به وبلاگ من خوش آمدید
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نرم افزار SOFTWARE و آدرس pseedownload2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 20180
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

سایت من پشتیبان سایت نرم افزار پشتیبان نرم افزار گالری عکس پشتیبان گالری موسیقی پشتیبان موسیقی فیلم پشتیبان فیلم گیم پشتیبان گیم

 

براي ورود به سايت آندرويد ها اينجا کليک کنيد

BearShare 10.0.0.115892 نرم افزار اشتراک گذاری و دانلود فایل

 

BearShare

BearShare یکی از محبوب ترین نرم افزارهای اشتراک گذاری فایلها بر روی اینترنت است که از پروتکل PTP استفاده می کند . با داشتن این نرم افزار می توانید به سادگی فایلهای خود را میان دوستان و یا هر فرد دیگری که در دنیای اینترنت زندگی می کند به اشتراک گذاشته و همچنین از فایلهای به اشتراک گذاشته شده استفاده کنید . این برنامه که از تکنولوژی پیشرفته Gnutella استفاده می کند با داشتن ظاهری ساده و کاربرپسند تمامی نیازهایی که در این زمینه دارید را در ساده ترین حالت ممکن برایتان برطرف می سازد . با استفاده از BearShare خواهید توانست فایلهای مختفلفی از قبل MP3 ، ویدیو ، تصویر و … که توسط کاربران مختلف از سرتاسر پهنه گیتی بر روی شبکه قرار گرفته است بهرمند شوید .

 

این نرم افزار با شبیه ساز های دانلود خود سرعتی بیشتر از نمونه های مشابه را در دانلود از طریق فناوری نقطه به نقطه ( Peer to Peer ) به شما می دهد . جستجوگر پیشرفته در میان فایلها‌ ، توانایی استفاده از سیستم چت هنگام دانلود فایلها ، کنترل کننده پهنای باند ، کنترل والدین ، مدیا پلیر داخلی و ظاهر بسیار زیبا و کاربر پسند همه و همه از قابلیت های این نرم افزار می باشند .

 

برای دانلود کلیک کنید

 

icon, , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۵ مهر ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • دانلود آسان فیلم از یوتیوب با ۴U Download YouTube Video 4.8.0

     

    4U-Download-YouTube-Video

    ۴U Download YouTube Video نرم افزاری بسیار کارآمد و مفید برای دانلود ویدیوهای سایت Youtube می باشد ، با بهره گیری از این نرم افزار می توانید ویدیوهای آنلاین سایت Youtube که روزانه هزاران ویدیو از سرتاسر جهان در آن بارگذاری می شود را سریع و بدون نقص دانلود کنید و از تماشای آن در کامپوتر خود به صورت آفلاین لذت ببرید ، این نرم افزار با اتصال سریع به سرور سایت Youtube ویدیوها را برای دانلود به شما خواهد داد و شما تنها با ۱ کلیک ساده می توانید ویدیو مورد نظر خود را دانلود کنید ، همچنین این نرم افزار از سایت های به اشتراک گذاری ویدیو دیگری همچون : Google Video ، Yahoo Video و… نیز پشتیبانی می کند که از این نرم افزار برای سایت های مشابه نیز می توانید استفاده کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از دانلود کده دریافت نمایید.

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۱۷ مرداد ۱۳۹۰
  • ۴ نظر
  • آخرین نسخه نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager 6.07 Build 7 Final

     

    Internet Download Manager

    Internet Download Manager با داشتن سیستم هوشمند و پیشرفته توانسته بالاترین رتبه در بین برنامه های مدیریت دانلود در جهان را بدست آورد. این نرم افزار با تکنولوژی بسیار پیشرفته میتواند فایل های دانلودی شما را به چند قسمت تقسیم کند و توسط این کار سرعت دانلود را تا چند برابر افزایش دهد ! این برنامه مدیریت دانلود قدرتمند از سرور های پروکسی ، FTP ، پروتکل های HTTP ، فایروال ها ، کوکی ها ، فایل های MP3 ، فیلم های MPEG و …. پشتیبانی میکند. هم چنین به طور خودکار با اکثر مرورگر ها از جمله موزیلا ، اینترنت اکسپلورر ، اپرا و … هماهنگ شده و تمامی کار های مربوط به دانلود شما را بر عهده میگیرد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

     

    ویژگی های مهم نرم افزار Internet Download Manager 6.07 Build 7 Final :

    - افزایش سرعت دانلود فایل ها تا ۵ برابر

    - تقسیم فایل ها به چند قسمت برای دانلود بهتر

    - پشتیبانی از اکثر مرورگر های محبوب

    - استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و جدید برای دانلود فایل ها

    - قابلیت دانلود فیلم ها و آهنگ های موجود در صفحات وب

    - و ….

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۱۲ مرداد ۱۳۹۰
  • ۳ نظر
  • دانلود آسان و امن از تورنت با uTorrent Acceleration Tool v2.3.8 Bug Fixed

     

    uTorrent Acceleration Tool

    uTorrent Acceleration Tool برنامه ای بسیار قدرتمند و پیشرفته برای دانلود آسان و امن از تورنت است. با این نرم افزار شما میتوانید با سرعت بالا و امنیت بالا هر گونه فایل از جمله فایل های MP3 ، فیلم ها و … را از سرور های اشتراک گذاری فایل تورنت دریافت کنید. همچنین این نرم افزار به طور خودکار فایل های دریافتی را اسکن و آنها را از هرگونه ابزار های تبلیاتی مزاحم ، جاسوس افزار ها ، تروجان یا دیگر نرم افزار های مخرب پاکسازی خواهد کرد. یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار آسانی کار با آن است که اجازه میدهد بدون هیچ دردسری و با سرعت بالا فایل های مورد نظر خود را از سرور های تورنت دریافت کنید.

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۱۲ مرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • دانلود آسان فایل های MP3 با Speed MP3 Downloader v2.1.8.2

     

    Speed MP3 Downloader

    نرم Speed MP3 Downloader که امروز برای شما عزیزان در دانلود کده آماده کرده ایم برنامه ای بسیار قدرتمند برای دانلود آسان و با سرعت بالا و بدون دردسر فایل های MP3 میباشد. با این نرم افزار شما میتوانید با بالاترین سرعت ممکن آهنگ های مورد علاقه خود را دانلود کنید و همچنین توسط امکاناتی که این نرم افزار دارد شما میتوانید به طور آنلاین و نامحدود آهنگ گوش کنید ! کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و نیاز به هیچ دانش فنی ندارد. هم اکنون میتوانید آخرین نسخه این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۶ مرداد ۱۳۹۰
  • يک نظر
  • دانلود ویدیو از یوتیوب HiHiSoft YouTubeGet v5.9.3

     

    youtube-get

    امروزه سایت های ویدیوی آنلاین از طرفداران بسیاری برخوردار هستند و یوتیوب به عنوان نمونه ای بارز هم اکنون با دهها میلیون بازدید روزانه بر جایگاه سومین سایت پربیننده جهان نشسته است . به جرات می توان گفت که در هر ثانیه ۱۰۰ ها ویدیو مختلف توسط کاربران آپلود می شود و قطعا هر یک از آنها بینندگانی خواهند داشت . حتما شما هم تا به حال ویدیو های مختلفی را دیده و گاه از بعضی از آن خوشتان آمده است و خواسته اید که آنها را بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید . اگر چنین باشد حتما متوجه این موضوع گشته اید که به طور معمول گزینه ای برای دانلود ویدیو ها به طور مستقیم وجود ندارد و می بایست متوسل به راههای دیگری شوید . یکی از این راهها استفاده از نرم افزارهای مخصوص دانلود ویدیو آنلاین می باشد .

     

    HiHiSoft YouTubeGet نام نرم افزاری است که امروز در دانلودکده قصد معرفی آن را داریم و شما با داشتن آن می توانید به سادگی یک کلیک کردن ویدیو های مورد علاقه خود را از سایت یوتیوب دانلود نمایید .کافیست که آدرس ویدیو را به محیط نرم افزار کشیده و یا آن را در کلیب بورد ویندوزتان ذخیره کنید و با یک دکمه فرایند دانلود را آغاز نمایید . به همین سادگی کلیپ هایی که تا کنون به هیچ روشی توانایی دانلود آنها را نداشتید را می توانید دانلود نمایید . نکته قابل توجه در YouTubeGet امکان تبدیل ویدیو های دریافتی به چندین فرمت محبوب تصویری نظیر MP4 ، AVI ، ۳GP ، WMV و MOV می باشد که بدین ترتیب اگر قصد داشته باشید از کلیپ های دریافت شده در دستگاه های دیگری نظیر تلفن همراه خود استفاده نمایید ، هیچ گونه نیازی به استفاده از یک نرم افزار تبدیل فرمت پیدا نخواهید کرد .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۳ فروردین ۱۳۹۰
  • ۳ نظر
  • 

     

    Free Download Manager 3.5.954 RC مدیریت کننده دانلود ( ورژن پرتابل )

    • دسته بندي: اینترنت, قابل حمل, + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    توضیحات
    عرض کنم واسه احترام به حقوق مؤلفین  لینکها رو بدون کمو کاستی اینجا قرار میدم.

    بررسی امنیت شبکه از راه دور با Elcomsoft Wireless Security Auditor v3.1.0.390

     

    Elcomsoft Wireless Security Auditor

    Elcomsoft Wireless برنامه ای پر قدرت و جدید است که به مدیران شبکه اجازه میدهد شبکه های بی سیم خود را از راه دور بررسی کنند و قابلیت این را دارد که به طور هوشمند و پیشرفته شبکه ها را برای یافتن مشکلات امنیتی مانند کرم ها ، تروجان ها ، ابزار های مخرب ، جاسوس افزار ها و … بررسی کند به مدیر شبکه اطلاع دهد. همچنین مدیران شبکه میتوانند با این نرم افزار رمز عبور خود را با سرعت بالا و به طور کاملا امن بازیابی کنند که این ویژگی را میتوان مهم ترین ویژگی این نرم افزار دانست. هم چنین این نرم افزار میتواند برنامه ای کارآمد برای مدیریت امنیت شبکه باشد که به مدیران شبکه بسیار کمک خواهد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۱۲ مرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • بررسی وضعیت آپتایم سرور PRTG Network Monitor 8.3.0.2021

     

    PRTG Network Monitor

    یکی از نکاتی که هر وب مستر حرفه ای برای انتخاب یک سرور به منظور میزبانی سایت خود در نظر می گیرد آپتایم آن سرور می باشد . آپتایم اصطلاحا به نسبتی گفته می شود که توسط آن زمان کارایی یک سرور و پاسخگو بودنش را مشخص می کند و این عدد هر چه قدر به ۱۰۰ نزدیک تر باشد نشانگر بالاتر بودن آپتایم سرور خواهد بود . اندازه گیری آپتایم و دانتایم توسط نرم افزارهای قدرتمند و حساس اندازه گیری می شود و امروز قصد داریم یکی از آنها را که PRTG Network Monitor نام دارد ، معرفی کنیم . با نصب و راه اندازی این نرم افزار می تواند به سادگی یک مونیتورینگ حرفه ای برای سرور و یا شبکه خود راه اندازی کرده و میزان آپ / دان تایم آن را اندازه گیری کنید . این برنامه علاوه بر سنجش میزان پاسخگویی سرور می تواند سرعت انتقال داده ها و نیز ترافیک مصرفی را هم آنالیز کرده تا اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهد . محیط کاربر پسند PRTG Network Monitor به شما کمک می کند تا به سادگی هر چه تمام تر تنظیمات اولیه را انجام داده و به مونیتورینگ سرور یا شبکه خود بپردازید .

    این نرم افزار با پشتیبانی از بیش از ۴۰ پروتکل شبکه ای نظیر PING ، HTTP ، SMTP ، POP3 ، FTP دامنه ی وسیعی را برای انتخاب های شما ایجاد خواهد کرد . یکی از ویژگی های جالب PRTG Network Monitor این است که می تواند در صورت بروز هر گونه اخلال در فعالیت سرور شما را با استفاده از ابزارهای ارتباطی گوناگون نظیر SMS یا پیجر با خبر ساخته تا هر چه سریع تر اقدامات لازم را برای بازگردانی وضعیت به حالت عادی انجام دهید .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۳ اسفند ۱۳۸۹
  • بدون نظر
  • Artisteer 3.0.0.35414 Beta ابزار حرفه ای ساخت تمپلیت

     

    Artisteer

    همراه با کرک معتبر

    این روزها هر فردی می تواند به سادگی و با کم ترین هزینه صاحب یک سایت اینترنتی شده تا مطالبی که در نظر دارد را منتشر نماید . سیستم های مدیریت محتوا ( CMS ) یکی از مهم ترین دلایلی هستند که باعث شده اند ساخت یک سایت تا این اندازه راحت گردد و شما می توانید تنها با چند کلیک ساده نرم افزار آنها را بر روی هاستینگ خود نصب نموده و از امکانات بی شماری که در اختیارتان می گذارند ، استفاده نمایید . وردپرس ، جوملا ، دروپال و awesome جز محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا به شمار می روند که به دلایلی نظیر رایگان بودن ، پشتیبانی حرفه ای تیم سازنده ، افزونه ها و تمپلیت های فراوان تا این اندازه مورد توجه قرار گرفته اند .

    پوسته یا همان Theme یکی از بخش هایی است که هر وب مستری تمام تلاش خود را می کند تا به بهترین نحو ممکن آن را آراسته و محیطی جذاب را برای کاربران خود به ارمغان آورد . حال ممکن است که با وجود هزارن پوسته ای که در اینترنت وجود دارد نظر شما به هیچ یک از آنها جلب نشده و دچار یاس و ناامیدی نشوید . در اینجا بهترین گزینه ای که وجود خواد داشت طراحی یک تم مطابق با آن چیزی است که در ذهنتان می پرورید  اما یک عامل بازدارنده که همان عدم داشتن دانش کدنویسی و طراحی است شما را منصرف خواهد نمود .

    این نا امیدی در گذشته تا حدود بسیاری خود را نمایان می ساخت اما پس از طراحی و عرضه ی نرم افزار محبوب Artisteer همه چیز رنگ بویی تازه به خود گرفت . با به روی کار آمدن این نرم افزار طراحی پوسته دیگر هیچ فردی نمی توانست به دروغ بگوید که توانایی ساخت تم مورد نظر خود را ندارد چرا که محیط این برنامه و امکانات آن به گونه ای است که با دانستن ابتدایی ترین مسایل خواهید توانست تمپلیتی دقیقا مطابق با سلیقه ی خود ساخته و از آن در وب سایتتان بهره ببرید .


    ۱۰ دلیل برتر برای استفاده از Artisteer
    1 – تولید ایدهای عالی برای طراحی وب
    ۲ – تبدیل طرح های ساخته شده به تمپلیت های زیبای وب و بلاگ
    ۳ – تهیه پوسته مبتنی بر آخرین استاندارد های HTML و CSS
    4 – هیچ نیازی به آموزش فتوشاپ ، CSS ، HTML و سایر تکنولوژی ها نخواهد بود .
    ۵ – اگر شما یک طراح وب هستید می توانید ایده هایتان را به تندی برای مشتریان خود نمایش دهید .
    ۶ – امکان انتخاب بسیاری از عناصر طراحی ؛ از بک گراند گرفته تا اشیا و دگمه ها
    ۷ – تعمیر خودکار خطاهایی که ممکن است در تصاویر و سایر جزئیات رخ دهد .
    ۸ – آموزش اینکه چگونه می تواند کد های حرفه ای HTML و CSS را ساخت .
    ۹ – ذخیره سرمایه
    ۱۰ – جلوگیری از اتلاف وقت


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۲ دی ۱۳۸۹
  • ۶ نظر
  • ساخت دکمه و منو وب سایت Easy Button and Menu Maker Pro 2.1.0.12

     

    Easy Button and Menu Maker Pro

    Easy Button and Menu Maker Pro نرم افزاری است بسیار جالب و مفید محصول کمپانی Blumentals که کاربرد آن ساخت آسان منو های دینامیک حرفه ای و دکمه های جذاب برای وب سایت یا وبلاگ شما می باشد . اگر می خواهید پایگاه اینترنتی خود را جذاب و دلربا کنید تا محیطی چشم نواز برای کاربرانتان به وجود آید کافیست تا از امکاناتی که این نرم افزار برای شما در نظر گرفته است بهره ببرید . Easy Button and Menu Maker Pro با در اختیار داشتن بیش از ۱۰۰ طرح آماده زیبا که از استایلهای مختلفی نظیر انعکاسی که با نام های شیشه ای و ویستا در طراحان شناخته شده هستند می تواند محیط سایت یا وبلاگ شما را دگرگون کند . بر خلاف بسیاری از ابزارهای مشابه ادیتور این نرم افزار به صورت WYSIWYG می باشد که منظور از آن خروجی قالب های ساخته شده دقیقا همان چیزی هستند که درون برنامه مشاهده می کنید . بدین ترتیب می توانید تمامی ریزه کاری ها و قسمت های آن را با خیال آسوده انجام دهید و مطمئن باشید که همانگونه در سایت شما به نمایش در خواهند آمد .


    ویژگی های کلیدی Easy Button and Menu Maker Pro 2.1.0.12 :
    – ساخت آسان دکمه های جذاب برای وب
    – ساخت آسان منوهای چند سطحی برای وب سایت
    – در اختیار داشتن ویرایشگر WYSIWYG
    – استفاده از فونت های انتخابی شما در طراحی
    – اضافه کردن آیکون به دکمه ها و منو ها
    – پشتیبانی منوهای ساخته شده از تمامی مرورگر های وب
    – تهیه خروجی در قالب کد های مبتنی بر آخرین استاندارد های طراحی وب
    – پشتیبانی از فرمت های تصویری GIF ، PNG و JPEG
    – پشتیبانی از یونیکد UFT-8 و زبان پارسی
    – و …


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۸ آذر ۱۳۸۹
  • بدون نظر
  • طراحی صفحات پی اچ پی XLineSoft PHP Runner v5.3

     

    XLineSoft PHP Runner

    در زمان های نه چندان دور که اینترنت در حال همگانی شدن بود اکثر وب مستر ها سایت خود را با استفاده از زبان HTML طراحی می کردند و همانگونه که می دانید در این زبان برنامه نویسی محدودیت های بسیاری وجود دارد که مهم ترین آن عدم اتصال به پایگاه داده ها می باشد و دقیقا از همین روست که به صفحات ساخته شده با این سیستم استاتیک گفته می شود . اما با گذشت زمان و ساخت دیتابیس های مختلف زبان های گوناگونی نیز پا عرصه وجود نهادند و جای پدربزرگ خود را گرفتند . PHP را می توان یکی از نوادگان اچ تی ام ال دانست چرا که با استفاده بسیاری از کدهای موجود در زبان اچ تی ام ال در خود پیوندی جدا ناشدنی را برقرار کرده است با این تفاوت که از پایگاه داده ها نیز پشتیبانی می کند .حال اگر شما قصد طراحی یک سایت را دارید قطعا استفاده از پی اچ پی برایتان بهترین گزینه خواهد بود اما اگر مشکلتان بلد نبودن این زبان است امروز راه چاره ی آن را معرفی می کنیم .

     

    XLineSoft PHP Runner نام نرم افزاری است بسیار کاربردی که وظیفه ی آن ساخت صفحات پی اچ پی برای پایگاه های لوکال و یا ریموت با استفاده بانک های اطلاعاتی مختلفی نظیر MySQL ، MS Access ، SQL Server و Oracle می باشد . با این برنامه شما خواهید توانست صفحاتی پویا برای پایگاه اینترنتی تان طراحی کنید که کاربران توانایی انجام فعالیت هایی نظیر جست و جو ، اضافه ، ویرایش و یا حذف کردن دیتا در دیتابیس شما را داشته باشند . تنظیمات امنیتی پیشرفته به شما کمک خواهد کرد تا صفحاتی را برای کاربران خاص ساخته و به وسیله ی پسورد از آنها محافظت نمایید و نکته جالب توجه اینست که تمامی این فعالیت ها را بدون داشتن مهارت برنامه نویسی PHP می توانید انجام دهید . محیط ساده و کاربرپسند این نرم افزار امکان ساخت و اتمام اولین پروژه ی شما را تنها در ۱۵ دقیقه داراست و بدین ترتیب از اتلاف وقت و سرمایه تان جلوگیری خواهید نمود .

     

    برخی از ویژگی های کلیدی XLineSoft PHP Runner v5.3 :
    – محیط کاربری بسیار ساده و استفاده به صورت ویزارد
    – اضافه ، نمایش ، ویرایش ، کپی و حذف صفحات
    – ساخته شده در محیط اف تی پی کلاینت برای آپلود مستقیم صفحات در وب سرور
    – تمپلیت های چند زبانه و قابلیت انتخاب زبان مورد نظر هنگام لاگین
    – ساخت صفحات محافظت شده به وسیله ی PHP
    – عدم نیاز به دانستن علم برنامه نویسی
    – ماژول ارسال مطلب
    – ماژول لیست محصولات
    – ذخیره اطلاعات کاربر
    – و …

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon,


    + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    فکر کنم اینبار دیگه موفق بشم .



    + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    دوستان و سروران گرامی به دلیل اینکه خواسته بودین بگم در مورد فلش پلیر ببینید باید عرض کنم که این  افزونه فلش پلیر واسه هر کدوم از مرورگرا با هم فرق داره واسه همین مجموعا همرو اینجا لینک میدیم دانلود کنید و نصب کنید  هنگام نصب یادتون باشه مرورگر بسته باشه  البته خود افزونه بهتون توضیح میده امیدوارم که مفید واقع بشه فایلها همه رار هستن.

    Flash_Player_11_0_1_60_Beta_1_IE.rar

    Adobe Flash Player v10.3.183.10 for Windows for 2000 xp vista

    Adobe Flash Player v10.3.183.10 for Windows

    Adobe Flash Player v10.3.183.10 for Internet Explorer & AOL

    Adobe Flash Player v10.3.183.10 for Firefox, Netscape, Safari & Opera

    همه اینها رو دانلود کنید و نصب مشکل پخش نشدن فایلهای فلش در مرور گرتون از بین میره




    + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |



    + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    Description:توضیحات

    دوستان گلم آسان دانلود نرم افزارهای کاملی دی این بخش اراعه کرده که ما به دلیل ارج نهادن به حقوق دوستان گرامی در لینک مبدا ما مطالب رو بدون کم و زیاد اینجا قرار میدم

    دانلود Farstone TotalRecovery Pro v7.1.2 بسته ای برای بازیابی فایل ها
    دسته :  بازیابی اطلاعات ,  پشتیبان اطلاعات

     

    دسته : مدیریت دانلود  تعداد بازديد : 1670146

    منبع : www.AsanDownload.com


    گروه آسان دانلود اين دانلود منيجر قدرتمند را به شما پيشنهاد مي كند.
    Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتوانيد به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager v6.07 Build 12:
    - سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
    - قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
    - دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
    - پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers 
    - نصب سریع و آسان نرم افزار
    - ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
    - توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
    - بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
    - ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
    - قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها 
    - پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
    - پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
    - جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
    - افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
    - پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
    - سازگاري كامل با تمامي مرورگرهاي وب
    - بهبود سرعت دانلود و پشتيباني كامل از ويندوز ويستا و ویندوز محبوب 7
    - و ...


    ادامه مطلب ...
    مهدي ۱۱:۰۰:۰۰ بعدازظهر شنبه ۹ مهرماه ۱۳۹۰ لینک ثابت 
    دسته : مدیریت دانلود  تعداد بازديد : 6613

    دانلود Download Accelerator Manager Ultimate دانلود منیجری قدرتمند


    با پیشرفت هایی که صورت گرفته و با توجه به این که دانش کاربران روز به روز در حال افزایش است امروزه اکثر کاربرانی که از اینترنت دائمی استفاده می کنند معمولا یک نرم افزار مدیریت دانلود یا Download Manager در اختیار دارند تا به واسطه آن بتوانند علاوه بر افزایش سرعت دانلود فایل ها قابلیت هایی نظیر متوقف کردن و دوباره شروع کردن دانلود یک فایل را هم داشته باشند. البته این موارد جز اصلی ترین گزینه هایی هستند که در اکثر دانلود منیجرها یافت می شوند. Download Accelerator Manage یا به اختصار DAM یکی از جالب ترین نرم افزار های مدیریت دانلودی است که تا به حال عرضه شده است. نرم افزاری کارآمد و قابل اعتماد که امکان دانلود فایل ها را با نهایت پهنای باند به کاربران می دهد ؛ امکاناتی نظیر زمان بندی دانلود ها ، Stop/Resume یا هماهنگی با مرورگرهای رایج هم در این نرم افزار کارآمد گنجانده شده است.
    Download Accelerator Manage قابلیت های نظیر دانلود از سایت های به اشتراک گذاری فیلم ها و موزیک های آنلاین ، بازیابی فایل های دانلود شده ، وجود MediaGrabber که کمک می کند فیلم های آنلاین به سادگی دانلود شوند و همچنین سازگاری با انواع پروتوکل ها از جمله مواردی هستند که در این ابزار قدرتمند اما ناشناخته به چشم می خورند.


    قابلیت های کلیدی نرم افزار Download Accelerator Manager v4.5.1 Ultimate:
    - افزایش سرعت دانلود فایل ها
    - مدیریت کامل برروی فایل های دانلود شده
    - امکان دسته بندی فایل ها
    - قابلیت زمان بندی دانلودها
    - سرعت بسیار بالا در تمامی بخش های نرم افزار
    - واسط کاربری ساده و استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
    - سازگار با تمامی مرورگرهای رایج
    - امکان دانلود از سایت ها به اشتراک گذاری ویدئوهای آنلاین
    - سازگار با انواع پروتوکل ها برای دانلود فایل ها
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...


    ادامه مطلب ...
    مجيد ۳:۵۰:۰۰ بعدازظهر چهارشنبه ۱۶ شهریورماه ۱۳۹۰ لینک ثابت 
    دسته : مدیریت دانلود  تعداد بازديد : 10167

    دانلود آسان و بی دردسر با مدیریت دانلود قدرتمند و کم حجم InstantGet



    گروه پرتوان آسان دانلود همواره سعی کرده است تا در هر زمینه ای نرم افزارهای قدرتمند و متنوعی را برای کاربران ارائه داده تا شما دوستان عزیز بتوانید بسته به نیاز و سلیقه ی خود آن ها را به راحتی دریافت کرده و استفاده نمایید. اما اکنون قصد داریم تا نرم افزار مفید و جالب دیگری را به شما دوستان عزیز معرفی نماییم که با استفاده از آن می توانید به راحتی و با سرعت بالا به دانلود فایل های مختلف از اینترنت بپردازید. InstantGet مدیریت دانلود و شتاب دهنده ای قدرتمند و کارآمد می باشد که قادر است با تقسیم نمودن فایل ها به چندین قسمت و دریافت هم زمان تمامی قسمت ها سرعت دانلود شما را تا میزان 5 برابر سرعت واقعی خود افزایش داده و با ارائه ی ویژگی های مدیریتی قدرتمند این امکان را برای شما فراهم سازد تا دانلود های خود را ساده تر سازماندهی نموده و پروکسی ها و سایت ها را نیز به آسانی مدیریت نمایید. علاوه بر این InstantGet با داشتن قابلیت های فراوانی همچون امکان جست و جوی فایل های دانلود شده توسط آدرس اینترنتی فایل، برحسب نام و یا کامنت، پشتیبانی کامل از پروتکل های FTP و HTTP ، پروکسی سرورها، آدرس دهی فایل، کوکی ها و دایرکتوری ها، کنترل کلیپ برد، عملکرد به عنوان FLV Grabber و دانلودر از سایت های آنلاین محبوبی مثل YouTube، Metacafe، Break، Liveleak، Youku، Tudou و Ku6  و ... شما را ترغیب می سازد تا این مدیریت دانلود بی نظیر را نیز امتحان نمایید.


    قابلیت های کلیدی نرم افزار InstantGet v2.12 :
    - امکان رهگیری دانلود فایل در اینترنت اکسپلورر و برنامه های مرورگر وب
    - امکان جستجوی فایل های دریافت شده با استفاده از آدرس، ‌نام فایل و کامنت
    - امکان کنترل و مشاهده کلیپ برد
    - امکان سازگار نمودن پوسته ی منوی محتوا و فایل های دانلود شده
    - دانلود ویدئو از سایت های YouTube، Metacafe، Break، Liveleak، Youku، Tudou ،Ku6 ،Tudou و ...
    - امکان پخش فایل های ویدئویی دانلود شده با کلیک بر روی ویدئو در تب FLV Files
    - بهبود باگ های اندک نسخه های قبلی در نسخه ی جدید و پیشرفت قابلیت های برنامه
    - پشتیبانی از پروتکل های FTP و HTTP
    - پشتیبانی کامل از پروکسی های HTTP، FTP و Socks
    - پشتیبانی از قابلیت Drag & Drop  
    - پشتیبانی از خط فرمان
    - پشتیبانی از چندین زبان زنده ی دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
    - مدیریت کلیک های مرورگر، افزودن منوی محتوا به مرورگر، دانلود تمامی محتوای فلش از صفحه و ...
    - ویژگی های مدیریتی قوی برای مدیریت دانلود ها، سایت ها ، پروکسی ها و اتصال های Dial up
    - دارای قدرت و سرعت بسیار بالا علی رقم داشتن حجم بسیار کم
    - دارای ظاهری بسیار ساده اما جذاب و کاربرپسند
    - سازگاری کامل با مرورگرهای Internet Explorer،FireFox، Opera، NetCaptor و ...  
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...


    ادامه مطلب ...
    حميد ۸:۰۷:۵۱ صبح جمعه ۲۱ مردادماه ۱۳۹۰ لینک ثابت 
    دسته : مدیریت دانلود  تعداد بازديد : 63323

    مديريت دانلود با نرم افزار زيبا و قدرتمند HiDownload Platinum


    HiDownload نام نرم افزاری پرقدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد كه نسخه ی جدید آن با امكانات بسیار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاری چند منظوره با قابلیت دانلود File ها به صورت تکی و گروهی (چند لینکی) از سایت های Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اینترنتی کاربران است. قابلیت زمان بندی تعبیه شده در این نرم افزار برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فایل از اینترنت را بر می دارد و به طور ساده تر نرم افزار، خود كار خودش را انجام می دهد! از ویژگی های خاص این نرم افزار می توان به ضبط و دریافت فایل های صوتی و تصویری كه به صورت Online پخش می شوند و همچنین دریافت Streaming Media و ضبط Streaming Audio & Video با توانایی Resume و شروع مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط حتی برای این نوع فایلها نام برد.
    به گفته ی سایت سازنده، HiDownload می تواند تا 500% سرعت دریافت را افزایش دهد. همچنین توسط نرم افزار مدیریت فایل های فشرده ای كه در خود دارد می توان انواع فایل Zip را پس از دانلود باز نموده و به محتویات آن دسترسی پیدا کرد. HiDownload دارای یك موتور جستجو برای جستجوی MP3 در اینترنت می باشد كه كمك زیادی به كاربرانی كه به موسیقی علاقه دارند می كند. دسته بندی - Category قدرتمند درونی این نرم افزار باعث می شود  عملیات دانلود و دسته بندی فایل ها سریع تر انجام گرفته و مشكل پیدا كردن فایل ها پس از دانلود برداشته می شود. نسخه جدید و کامل این دانلود منیجر در ادامه مطلب در انتظار کسانی است که به وقت خود برای دانلود فایل ها اهمیت می دهند و می خواهند همه امکانات را یک جا داشته باشند.


    قابلیت های کلیدی نرم افزار HiDownload Platinum v7.993:
    - افزایش سرعت دانلود با تکه تکه کردن File ها و دانلود همزمان آنها
    - توانایی دانلود کلیپ های آنلاین تصویری (در سایت هایی مانند YouTube, PutFile, Google Video and other Video Sites)، رادیو های اینترنتی، وب کم های آنلاین و ...
    - قابلیت ذخیره فایل ویدیویی و صوتی که قابل دانلود شدن نیستند و به صورت Streaming پخش می شوند (نظیر شبکه های رادیویی و تلویزیونی اینترنتی)
    - توانایی دانلود فرمت های پخش زنده: Windows Media™, Real Audio™ and Real Video™, QuickTime™, Flash Video - FLV, Streaming MP3, Shoutcast™
    - پشتیبانی از File های ram, smil, asx, wax, wvx, m3u, pls و ...
    - پشتیبانی از پروتکل های HTTP,FTP,MMS/MMST/MMSU,RTSP,PNM
    - توانایی کار به صورت اتوماتیک با مرورگر های معروف
    - پشتیبانی از قابلیت زمان بندی برای شروع و خاتمه دانلود ها
    - توانایی نمایش محتویات File های Zip قبل از دانلود آنها
    - توانایی چک کردن خودکار File های دانلود شده به وسیله آنتی ویروس برای جلوگیری از ورود ویروس ها به کامپیوتر
    - دسته بندی خودکار File های دانلود شده
    - تغییر نام خودکار File های دانلود شده
    - پشتیبانی از Proxy Server
    - پشتیبانی از Cookies
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...


    ادامه مطلب ...
    مهدي ۱۰:۴۰:۰۰ صبح یکشنبه ۱۶ مردادماه ۱۳۹۰ لینک ثابت 
    دسته : مدیریت دانلود  تعداد بازديد : 65551

    منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود

    Internet Download Accelerator برنامه اي بسيار قدرتمند براي مديريت دانلود هاي شما، اين نرم افزار با محيطي بسيار ساده و در عين حال قدرتمند ميتواند سرعت دريافت فايلهاي شما را تا 500% افزايش دهد. اين برنامه با تكنولوژي خاص خود ميتواند فايلها را به تكه هاي كوچكي تبدبل كند و هر تكه را به صورت مجزا شروع به دانلود كند كه اين عمل باعث پيدايش سرعت دانلود ميباشد. و همچنين با اتصال چند كانكت به سرور مورد نظر سرعت شما را بالا ميبرد. كه ميتوانيد به راحتي از پروتكل هاي Http ، Https ، Ftp به راحتي و با سرعت بالا فايل دريافت كنيد. اين نرم افزار قدرتمند قابليت دريافت پوسته براي زيبا ترشدن محيط نرم افزار و همچنين قابليت سفارشي شدن و دريافت پلاگين براي برنامه ميباشد. برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. اين نرم افزار قابليت همگام سازي با انواع مرورگرهاي موجود از جمله Internet Explorer, Nescape, Mozilla and Opera  و... ميباشد. قابليت مهم ديگر اين نرم افزار سازگاري كامل با زبان شيرين فارسي ميباشد كه شما ميتوانيد به راحتي با اين نرم افزار كار كرده كه تمام منوها، پيغامها و ... را به صورت فارسي مشاهده نماييد. نسخه جدید این نرم افزار که به تازگی ارائه شده به دو صورت Free و Pro قابل دریافت می باشد و مطمئنا تفاوت هایی هم میان این دو وجود دارد. نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد نسخه Pro بوده و می توانید پس از نصب از منوی مربوط به گزینه فعالسازی نرم افزار نصب شده به صورت Free را به نسخه Pro تبدیل کنید.

     قابليتهاي كليدي نرم افزار Internet Download Accelerator Pro v5.11.1.1277 Final:
    - توانايي دانلود از Http ، Https ، Ftp با قابليت Resume
    - قابليت تقسيم فايلها به چند قسمت براي دانلود سريعتر
    - دسته بندي فايلهاي دانلود شده و مديريت بر آنها
    - داراي پنجره کوچک شناور براي نشان دادن میزان دانلود فایل و سرعت
    - قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
    - قابلیت کانکت (connection) خودکار در مواقع قطع اینترنت
    - قابلیت دانلود تمام لینک های یک صفحه فقط با یک کلیک
    - قابلیت زمان بندی دانلود و مشخص کردن زمان دانلود فایل ها
    - قابليت اضافه كردن پوسته و پلاگين به برنامه
    - هماهنگ با آنتی ویروس های گوناگون
    - تولبار مخصوص اینترنت اکسپلورر
    - پشتیبانی از اکثر مرورگرهای رایج از جمله: Netcape ، Opera ، Internet Explorer، Mozilla
    - پشتباني از زبانهاي مختلف از جمله زبان شيرين فارسي
    - سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و...

    ادامه مطلب ...
    مهدي ۱۱:۰۵:۰۰ صبح جمعه ۱۴ مردادماه ۱۳۹۰ لینک ثابت 


    + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    کامل ترین نرم افزار برای مدیریت اسناد PDF با Adobe Acrobat X Pro ME

    ساخت، مدیریت، ویرایش و به طور کلی هر آنچه که لازم است تا یک مدیریت حرفه ای برروی اسناد PDF صورت گیرد تنها با استفاده از نرم افزارهایی امکانپذیر می شود که محصول یک کمپانی قدرتمند باشند. کمپانی که بتواند با ارائه نرم افزارهایی کاربردی خیال کاربران را از هر جهت راحت نماید، در میان نام هایی که از شرکت های بزرگ نرم افزار می شناسیم اگر بخواهیم به دنبال شرکتی باشیم که نرم افزارهایی در زمینه مدیریت اسناد PDF تولید می کند بگردیم مطمئنا اولین گزینه شرکت ادوبی است، دومین کمپانی بزرگ نرم افزاری جهان که با دارا بودن ده ها عنوان نرم افزار فوق حرفه ای در زمینه گرافیک و چند رسانه ای بی نظیرترین شرکت در این زمینه ها محسوب می شود. یکی از موفق ترین محصولات این شرکت Acrobat بوده که در نسخه های مختلف عرضه شده است تا کاربران بتوانند به راحتی به کار با اسناد PDF بپردازند. یکی از این نسخه ها که Acrobat X Pro  نام دارد به مانند نسخه Professional قابلیت هایی نظیر ساخت، ویرایش، پرینت، تبدیل و چندین چند قابلیت دیگر را در اختیار کاربرانش قرار می دهد تا آن ها بتوانند همان مدیریت حرفه ای را برروی اسناد PDF  داشته باشند. Adobe Acrobat X Pro که دهمین نسخه از آن به تازگی منتشر شده با استفاده از ویژگی های خاص خود قادر است تا حتی حرفه ای ترین کاربران را هم راضی نگه دارد. ساخت اسناد PDF از اکثر نرم افزارهای رایج با استفاده از تکنیک پرینتر مجازی، سازگاری کامل با محصولات آفیس شرکت مایکروسافت برای ساخت سند، قابلیت ساخت سند PDF به صورت مستقیم از اسکنر ، امکان کار با ایمیل ها و سرویس های آنلاین برای ارسال اسناد، امکان ذخیره سازی یا تبدیل سندهای PDF  به فرمت های رایجی نظیر Word ، Excel و تبدیل به تصاویر ، قابلیت ویرایش ساده اسناد PDF و چند و چند قابلیت دیگر که همگی در این ابزار به چشم می خورند. نسخه ی جدید سازگاری خاصی با تصاویر کیفیت بالا دارد و به همین دلیل می توان از این ابزار برای ساخت PDF های با کیفیت بالا استفاده کرد، سازگاری کامل با آفیس 2010، وجود OCR داخلی برای پیدا کردن متن ها از داخل تصاویر اسکن شده، اضافه کردن Comment، حالت بهینه شده برای نمایش و ده ها قابلیت جدید و کلیدی دیگر که تنها با دانلود و نصب Adobe Acrobat X Pro می توان به آن ها دست پیدا کرد.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Acrobat X Pro ME‌ v10.0 :
    - امکان ساخت اسناد PDF
    - سازگاری کامل با مجموعه آفیس 2010
    - قابلیت تبدیل به دیگر فرمت های نظیر تصاویر و Word
    - امکان اسکن مستقیم از اسکنر
    - وجود OCR داخلی برای شناسایی متن ها
    - حالت بهینه شده برای نمایش هرچه بهتر اسناد
    - سازگاری خاص با تصاویر با کیفیت بالا برای نمایش هرچه بهتر اسناد
    - قابلیت انجام کارها به صورت دسته ای نظیر تبدیل
    - قابلیت اضافه کردن Action های جدید به اسناد PDF
    - به اشتراک گذاری آنلاین اسناد
    - سازگار با استانداردهای مختلف
    - قابلیت به هم چسباندن چندین سند PDF
    - قابلیت ساخت فرم ها
    - پشتیبانی از زبان شیرین فارسی
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...



    طريقه فعالسازي :
    - پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
    - پس از نصب به صورت آزمایشی کافیست فایل Patch را اجرا کرده و از گزینه های موجود 
    Acrobat X Pro را انتخاب کنید و سپس برروی Patch کلیک کنید.


     قيمت: 199 دلار آمريکا

     دانلود Adobe Acrobat X Pro ME v10.0 - سرور راپید شیر
     دانلود - 550 مگابایت | بخش اول - دوم - سوم

     دانلود Adobe Acrobat X Pro ME v10.0 - سرور آسان دانلود
     دانلود - 550 مگابایت | بخش اول - دوم - سوم

     پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
     بحث پيرامون اين مطلب در انجمن
     تصويري از محيط كرك شده ي نرم افزار
     سايت سازنده



    + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    Description

    فایر فکس به عنوان امنترین مرورگر ینترنت دارای افزونه های زیادی هست که میتونید اونها رو نصب کنید  در این شاخه سایت مرجه سافت 98  مجموعه ی  کاملی رو در خودش داره که امیدوارم مورد توجهتون قرار بگیره ، و ما به دلیل احترام به حقوق مولفین عین لینک رو اینجا قرار میدیم.

     

    FlashGot 1.3.0.6 یکی از کارهایی که تمام ما در اینترنت انجام می دهیم دانلود فایلها است و خیلی از کاربران اینترنتی هم با برنامه های مدیریت دانلود مانند flashGet, DAP , get right و download manager آشنا هستندحالا در فایرفاکس شما می توانید با برنامه ای به نام FlashGot مدیریت فوق العاده ای مابین برنامه مدیریت دانلود خود و برنامه browser خود داشته باشیدبا نصب کردن این برنامه گزینه هایی به right click شما اضافه می شود که شما می توانید کنترل بیشتری بر روی دانلود خود داشته باشیدشما می توانید انتخاب کنید که فایل با برنامه flshgot دانلود شود یا بوسیله خود فایرفاکس .شما حتی می توانید تمام لینک های یک صفحه را با یک کلیک دانلود کنیدمی توانید بعضی از لینک ها را که می خواهید را انتخاب کنید و به یکباره دستور دانلود را بدهید flashgotیکی از محبوب ترین extension های فایرفاکس است که واقعا لازمه هر مرورگرفایرفاکس است.




    ميخواهم يک افزونه براي کساني که از فاير فاکس استفاده ميکنند را معرفي کنم با آن ميتوان براحتي به تنظيمات و امکانات پنهان فاير فاکس دسترسي پيدا کرد افزونهاي به نام Toolbar buttons. که با آن خيلي کارها در فاير فاکس ميشود انجام داد . وقتي اين افزونه را به فاير فاکس اضافه ميکنيد  در  قسمت: View/Toolbars/Customize تعداد زيادي ايکنهاي متنوع اضافه ميشود

     

    که براي استفاده از آنها ميتوانيد يک تولزبار به اسم خودتان درست کنيد وآيکونهايي را که ميخواهيد از آن براي تسريع کار از آن استفاده کنيد به داخل آن بيندازيد

     امکانات زيادي از جمله :

    Stop Flash

    Stop Movies

    Stop Animated

    [Stop all embedded

    Stop Cookies

    Toggle the Pop-up

    Toggle javascript

    Toggle Images

    که باعث بالا رفتن سرعت کار با فاير فاکس ميشود بهتر است خودتان امتحان کنيد

    نصب اين افزونه احتياج شما را به افزونهاي ديگر بي نياز ميکند.




    MozBackup 1.5.1 برنامه ای برای پشتیبان گیری از فایر فاكس است شما با استفاده از MozBackup قادرید تا از اکستنشنها – ایمیلها – History – contacts – و حتی cache فایرفاکس خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و در صورت نیاز به راحتی همه آنها را بازگردانید
     البته این اکستنشن تنها مخصوص فایرفاکس نمی باشد و قادر است تا از اطلاعات محصولات شرکت موزیلا همانند :Mozilla, Firefox, Thunderbird, Netscape نسخه پشتیبان (Backup) تهیه کرده و در صورت نیاز آنها را بازیابی (Restore) نماید .




    اینک یک افزونه بنام FoxTab به شما معرفی می کنیم که تب های فایرفاکس را بصورت سه بعدی به شما نشان می دهد.

    https://static.addons.mozilla.net/img/uploads/previews/thumbs/27/27361.png?modified=1248187438

    این افزونه تایید شده از بنیاد موزیلا می باشد.

     

    از امکانات این افزونه:

    • نوع های مختلف چینش
    • انتخاب رنگ یا عکس برای پشت تب ها
    • سازگار با تمام نسخه های فایرفاکس
    • سازگار با تمامی سیستم عامل ها
    • زیبا



    با نصب این افزونه یک تقویم هجری شمسی را در پایین فایرفاکس خود دارید.

     

    از امکانات این افزونه:

    • استفاده از فرمت های مختلف نوشتاری
    • انتخاب رنگ نوشته
    • انتخاب اندازه
    • سازگار با همه نسخه های فایرفاکس از جمله 4
    • سازگار با تمام سیستم عامل ها


     



    + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    برترینهای آندروید رو از سایت موب4یو اینجا میزارم امیدوارم مورد توجهتون واقع بشه الهق این سایت نرم افزارهای کاملی در زمینه آندروید داره.

    ::

    لازم به توضیح نبود اما باز هم به دلیل تشکر از سایت مبدا و نویسندگان و مدیران محترم سایت مبدا لینکها عینا در اینجا قرار میدیم بدون هیچ کم و زیادی.

    پلیر قدرتمند و پر سرعت آندروید Mobo Video Player Pro v1.0.2
    iconبازدید: 273 iconدسته: نرم افزار آندروید, نرم افزار موبایل

    برنامه زیادی برای اجرای فایل های تصویری وجود دارد.Mobo Video Player Pro v1.0.2 نام یکی دیگر از جمله نرم افزار های پلیر ویدئو است که از اکثر فرمت های صوتی و تصویری نیز پشتیبانی می کند. از جمله ویژگی های نسخه ۱٫۰٫۲ میتوان به آرشیو کردن فیلم های شما اشاره کرد که می تواند سرعت دسترسی شما را بیشتر کند.

    پلیر قدرتمند و پر سرعت آندروید Mobo Video Player Pro v1.0.2


    icon برای دانلود اینجا کلیک کنید

    آنتی ویروس قدرتمند آندروید Dr.Web Anti-virus v6.01.2 Full
    iconبازدید: 232 iconدسته: نرم افزار آندروید, نرم افزار موبایل

    آنتی ویروس قدرتمند Dr.Web Anti-virus v6.01.2 Full می تواند امنیت را در گوشی شما تضمین کند. در این آنتی ویروس شما می توانید لیست سیاهی از مزاحمین خود بسازید و بر روی تماس های آنها نظارت کنید. این آنتی ویروس قدرتمند به همراه سریال نامبر های معتبر که در فایل فشرده آماده شده است را می توانید به راحتی آپدیت کنید و از آن لذت ببرید.

    آنتی ویروس قدرتمند آندروید Dr.Web Anti-virus v6.01.2 Full


    icon برای دانلود اینجا کلیک کنید

    عکاسی حرفه ای با Camera ZOOM FX v3.1.4 – آندروید
    iconبازدید: 259 iconدسته: نرم افزار آندروید, نرم افزار موبایل

    نرم افزار Camera ZOOM FX v3.1.4 به سادگی می تواند شما را تبدیل به یک عکاس حرفه ای کند. با این نرم افزار جادوئی شما میتوانید قدرت بزرگنمائی را ۶ برابر کنید، بیش از ۴۸ افکت به تصویر اضافه کنید، تایمر خودکار برای عکاسی انتخاب کنید. در ورژن ۳٫۱٫۴ این نرم افزار فوق العاده امکانات خارق العاده نیز اضافه شده است.

    عکاسی حرفه ای با Camera ZOOM FX v3.1.4 - آندروید


    icon برای دانلود اینجا کلیک کنید

    نرم افزار مدیریت فایل آندروید با Astro File Manager v1.0
    iconبازدید: 236 iconدسته: نرم افزار آندروید, نرم افزار موبایل

    با استفاده از نرم افزار Astro File Manager v1.0 به راحتی می توانید فایل های درون گوشی را مدیریت نمایید. این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ورژن ۱٫۵ به بالا قابل نصب میباشد.

    نرم افزار مدیریت فایل آندروید با Astro File Manager v1.0


    icon برای دانلود اینجا کلیک کنید

    راه بروید و پیامک بدهید با Walk and Text v2.3.1
    iconبازدید: 573 iconدسته: نرم افزار آندروید, نرم افزار موبایل

    حتماً در بسیاری از موارد شما در حال راه رفتن هستید و چون حواستان به گوشی و نوشتن پیامک بوده است با موانع روبروی خود برخورد کرده اید. Walk and Text نرم افزاری است که به کمک آن میتوانید هم روبروی خود را با دوربین گوشی خود ببینید و هم پیامک بنویسید.

    راه بروید و پیامک بدهید با Walk and Text v2.3.1


    icon برای دانلود اینجا کلیک کنید

    ساخت ساعت های زیبا با Make Your Clock Pro Beta v15.5.2 – آندروید
    iconبازدید: 290 iconدسته: نرم افزار آندروید, نرم افزار موبایل

    با نرم افزار Make Your Clock Pro Beta می توانید به سلیقه خود برای محیط گوشی ساعت های زیبا که در سایز مختلفی ساخته میشود بسازید و محیط گوشی خود را تبدیل به یک محیط کاملا سلیقه ای کنید. این نرم افزار فوق العاده و کاربردی به شما امکان تغییر فونت و سایز ساعت را همراه با آیکون های آب و هوا می دهد که بعد از ذخیره سازی تبدیل به یک ویجت می شود.

    ساخت ساعت های زیبا با Make Your Clock Pro Beta v15.5.2 - آندروید


    icon برای دانلود اینجا کلیک کنید

    نرم افزار تخمین مسافت با Smart Measure Pro v2.2.2 – آندروید
    iconبازدید: 394 iconدسته: نرم افزار آندروید, نرم افزار موبایل

    شما با نرم افزار Smart Measure  می توانید فواصلی که می خواهید را در عرض چند ثانیه بدست آورید. کافی است با دوربین گوشی خود ساختمان یا خیابان و یا هرجسمی که مدنظرتان است را انتخاب کنید تا نرم افزار فاصله، ارتفاع و عرض آن را به شما بدهد. از امکانات دیگر نرم افزار میتوان به قطب نما، گونیا، خط کش، زوم کردن دوربین، خاموش بودن شاتر و … اشاره کرد.

    نرم افزار تخمین مسافت با Smart Measure Pro v2.2.2 - آندروید


    icon برای دانلود اینجا کلیک کنید

    شبیه سازی گیتار در آندروید با Solo v1.39.1
    iconبازدید: 422 iconدسته: نرم افزار آندروید, نرم افزار موبایل

    توسط نرم افزار فوق العاده Solo v1.39.1 میتوانید در گوشی خود به نواختن گیتار بپردازید. از جمله ویژگی های این نرم افزار میتوان به کوک کردن سیم های گیتار اشاره کرد که میتواند شبیه ساز بسیار قدرتمندی از یک گیتار باشد.

    شبیه سازی گیتار در آندروید با Solo v1.39.1


    icon برای دانلود اینجا کلیک کنید

    مرورگر پر سرعت آندروید Mozilla Firefox Web Browser v7.0 Final
    iconبازدید: 545 iconدسته: نرم افزار آندروید, نرم افزار موبایل

    Mozilla Firefox نام یک مرورگر پر قدرت و پر سرعت می باشد که تمام نیاز های شما را برای استفاده از اینترنت رفع می کند. این نرم افزار فوق العاده با استفاده از قدرت دسته بندی سایت ها و ذخیره صفحات وب می تواند دسترسی شما را به صفحات مورد نظر خود آسان کند. ورژن ۷٫۰ این مرورگر محبوب امکان استفاده از پلاگین ها (Add Ons) به شما داده شده است که میتواند بسیاری از نیاز های شما را برطرف کند.

    مرورگر پر سرعت آندروید Mozilla Firefox Web Browser v7.0 Final


    icon برای دانلود اینجا کلیک کنید



    + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |

    از سایت دانلود راگان لینکهارو قرار دادیم  و .. و دیگه همین.

    EmEditor Professional 11.0.1 x86 x64 - نرم افزار ویرایشگر کد برنامه نویسی

    520
    Maplesoft Maple 15 32-bit 64-bit - نرم افزار محاسبات ریاضی پیشرفته 4582
    GUI Design Studio Professional 4.2.115.0 Portable - نرم افزار طراحی رابط کاربری گرافیکی 4984
    PHP Designer 2010 7.2.1 - نرم افزار جالب برنامه نویسی هوشمند تحت پی اچ پی 8096
    HTML Password Lock 5.0 - نرم افزار ایجاد یوزر و پسورد در صفحات HTML 3554
    SQLite Expert Professional 3.0.31 Portable - نرم افزار مدیریت پایگاه داده های SQLite 2856
    ASP.NET Maker 8.0 - ساخت حرفه ای سایت بر پایه ASP.Net 9373
    IDM UEStudio 9.30.0.1004 - نرم افزار کد نویسی و ویرایشگر متن زبان های برنامه نویسی 4634
    ESF Database Migration Toolkit Pro 6.2.21 - نرم افزار تبدیل بانک اطلاعاتی 4349
    1st JavaScript Editor Professional Edition 5.1 - نرم افزار ویرایشگر کد جاوا اسکریپت 13291
    Dr.Batcher 2.01 - نرم افزار ایجاد فایل دسته ای Bat 4178
    Trace Modeler 1.6.5 MultiOS - نرم افزار مهندسی رسم نمودار UML 5470
    Notepad++ 5.6 - دفترچه یادداشت همه کاره برنامه نویسی 5381
    Zend Studio 7.0 - محیط قدرتمند و محبوب برنامه نویسی به زبان PHP 7369
    Navicat for PostgreSQL Enterprise Edition 8.2.7 - نرم افزار مدیریت پایگاه داده PostgreSQL 4140
    SerialShield 1.9.11.3 - حفظ کپی رایت نرم افزارهای تولیدی برنامه نویسان 7012
    DzSoft PHP Editor 4.2.2.6 - برنامه نویسی قدرتمند به زبان PHP 7414
    Notepad++ 4.6 - دفترچه یادداشت همه کاره برنامه نویسی 15794

    Rapid PHP 2007 ver 8.1.0.78 ویرایشگر قدرتمند زبان پی اچ پی

     

     

    8631

     


    + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |