلفین  لینکها رو بدون کمو کاستی اینجا قرار میدم.

    کالکشن فونت انگلیسی

     

    Commercial Design Fonts

    مجموعه ۳۰۰ فونت انگلیسی بسیار زیبا در یک پک برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۸ اسفند ۱۳۸۸
  • ۲ نظر
  • Apply Design Fonts

     

    ۱۲ فونت انگلیسی بسیار زیبا

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۷ فروردین ۱۳۸۸
  • بدون نظر
  • مجموعه فونت دستنویس انگلیسی

     

    مجموعه ۸۹ فونت دست نویس انگلیسی بسیار زیبا
    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۳ اسفند ۱۳۸۷
  • بدون نظر
  • مجموعه Cool Font

     

    مجموعه بسیار زیبا از ۲۴ فونت انگلیسی مناسب برای کارهای گرافیکی

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۲۸ دی ۱۳۸۷
  • يک نظر
  • فونت بسم الله الرحم الرحیم

     

    مجموعه ای از فونت های ( بسم الله الرحم الرحیم ) در یک فونت . روش کار با این فونت ها ساده است . بدین صورت که پس از کپی کردن فونت در پوشه Font در Control
    panel و باز کردن برنامه ای که می خواهید به وسیله آن متن خود را بنویسید (فتوشاپ یا word ) پس از انتخاب این فونت در قسمت فونت ها با نوشتن یک حرف مثلا (w یا r ) تمام کلمه نوشته می شود . توجه داشته باشید که برای استفاده از این قلم ها می بایست زبان نوشتاری کامپیوتر شما انگلیسی (EN) باشد.
    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۵ دی ۱۳۸۷
  • ۲ نظر


  • + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    وکتور تلفن های کلاسیک و مدرن

     

    Classic-&-Modern-Phones-Vector

    محتوای مجموعه وکتور پیش رو همانطور که در تصویر مشاهده می شود شامل چند دستگاه تلفن کلاسیک و مدرن می باشد که در قالب AI ذخیره شده و می توانید با استفاده از نرم افزار ادوبی ایلوستریتو آنها را بازگشایی کرده و ویرایش های لازم را انجام دهید و در طراحی های خود استفاده کنید .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۷ خرداد ۱۳۹۰
  • ۲ نظر
  • مجموعه وکتور روبان قرمز طلایی

     

    روبان

    مجموعه وکتوری که در این پست برای علاقه مندان به گرافیک تهیه کرده ایم کالکشنی است از ۴ روبان قرمز- طلایی که در فرمت AI ذخیره شده و می توانید آن را با استفاده نرم افزار Adobe Illustrator باز کرده و ویرایش های لازم را انجام دهید .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۶ خرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • مجموعه کارت ویزیت – سری ۸

     

    modern-business-card

    با توجه به استقبالی که از سری های پیشین مجموعه کارت ویزیت ها از سوی کاربران به عمل آمد بر آن شدیم تا شماره ای دیگر از کارت ویزیت ها را در دانلود کده منتشر سازیم . business-card های موجود در این پک شامل ۴ فایل EPS می باشند که هریک خود شامل چند طرح مختلف و بسیار زیبا می باشد که طرح هر یک به گونه ای چشم را می نوازد که امید است مورد توجه کاربران واقع گردد .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۳ خرداد ۱۳۹۰
  • ۸ نظر
  • استوک وکتور : تابستان

     

    summer

    چند روزی بیشتر تا رسیدن فصل گرما ، تابستان نمانده است و اگر شما از دسته ی گرافیست ها و طراحان کامپیوتری باشید حتما به طرح های مربوط به این فصل نیاز پیدا خواهید کردید . مجموعه وکتوری که امروز در دانلود کده فراهم آورده ایم شامل ۵ تصویر وکتور استوک با فرمت EPS است که می تواند به شما در ساخت تصاویری زیبا با مضمون فصل گرما و تابستان کمک کند .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۱ خرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • مجموعه وکتور تانگرام

     

    Tangram-Design-Elements3

    تانگرام ( Tangram ) به اشکالی گفته می شود که توسط دو شکل هندسی مربع و مثلث ساخته می شوند . تانگرام که ریشه ی اصلی آن به آسیای شرقی بر می گردد هم اکنون از طرفداران بسیاری در سراسر کره زمین برخوردار است . این اشکال که به نوعی هنر را در استفاده از ساده ترین ابزارها به نمایش در می آورد می تواند گزینه ای مناسب برای استفاده در طراحی گرافیست ها باشد . مجموعه ی پیش رو که در دانلود کده قرار داده ایم شامل ۵ وکتور EPS از طرح های ساخته شده در قالب تانگرام بوده و امید است که مورد توجه واقع شود .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۵ خرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • ست وکتور اوریگامی

     

    Set-of-Origami-Banners

    اوریگامی ( Origami ) به اشکال مختلفی گفته می شود که توسط کاغذ و با تا دادن آن در جهت های مختلف به وجود می آید . از این اشکال که طرفداران بسیاری نیز دارد در طراحی های کامپیوتری نیز می توان استفاده نمود . مجموعه که ای در این پست برای علاقه مندان به گرافیک تهیه کرده ایم وکتورهای EPS ای در همین زمینه است که می تواند به طرح های شما زیبایی خاصی را ببخشد .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۵ خرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • 

     

    مجموعه وکتور تخم مرغ رنگی

     

    egg

    تخم مرغ های رنگی از آن دسته لوازم تزیینی است که در بیشتر جشن ها مورد استفاده قرار می گیرد . از این رو گرافیست ها و علاقه مندان به گرافیک در طراحی های خود می توانند از این تخم مرغ ها استفاده کنند . مجموع وکتوری که در این پست تهیه کرده ایم با همین مضمون بوده که در فرمت AI تهیه شده اند و می توانند زیبایی خاصی را به طراحی های شما ببخشند .

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۳۱ فروردین ۱۳۹۰
  • بدون نظر


  • + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    ساخت لیبل برای CD و DVD با RonyaSoft CD DVD Label Maker 3.01.04

     

    RonyaSoft CD DVD Label Maker

    RonyaSoft CD DVD Label Maker برنامه ای با کابرد آسان و حرفه ای در زمینه ی ساخت لیبل برای سی دی و دی وی دی است. این برنامه به شما کمک می کند تا با کم ترین دانش در زمینه طراحی و گرافیک ، لیبل های بسیار زیبا بسازید . علاوه بر برچسب CD و DVD بخش های دیگری نظیر جلد CD و پک DVD نیز در این برنامه تعبیه شده است . تنها کاری که برای طراحی های خود می بایست انجام دهید انتخاب یک تصویر مناسب برای پشت زمینه و نوشتن متن دلخواهتان بر روی آن می باشد . این نرم افزار که زبان شیرین پارسی را نیز به زبان های کاربری خود افزوده است استفاده از آن را آسان تر گردانده و همچنین این امکان را به شما می دهد تا بر خلاف نرم افزار های مشابه از تایپ مستقیم پارسی نیز برخوردار باشید . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از دانلود کده دریافت نمایید.

     

    ویژگی های مهم نرم افزار RonyaSoft CD DVD Label Maker 3.01.04 :

    - پشتیبانی از برچسب گرد سی دی و دی وی دی

    - شتیبانی از فرمت های کاغذ استاندارد ( A5 ، A4 ، A3 ، … )

    - پشتیبانی چاپ توسط پرینتر

    - پوسته های شگفت انگیز

    - و ….

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۱۷ مرداد ۱۳۹۰
  • ۲ نظر
  • ساخت کلاژ از تصاویر Pearl Mountain Picture Collage Maker Pro v3.0.5.3432

     

    Pearl-Mountain-Picture-Collage-Maker

    Picture Collage Maker نرم افزاری بسیار ساده اما کار آمد برای تبدیل عکس های معمولی به کارت پستال ، تقویم ، کارت تبریک و هر اثر هنری دیگری که بخواهید است. میتوانید از عکس خود و دوستانتان برای پس زمینه ی تقویم استفاده کنید که توسط این قابلیت میتوانید حتی تقویم های تبلیغاتی بسازید. همچنین میتوانید عکس های خود را به راحتی و با چند کلیک به پوستر هایی بسیار زیبا و حرفه ای تبدیل کنید. نتیجه بدست آمده را نیز میتوانید چاپ کنید یا به دوستانتان ایمیل کنید یا در کامپیوتر خود ذخیره کنید تا بعدا تغییرات بیشتری را روی آن ها اعمال کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

     

    ویژگی های مهم نرم افزار Pearl Mountain Picture Collage Maker Pro v3.0.5.3432 :

    - بیش از ۱۰۰ قالب آماده برای عکس ها

    - تزئین عکس ها به صورت بسیار حرفه ای اما راحت

    - محیط کاربری بسیار ساده و کاربر پسند

    - چاپ و یا ایمیل کارت پستال ، تقویم ، کارت تبریک و .. ساخته شده به دوستان و آشنایان

    - قابلیت ساخت عکس پس زمینه ویندوز با عکس ها شما

    - و …

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۱۱ مرداد ۱۳۹۰
  • يک نظر
  • ساخت کارت های تبلیغاتی با Business Card Designer Plus 10.0.0 Build 1.0.0

     

    Business-Card-Designer-Plus

    Business Card Designer نرم افزاری است که میتوانید توسط آن کارت هایی بسیار زیبا و با کیفیت بالا برای تبلیغات ، معرفی شرکت و یا حوضه کاری خود بسازید. این برنامه دارای طرح هایی آماده برای ایجاد اینگونه کارت ها بوده و همچنین میتوانید از آرم خود برای ساخت کارت ها استفاده نمایید. کارت های ساخته شده را میتوانید با فرمت دلخواه و در اندازه مناسب با کیفیت بسیار بالا ذخیره کنید و همچنین دارای قابلیت چاپ با بهترین کیفیت بوده که میتواند مورد استفاده شما قرار گیرد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

     

     

    ویژگی های مهم نرم افزار Business Card Designer Plus 10.0.0 Build 1.0.0 :

    - طراحی کارت های تجاری به صورت فوری و سریع
    - بیش از هزار عکس برای پشت زمینه و تصاویر متنوع برای آرم
    - پشتیبانی از سایز تمامی کارت ها و یا اندازه دلخواه شما
    - پشتیبانی خودکار از نکات ریز در طراحی کارت ها به صورت حرفه ای و کمک به بهتر شدن طراحی
    - چاپ کارت توسط خود شما ( به شرطی که از پرینتری حرفه ای استفاده کنید.
    - تنظیمات چاپ برای افرادی که خود قصد چاپ را دارند
    - افکت های گرافیکی متنوع
    - پشتیبانی کامل برای رسم تمام اشکال هندسی
    و بسیاری امکانات دیگر

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۱۱ مرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • خلق آثار هنری و تبدیل عکس به نقاشی AKVIS ArtWork v6.0.1491.8030

     

    AKVIS ArtWork

    AKVIS ArtWork یک راه حل برای خلق آثار هنری است که با امکانات بسیار جدید و پیشرفته میتواند شما را به هنرمندی ماهر تبدیل کند. با این نرم افزار شما میتوانید با سبک رنگ روغن ، کمیک ، قلم و جوهر و … نقاشی کنید. همچنین این برنامه این امکان را به شما میدهد که عکس های خود را به نقاشی های بسیار زیبا تبدیل کنید. قلم و جوهری که این نرم افزار در اختیار شما میگذارد مانند قلم و جوهری که با آن بر روی کاغذ نقاشی میکنید راحت و آسان است. هم اکنون میتوانید این نرم افزار فوق العاده را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۹ مرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • ساخت کاورهای ۳ بعدی دیجیتال TBS Cover Editor v2.2.2

     

    TBS Cover Editor v2.2.2

    اگر اهل تجربه کردن نرم افزارهای مختلف برای کامپیوتر باشید حتما تا کنون با برنامه های مختلفی مواجه شده اید که هر یک از آنها جعبه ای اختصاصی برای خود دارند که تا حدود زیادی معرف کاربرد و نام اپلیکیشن مربوطه است . برای ساخت چنین جعبه های یا می بایست نحوه استفاده از نرم افزارهای گرافیکی قدرتمند نظیر فتوشاپ و کورل را یاد داشته باشید و یا اینکه از نرم افزارهایی که به صورت اختصاصی برای انجام این کار طراحی شده اند استفاده کنید .

    TBS Cover Editor نام یکی از قدرتمندترین نرم افزار های ساخت جعبه های ۳ بعدی است که تا کنون ساخته شده است . با در اختیار داشتن این برنامه می توانید به سادگی هر چه تمام تر اقدام به ساخت کاور های ۳D از تصاویر مورد نظر خود نمایید و در معرفی محصولات مجازی خود از عنصر های خلاقیت و زیبایی استفاده کنید . با استفاده از این نرم افزار همچنین امکان ساخت کاور کتاب های الکترونیکی ، قاب CD و DVD و کارت های عضویت نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت . همانگونه که تا به حال تماشای کاور هر برنامه از مهم ترین عوامل انتخاب و دانلود آن برایتان بوده است با ساخت جعبه های ۳ بعدی توسط TBS Cover Editor می توانید کاربران بیشتری برای محصولات و برنامه های خود پیدا کنید .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۲۲ خرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • طراحی لیبل های زیبا Label Design Studio 3.1

     

    Label Design Studio

    از لیبل ها در محصولات و مکان های بسیاری استفاده می شود تا بتوانند اطلاعاتی را درباره سازنده ، کارکرد محصول و … به مصرف کننده بدهند . از آنجایی که طرحی که در ساخت لیبل مورد استفاده قرار می گیرد تاثیر بسیار زیادی در رساندن مفهوم به خریدار یا مصرف کننده دارد انتخاب یا ایجاد یک طرح زیبا و موزون می تواند کمک شایانی به شما در برقراری ارتباط با مشتریانتان بنماید . Label Design Studio نام نرم افزاری است که به کمک آن می توانید آن چیزهایی که در فکرتان برای گفتن به مشتری وجود دارد به بهترین شیوه ی ممکن در قالب یک طرح در آورید . گنجانده شدن ابزارهای طراحی مختلف دست شما را در به وجود آوردن طرحی زیبا و مطابق با سلیقه و آنچه در ذهن دارید ، باز می گذارد . علاوه بر اینها ، وجود چندین و چند تمپلیت آماده می تواند برای افرادی که پیش زمینه ی گرافیکی در ذهن خود نداشته و یا زمان کافی را برای شروع از ابتدا ندارند ، بسیار مفید باشد . لیبل ها می توانند در اندازه های دلخواه و مورد نیاز شما طراحی و ذخیره گردند . امکان استخراج دیتا از دیتابیس هایی نظیر اکسل و فایلهای تسکت می تواند یک ویژگی استثنایی به شمار آیند . از Label Design Studio می توانید در ساخت لیبل برای CD یا DVD نیز استفاده کنید . در انتها فرمت های خروجی می توانند از بین PDFs ، JPG ، GIF ، BMP ، PNG یا TIFF انتخاب شوند .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱ خرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • 

     

    SmartsysSoft Business Publisher 2.20 ابزار ساخت وکتور های زیبا

     

    SmartsysSoft Business Publisher

    SmartsysSoft Business Publisher ابزاری است قدرتمند که توانایی ساخت و ویرایش وکتور های گرافیکی را به شما می دهد . با این برنامه شما می توانید المنت های بسیاری نظیر متن ، لوگو ی اختصاصی خود ، شکل ، تصاویر و کلیپ آرت های دلخواه و هر آنچه که می خواهید و بدان نیاز دارید را به طرح هایان بیافزایید . همچنین شما می توانید با بهره گیری از کتابخانه ی نرم افزار که توسط تیم قدرتمند SmartsysSoft طراحی شده است گزینه های پیش روی خود را افزایش داده و از طرح های آماده استفاده کنید . نکته قابل توجه در طرح های ساخته شده توسط این نرم افزار کیفیت نهایی خارق العاده آنها می باشد که آنها را به گزینه هایی بسیار مناسب برای چاپ تبدیل کرده است . پس از طراحی می توانید فایلهای خود را در فرمت هایی نظیر BMP, JPEG, GIF, PNG یا TIFF ذخیره سازید تا امکان استفاده از آنها در هر زمان و مک

    + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    جموعه بافت گرانج

     

    تکسچر

    مجموعه ای که در این پست فراهم کرده ایم شامل ۳ بافت گرانج بالغ بر ۱۶ طرح مختلف در قالب EPS بوده که می تواند در طراحی های شما مورد استفاده قرار گیرد . برای ویرایش متون داخل طرح ها کافیست تا آنها را در نرم افزارهایی نظیر ادوبی ایلوستریتور و یا کورل باز کرده و تغییرات دلخواه خود را انجام دهید .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۲۳ اسفند ۱۳۸۹
  • بدون نظر
  • تکسچر کاغذ دیواری

     

    مجموعه ۱۰ تکسچر بسیار زیبا تهیه شده از کاغذ دیواری با رزولوشن ۲۵۰۰×۳۰۰۰ در فرمت JPEG

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۳ خرداد ۱۳۸۹
  • بدون نظر
  • مجموعه تکسچر فلزی

     

    تکسچر آهنی

    مجموعه ۵ تکسچر بسیار زیبا و کاربردی با مضمون فلز برای استفاده در کارهای طراحی برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۷ اسفند ۱۳۸۸
  • يک نظر
  • مجموعه تکسچر پارچه ای

     

    تکسچر پارچه ای

    مجموعه ۷ تسکسچر پارچه ای بسیار زیبا با فرمت JPEG در رزولوشن ۲۰۰۰×۱۵۰۰

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۹ بهمن ۱۳۸۸
  • بدون نظر


  • + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    توضیحات
    عرض کنم واسه احترام به حقوق مؤلفین  لینکها رو بدون کمو کاستی اینجا قرار میدم.

    Beauty Retouching Techniques in Photoshop حرفه ای ترین مجموعه آموزش روتوش چهره

     

    Beauty

    رتوش صورت یکی از پرطرفدارترین کارهایی است که هر کاربری مایل به انجام آن به تنهایی و بر روی هر تصویری که می خواهد باشد . نرم افزار فتوشاپ به علت گستردگی دامنه کاربران و همچنین قدرت بسیار بالایی که در ابزارهای مختلف خود گنجانده ، به اصلی ترین برنامه ی روتوش برای طراحان و عکاسان تبدیل گشته است . اما همانطور که گفته شد ابزارهای قدرتمند قرار داده شده دارای پیچیدگی های خاص خود می باشند و همین امر باعث گشته تا تنها عده ی خاصی توانایی استفاده از آنها را داشته باشند . از این رو افراد و شرکت های مختلف دست به ساخت برنامه های آموزشی روتوش با زبانی ساده نموده اند و هر یک تا حدودی به موفقیت هایی درخور دست یافته اند .

     

    Beauty Retouching Techniques in Photoshop نام مجموعه ارزشمند و کاملی است که امروز برای اولین بار در وب سایت های ایرانی برای کاربران دانلود کده به صورت رایگان فراهم آورده ایم و می تواند تمامی رازهایی را که عکاسان و طراحان حرفه ای برای زیبا سازی و رتوش تصاویر از آنها استفاده می کنند را برایتان بر ملا سازد . این مجموعه گرانقدر که توسط آقای Gry Garness تهیه و منتشر گردیده است بیش از ۶۰ تکنیک مختلف در زمینه های گوناگون را که در ادامه به آنها اشاره می کنیم به شما آموزش می دهد . لازم به ذکر است کالکشن پیش رو که مطابق با آخرین ورژن این نرم افزار یعنی CS5 می باشد در وب سایت رسمی خود با قیمت ۱۳۰ یورو ( حدود ۲۹۰ هزار تومان ) به فروش می رسد که می توانید از دانلود کده به طور رایگان دانلود کنید .

    DVD شماره یک ( آشنایی کامل با نرم افزار و قابلیت های آن ) :
    - مهارت های ضروری
    - راه اندازی تنظیمات
    - سفارشی کردن رابط کاربری
    - ملزومات اولیه پردازش
    - پردازش خام در CS5
    - ارزیابی کیفیت ورودی
    - گردش کار لایه ها
    - استفاده از ابزارها
    - استفاده از ابزار قلم
    - مفاهیم پوشش
    - لبه محدود برای برش دادن
    - روتوش رنگ
    - تنظیمات رنگ انتخابی
    - گرادیان در ماسک

     

    دی وی دی شماره ۲ ( آموزش کامل رتوش و استفاده از ابزارها روی چهره )
    - رتوش پوست
    - شفا دادن پوست
    - به حداقل رساندن خلل موجود در تصاویر
    - به حداقل رساندن خطوط و چروک
    - روتوش پف زیر چشم
    - کشیدن سایه زیر چشم
    - منعکس کردن نور
    - آشنایی با ویژگی های عصب صورت
    - ویژگی های تغییر شکل
    - روتوش چشم
    - برداشتن زیر ابرو
    - رتوش لب ها
    - مو
    - پاک کردن قسمت های اضافی مو
    - درخشان کردن موها
    - تغییر دادن رنگ مو
    - بازسازی شکل
    - تغییر رنگ لباس
    - کار با پشت زمینه
    - برداشتن خال و آکنه
    - و …

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰
  • ۱۲ نظر
  • دانلود رایگان مجموعه آموزشی Photoshop CS5 – Creative Effects

     

    Photoshop CS5 - Creative Effects

    فتوشاپ از جمله نرم افزارهایی می باشد که فراگیری آن برای هر کاربری که قصد حرفه ای شدن را دارد امری ضروری است . یاد گرفتن تکنیک ها و ترفند های این برنامه به دلیل گستردگی ابزارهای موجود در آن کاری نیست که به تنهایی و به سادگی انجام پذیرد و همین امر بهانه ای گشته است برای شرکت های آموزشی مولتی مدیا که دست به ساخت برنامه های آموزشی Photoshop بپردازند .

    یکی از معروف ترین شرکت ها در این زمینه ، کمپانی قدرتمند Lynda می باشد که یدی طولا در آموزش نرم افزارهای مختلف ساخت Adobe داشته که موفق ترین آنها آموزش هایی است که برای فتوشاپ تهیه کرده است .

    امروز نیز در دانلود کده قصد داریم جدیدترین مجموعه آموزشی این کمپانی را که در ۱۸ سرفصل به یاددهی ده ها تکنیک مختلف می پردازد معرفی کنیم . این مجموعه که Creative Effects نام دارد منطبق بر آخرین ورژن از فتوشاپ که Photoshop CS5 می باشد ساخته شده است و می تواند درهای جدیدی را به سوی انجام تغییرات خارق العاده بر روی تصاویر برایتان باز کند . کیفیت ویدیو ها بسیار بالا بوده ( H264 )و در اندازه ی تصویر ۹۶۰×۶۰۰ و همچنین کیفیت صوتی ۹۶KB MP3 انجام مراحل مختلف را برایتان در مدت زمان ۷ ساعت و ۱۸ دقیقه به نمایش در می آورد .

    نکته جالب توجه در آموزش های ساخت Lynda قرار دادن فایلهای خام یا همان Exercise Files می باشد که فرد آموزش دهنده از همان ها در طول برنامه ی آموزشی خود استفاده می کند . بدین ترتیب شما خواهید توانست تمامی مراحل را دقیقا مطابق با آموزش به پیش ببرید .


    تاپیک های اصلی آموزش :
    – بهبود بخشیدن به رنگ و تون
    – افزودن افکت های گرافیتی و بازتاب به سطوح
    – استفاده از لنز های مات کننده و فوکوس پرتره
    – تحت پوشش قرار دادن چند تصویر با هم و اضافه کردن المنت ها
    – ترکیب کردن تصاویر با چندین عمق میدانی
    – اضافه کردن افکت های کادر و لبه
    – استفاده از HDR Toning
    – اضافه کردن حس حرکت به تصاویر
    – نحوه استفاده از پلاگین های فتوشاپ


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۲۶ بهمن ۱۳۸۹
  • ۱۴ نظر
  • طرح لایه باز گوشی Sony Ericsson Xperia x10

     

    Xperia x10

    Xperia x10 را می توان به جرات یکی از برترین طراحی های سونی اریکسون دانست که تا کنون به بازارهای موبایل راه یافته است . به دلیل اینکه این مدل می تواند یکی از بهترین گزینه هایی باشد که کاربران قصد استفاده اش را در طراحی های خود داشته باشند ، فایل لایه باز طرح گوشی Sony Ericsson Xperia x10 را در دانلود کده فراهم آورده ایم که امید است مورد توجه واقع گردد . اندازه ی این فایل ۱۸۰۰×۲۴۰۰ پیکسل و رزولوشن آن ۹۶ پیکسل بر اینچ می باشد که کیفیتی قابل قبول را به همراه آورده است .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • ۳ نظر
  • فایل لایه باز نوشته آتشین

     

    نوشته آتشین

    یکی از افکت های پرطرفدار در فتوشاپ که کاربران زیادی تمایل به ساخت آن دارند ، ایجاد نوشته های آتشین می باشد . برای انجام این کار می بایست تا حدود زیادی با افکت ها و ریزه کاری های فتوشاپ آشنایی داشته باشید اما با استفاده از فایلی که برای شما تهیه کرده ایم می توانید به سادگی نوشته خود را به آتش بکشید !

    این فایل PSD که به صورت لایه باز می باشد از ۱۰ افکت آتش برخودار است که ۵ تای آنها  برای نقاط بالایی نوشته و ۵ تا هم برای نقاط پایینی مناسب هستند . دو لایه متنی هم وجود داشته که یکی متن اصلی و دیگری انعکاس آن بوده و تنها کافیست که نوشته ی خود را جایگزین کرده و لایه های آتش را که با نام Element ذخیره شده اند آنقدر جابه جا کنید تا تصویر مورد نظر شما ساخته شود .

    رزولوشن این فایل ۲۰۰۰ در ۱۵۰۰ پیکسل می باشد که می تواند بیانگر کیفیت بالای خروجی آن باشد .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۸ بهمن ۱۳۸۹
  • ۶ نظر
  • آموزش حرفه ای رتوش با فتوشاپ Total Training Photo Retouching in Photoshop

     

    Total Training Photo Retouching in Photoshop

    یکی از بیشترین کاربرد های نرم افزار فتوشاپ ،‌ رتوش کردن تصاویر به خصوص چهره می باشد . حتما تا به حال پس از گرفتن عکس در عکاسی و دریافت آن متوجه شده اید که چهره ی شما دچار تغییرات بسیاری شده و بیش از پیش جذاب شده اید . برای رسیدن به چنین نتیجه ای می بایست از ابزارهای مختلف فتوشاپ استفاده نمایید . حذف موهای زاید ، رفع چین و چروک ،‌ کردن جوش های روی صورت و تنظیم روشنایی تصویر از جمله کارهایی است که می بایست انجام داد تا چهره ای دلربا را به ارمغان بیاورید .

    Total Training Photo Retouching in Adobe Photoshop نام یک مجموعه حرفه ای آموزش رتوش در فتوشاپ به صورت اینتراکتیو می باشد که به صورت فیلم آموزشی ،‌ به شما کمک می کند تا نحوه استفاده از این برنامه گرافیکی قدرتمند به منظور رتوش تصاویر و چهره ها را فرا گیرید . این مجموعه آموزشی که در ۱۳ فصل مختلف طبقه بندی شده است شامل عناوین زیر می باشد :
    – تنظیم کردن فتوشاپ برای شروع کار
    – تصحیح رنگ
    – رتوش پوست
    – نگاه داشتن طبیعت پوست
    – چشم ها و مناطق اطراف آن
    – موها
    – بررسی تکنیک های پوست
    – کاهش چین و چروک پوست
    – پاک کردن اشیا از پشت زمینه
    – بررسی مو و دست
    – شکلگیری بدن
    – شدت بخشیدن به جسم و شکل
    – تغییر رنگ نقاط انتخاب شده

    کیفیت فیلمبرداری مجموعه بسیار بالا می باشد و با وجود انگلیسی بودن زبان برنامه ،‌ به دلیل تصویری بودن آن می توان به سادگی مراحل گفته شده را یاد بگیرید . دانلود کده به عنوان اولین وب سایت ایرانی این پک ارزشمند را به صورت رایگان و با لینک مستقیم منتشر می کند که در صورت استقبال کاربران ، سایر آموزش های این مجموعه قرار خواهد گرفت .

    در صورتی که اینترنت پرسرعت ندارید می توانید همین الان سفارش دهید و پس از دریافت درب منزلتان وجه آن را پرداخت کنید .

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد