نرم افزارهای جذاب
به وبلاگ من خوش آمدید
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نرم افزار SOFTWARE و آدرس pseedownload2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 272
بازدید کل : 20366
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

سایت من پشتیبان سایت نرم افزار پشتیبان نرم افزار گالری عکس پشتیبان گالری موسیقی پشتیبان موسیقی فیلم پشتیبان فیلم گیم پشتیبان گیم

 

بروزرسانی و پیکربندی درایور ها DriverDoc 2011 full

 

DriverDoc 2011

 

نرم افزار قدرتمند Driver Doc 2011 بیش از ۱۶ میلیون درایو را پشتیبانی میکند و توانایی اسکن درایورهایی که بهترین کار را برای  کامپیوتر شما انجام خواهند داد ، دارد که شامل درایوها برای کامپیوترهای Dell، HP و Compaq است. این نرم افزار به روز رسان درایور کامپیوتر، با یک کلیک عمل تعمیر را انجام می دهد و شما میتوانید آن را طوری پیکربندی کنید تا درایورهای شما را بطور خودکار به روز رسانی کنند. آنها از یک پایگاه اطلاعاتی جامعی برای ارسال ایمن تر اطلاعات استفاده می کنند. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از دانلود کده دریافت نمایید.

 

برای دانلود کلیک کنید

 

icon, , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۱۷ مرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • قفل کردن کردن ویندوز به روش الگویی XUS PC Lock Ultimate Edition 2.0.47

     

    EDeskSoft XUS PC Lock Ultimate Edition

    یکی از قابلیت های امنیتی بسیار جالب که در سیستم عامل های IOS و اندروید مورد استفاده قرار گرفته است ، امکان قفل کردن محیط سیستم عامل به روش الگویی ( Pattern ) می باشد که مورد توجه و استقبال بسیاری از کابران واقع گردیده است . حال در این پست قصد معرفی نرم افزاری را داریم که به شما این امکان را می دهد تا از قفل الگویی برای ویندوز خود استفاده نمایید .

    این برنامه XUS PC Lock Ultimate Edition که نام دارد یک ابزارک کم حجم بوده و می تواند با نصب بر روی ویندوز شما قفل الگویی را برایتان شبیه سازی کرده و از دسترسی افراد غیر به اطلاعات کامپیوترتان هنگامی که پای آن حضور ندارید محافظت نماید .کافیست پس از نصب الگوی پیش فرض برنامه را توسط ماوس خود به الگوی جدیدی که می خواهید تغییر داده و آن را ذخیره سازید . به همین سادگی هرگاه قصد ترک کامپیوتر خود را داشته باشید کافیست کلید های ترکیبی Win+A را فشرده تا برنامه فعال گردد . از نکات جالب توجه در XUS PC Lock به صدا در آوردن زنگ خطر پس از چند بار وارد کردن اشتباه الگو می باشد . بدین ترتیب به روشن بودن اسپیکر های کامپیوتر خود از هر گونه دسترسی غیر مجاز به سادگی مطلع خواهید شد .

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۰
  • ۹ نظر
  • Google Earth Plus 6.0.2.2074 کاوشگر زمین گرد گوگل

     

    Google Earth Plus

    کمتر کسی را می توان یافت که از اینترنت استفاده کرده باشد و نام نرم افزار Google Earth را نشنیده باشد . این برنامه همانطور که خود کاربرد و سازنده اش را مشخص می کند ابزاری است برای مشاهده و کاوش در زمین به وسیله ی تصاویر ماهواره ای که توسط شرکت گوگل در قالب یک نرم افزار در کنار یکدیگر چیده شده اند . دقت بسیار بالای این برنامه تا اندازه ای است که بسیاری از دانشمندان و دانشجویان رشته های مختلف به خصوص زمین شناسی از آن برای مطالعات و تحقیقات خود استفاده می کنند و چه بناها و جاهایی که توسط کاربران و با استفاده از این نرم افزار کشف نشده اند !

    کافیست تا بدانید که قصد سفر به کدام کشور ، شهر و یا حتی کدامین محله و کوچه را دارید ؛ آنگاه است که با چند کلیک ساده مقصد مورد نظر را پیش روی خود خواهید دید . البته لازم به ذکر است که Google Earth در هر نسخه ی جدیدی که معرفی می کند قابلیت های نویی را نیز به آنها می افزاید و اکنون نه تنها تصاویر دو بعدی بلکه امکان نمایش ۳ بعدی اماکن مشهور و بناهای تاریخی در شهرها و کشورهای مختلف جهان و از جمله کشور عزیزمان ایران فراهم گردیده است .
    قابلیت نمایش شب و روز ، سفر با هواپیمای مجازی بر فراز زمین واقعی ، کاوش در فضا ، مریخ و ماه تنها بخشی از دیگر امکاناتی هستند که در این نرم افزار جالب و حیرت انگیز گنجانده شده است .

    نسخه ی پیش رو که برای کاربران دانلود کده فراهم نموده ایم دارای قابلیت نصب به صورت خاموش بوده و این بدین معنی است که کل پروسه ی نصب و کرک کردن تنها با دابل کلیک روی آیکون نصب ، انجام شده و نیاز به انجام هیچ کار اضافه ی دیگری نخواهد بود .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۶ فروردین ۱۳۹۰
  • يک نظر
  • ایجاد وبکم مجازی فان ManyCam 2.6.43

     

    ManyCam

    ManyCam نام یک نرم افزار بسیار جالب و هیجان انگیز است که به شما کمک می کند با ساخت یک وبکم مجازی ، اقدام به شبیه سازی آن نموده تا افرادی را با آنها چت می کنید گول زده و لحظات جالبی را خلق نمایید . افزون بر این با در اختیار داشتن ManyCam خواهید توانست افکت های مخصوصی را بر روی ویدیو های خود اضافه نمایید تا جذابت تصاویر ارسالی شما دو چندان گردد . آیا می خواهید هنگامی که در حال چت کردن با دوست خود هستید هنگام دادن وبکم تصویر یک هنرپیشه ی معروف به جای تصویر خودتان ارسال گردد و یا اینکه بر روی تصویر خود شیپ هایی نظیر چشمان کارتونی ، عینک ، ریش یا کلاه بگذارید ؟ با نصب نرم افزار پیش رو دیگر چنین آرزوهایی فقط در رویاهای شما نخواهند بود و می توانید در دنیای حقیقی نیز آنها را ببینید . نگران پشتیبانی مسنجر های خود از این نرم افزار نباشید چرا که با تمامی پیغام رسان های محبوب نظیر یاهومسنجر ، لایو مسنجر و بسیاری دیگر سازگاری کامل دارد .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۴ فروردین ۱۳۹۰
  • ۳ نظر
  • نرم افزار نام نیک – راهنمای انتخاب نام های پارسی

     

    namenik

    انتخاب نام برای فرزندان همیشه یکی از کارهای سخت برای والدین بوده است . گزیدن نامی که علاوه بر زیبایی از معنا و مفهومی درخور برخوردار باشد از جمله ی ملاک هایی است که در انتخاب ها مورد توجه قرار می گیرد . در ایران امروزی بنا به دلایل مذهبی بسیاری از اسامی مورد استفاده در واقع عربی بوده و به همین خاطر پیدا کردن یک نام پارسی اصیل کمی دشوار گشته است . برنامه ای که امروز قصد معرفی آن را داریم یک ابزار جالب می باشد که در آن اسامی اصلی ایرانی به تفکیک دختر و پسر در یک جا گرد آمده اند . با داشتن این نرم افزار که اسم آن نام نیک می باشد دیگر یافتن یک اسم زیبا و اصیل کاری دشوار نخواهد بود حال آنکه با قرار داده شدن معنی هر اسم به صورت جداگانه ، انتخاب شما را برای گذاردن نامی شایسته بر روی فرزندتان هوشمندانه تر خواهد نمود .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۸ اسفند ۱۳۸۹
  • ۵ نظر
  • کیبورد مجازی حرفه ای Hot Virtual Keyboard v5.3.1.0

     

    Hot Virtual Keyboard

    حتما تا کنون با کیبورد مجازی ویندوز کار کرده اید . این برنامه ابزاری است جالب و البته کاربردی که هنگام نبودن صفحه کلید می تواند کار آن را با سرعتی آهسته تر برای شما انجام دهد . اما نرم افزاری که امروز در دانلود کده فراهم آورده ایم با قابلیت ها و ویژگی هایی که در خود گنجانده است می تواند یاد و خاطره ی On-Screen Keyboard ویندوز را برای همیشه از یاد و خاطره ی شما پاک کند .

    این نرم افزار که Hot Virtual Keyboard نام دارد بهترین جایگزینی است که تا کنون برای کیبورد مجازی ویندوز ساخته شده است و با ظاهر بسیار زیبا و شگفت انگیز خود نه تنها شما را هنگام کار خسته نخواهد بلکه شورتان را برای فشردن دگمه ی کیبورد بیش از پیش نیز خواهد ساخت . از این برنامه که می توان در تبلت های تحت ویندوز ، UMPC ، Panel Pc ، مونیتورهای لمسی و حتی کامپیوتر های معمولی و به وسیله ی ماوس استفاده نمود از حجم بسیار پایینی برخوردار می باشد .


    ویژگی های کلیدی Hot Virtual Keyboard v5.3.1.0 :
    – امکان سفارشی سازی نما
    – بالاتر بودن سرعت تایپ نسبت به نوع پیش فرض ویندوز
    – گنجاندن دکمه های پر استفاده نظیر کپی و پیست برای افزایش سرعت کار
    – در اختیار داشتن کلید هایی برای باز کردن اپلیکیشن ها ، صفحات وب و …
    – امکان پر کردن خودکار متون تنها با وارد کردن چند حرف اول هر کلمه
    – قابلیت مولتی تاچ در ویندوز سون
    – و …


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • ۲ نظر
  •  

    مدیریت وال پیپرهای دسکتاپ با Wallpaper Master Pro 1.5