تبدیل فیلم و صوت
به وبلاگ من خوش آمدید
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نرم افزار SOFTWARE و آدرس pseedownload2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 291
بازدید کل : 20385
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

سایت من پشتیبان سایت نرم افزار پشتیبان نرم افزار گالری عکس پشتیبان گالری موسیقی پشتیبان موسیقی فیلم پشتیبان فیلم گیم پشتیبان گیم

تبدیل فرمت های صوتی و ویدیویی به یکدیگر GiliSoft Video Converter 2.2

 

GiliSoft Video Converter

نرم افزار های زیادی برای تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر و یا تبدیل آنها به فرمت های صوتی وجود دارد اما همه ی آنها نمیتوانند نیاز های شما را برای تبدیل فرمت ها برطرف کنند چون ممکن است دارای پشتیبانی از همه ی فرمت ها نیستند. اما GiliSoft Video Converter تقریبا از تمامی فرمت های ویدیویی و بیشتر فرمت های صوتی پشتیبانی میکند و میتواند با سرعتی بالا فرمت های ویدیویی AVI ، MPEG ، WMV ،DivX ، MP4 ، H.264/AVC، AVCHD، MKV، RM، MOV، XviD ، ۳GP و فایل های صوتی MP3، WMA،WAV ، RA، M4A، AAC  AC3، OGG را به یکدیگر تبدیل کند. با این قابلیت که این نرم افزار میتواند فرمت های ویدیویی را به فرمت صوتی تبدیل کند در واقع شما میتوانید صدا را از فیلم و … استخراج کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

 

برای دانلود کلیک کنید

 

icon, , , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۹ مرداد ۱۳۹۰
  • ۲ نظر
  • استخراج صدا از فیلم MediAvatar Video to Audio Converter 6.6.0.0623

     

    MediAvatar Video to Audio Converter

    با نرم افزار mediAvatar شما میتوانید با تبدیل فرمت های تصویری به فرمت MP3 به راحتی صدا را از فیلم یا ویدیو مورد نظر استخراج کنید. این نرم افزار میتواند با سرعت بالا و کیفیت عالی انواع فرمت های ویدیویی ار قبیل AVI ، WMV ، MP4 و … را به فرمت صوتی MP3 تبدیل کند توسط این قالبیت شما میتوانید به راحتی و فقط با چند کلیک موسیقی (صوت) را از فرمت های ویدیویی AVI، MPEG، WMV، DivX، MP4، H.264/MPEG-4 AVC، RM، MOV خارج کرده و آن ها را با فرمت های صوتی MP3 ، WMA ، WAV ، RA ، M4A ، AAC ، AC3 ، OGG ذخیره کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از دانلود کده دریافت نمایید.

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۹ مرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • تبدیل فرمت های ویدیویی به ۳GP با OpoSoft All To 3GP Converter v8.0

     

    OpoSoft All To 3GP Converter

    با OpoSoft All To 3GP Converter شما میتوانید به راحتی تمامی فرمت های ویدیویی خود را به فرمت ۳GP تبدیل کنید. تمامی فایل هایی که فرمت ۳GP دارند را میتوان در موبایل و یا دیگر نرم افزار های پخش اجرا کرد پس اگر فیلمی دارید که میخواهید آن را روی موبایل خود تماشا کنید این نرم افزار را از دست ندهید. از ویژگی های مهم این برنامه میتوان به کاربرد آسان آن اشاره کرد که شما را قادر میسازد تنها با چند کلیک انواع فرمت ها را به ۳GP تبدیل کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۵ مرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • پلیر و مبدل فرمت های ویدیویی Audials Tunebite Platinum v8.0.5430

     

    Audials Tunebite Platinum

    Audials Tunebite Platinum نرم افزاری بسیار پیشرفته و چند کاره در رابطه با موزیک و ویدیو است. این نرم افزار در عین حال که یک پلیر قدرتمند است میتواند فرمت های مختلف را نیز به یکدیگر تبدیل کند و میتواند کپی رایت های صوتی DRM را به راحتی و با سرعت بالا حذف کند ! این نرم افزار همچنین میتواند فرمت WMA را به MP3 تبدیل کند که قابلیت قابل توجهی است. این برنامه از اکثر فرمت های صوتی و تصویری از جمله ۳GP ، H.264 ، AVI ، MP4 و WMV و .. پشتیبانی میکند. شما میتوانید این برنامه را بر روی کامپیوتر ، موبایل ، ایکس باکس و حتی PS3 اجرا کنید !! هم اکنون این برنامه با لینک مستقیم از دانلود کده برای شما عزیزان آماده شده است.

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۵ مرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • تبدیل فیلم های DVD با نرم افزار OdinShare Odin DVD Ripper v6.5.2

     

    OdinShare-Odin-DVD-Ripper

    تا به حال چند بار شده که نیاز به تبدیل فایل ها و دیسک ها DVD داشته باشید و برنامه ای مناسب برای این کار در اختیار نداشته باشید؟ از نرم افزار های موجود برای تبدیل DVD راضی نیستید؟ کیفیت آن ها کم است؟ سرعت تبدیل آن ها پایین است؟ این نرم افزار را امتحان کنید. این نرم افزار با داشتن گستره ی وسیعی از فرمت های پشتیبانی شده و سرعت بالای تبدیل نیاز های شما را به سادگی فراهم خواهد کرد.

    OdinShare Odin DVD Ripper به شما امکان تبدیل DVD را به فرمت های معروف که روی دستگاه های پخش متداول وجود دارند، میدهد. نه فقط تبدیل فیلم های DVD به فرمت های HD ( مانند H.264/MPEG-4 AVC, Apple TV h.264 1080P, HD WMV, MPEG-2/MPEG-4 TS HD Video ) را با کیفیتی عالی و سرعتی غیر قابل مقایسه، با حفظ کیفیت HD ، برایتان انجام میدهد بلکه کار تبدیل DVD به فرمت های  معمول مانند AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/MPEG-4 AVC, RM, MOV, XviD, 3GP, MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3, and OGG را نیز انجام میدهد. اشخاص دوستدار موسیقی از قابلیت این برنامه برای تبدیل DVD های صوتی به MP3, WMA, AAC و WAV  نیز خوشحال خواهند شد.

     

     

    قابلیت جدید در نسخه ی ۵٫۳٫۱ :
    بارگزاری صفحه ی عنوان یا title dvd به صورت بهتر و تبدیل صفحه عنوان DVD به صورت پایدارتر.

    ویژگی های کلیدی این نرم افزار :

    -تبدیل فیلم های DVD به AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, MOV, XviD, 3GP و FLV

    -پیش نمایش فیلم DVD قبل از تبدیل

    -جدا کردن صدا از فیلم DVD ، با پشتیبانی از فرمت های صوتی MP3, WMA, AAC, WAV, OGG, FLAC, APE, M4A, RA, AC3, MP2, AIFF, AMR, SUN AU

    -قابلیت تبدیل چند فایل به صورت دسته ای، و فایل ها میتوانند تک تک و به صورت اتوماتیک تبدیل شوند

    -خواندن اتوماتیک عنوان DVD و پشتیبانی از تبدیل صفحه ی عنوان و بخش صوتی

    -قابلیت انتخاب زیرنویس

    -قابلیت خاموش کردن خودکار کامپیوتر پس از انجام عملیات تبدیل

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید فضل الله زاده
  • تاريخ: ۱۳ تیر ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • Free Studio 5.0.10 ابزار همه کاره فایلهای مدیا

     

    Free Studio

    Free Studio نرم افزاری است که از یک ست کامل از ابزارهای ویرایش و تبدیل فایلهای مدیا ، کپی و ضبط کننده دیسک های مولتی مدیا تشکیل شده است . این برنامه همانطور که از نامش بر می آید به طور کاملا رایگان بوده و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد در ۸ دسته مختلف گروه بندی شده است . ابزارهای گنجانده شده در Free Studio جزو پرکاربردترین و اساسی ترین نیازهای کاربران در زمینه استفاده از فایلهای مولتی مدیا بوده و گردآورده شدن آنها در قالب یک برنامه می تواند شما را از نصب چندین و چند نرم افزار مختلف که هریک تنها تونایی انجام یک کار را دارند بی نیاز می سازد .
    وظیفه Youtube که یکی از بخش های این نرم افزار است ، دانلود کردن ویدیو های موجود در این سایت تنها با وارد کردن آدرس آنهاست . دیگر نیازی به نصب دانلود منیجر هایی که تنها وظیفه ی آنها دانلود از یوتیوب می باشد ؛ نیست .
    یافتن نرم افزاری برای تبدیل فایلهای ویدیویی برای کاربران آی پاد ، PSP ، آیفون ، بلک بری و سایر دستگاه های موبایل همیشه یکی از دغدغه های کاربران آنها بوده است . پیدا کردن نرم افزاری برای تبدیل تمامی فرمت های محبوب به فرمت های قابل پخش در دستگاه های یاد شده یکی از سخت ترین کارها بوده است که با به روی کار آمدن Free Studio برطرف گردیده .

    از میان سایر قابلیت هایی که در این نرم افزار قدرتمند قرار داده شده است می توان به پروسه رایت بر روی دیسک های CD ، DVD و بلوری اشاره نمود . با استفاده از این بخش شما خواهید توانست ویدیوهای مورد نظر خود را بر روی DVD رایت نموده یا اینکه دیسک های صوتی قابل پخش در پلیرهای خانگی و اتومبیل بسازید . تبدیل مستقیم ویدیو ها به DVD و بلعکس ، تبدیل فایلهای ویدیویی به فلش و یا استخراج موزیک و صدای فیلم ها و ذخیره سازی آنها در فرمت MP3 از جمله سایر کارهایی است که می توانید با این نرم افزار انجام دهید .

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , ,


    + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |