سخت افزار
به وبلاگ من خوش آمدید
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نرم افزار SOFTWARE و آدرس pseedownload2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 274
بازدید کل : 20368
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

سایت من پشتیبان سایت نرم افزار پشتیبان نرم افزار گالری عکس پشتیبان گالری موسیقی پشتیبان موسیقی فیلم پشتیبان فیلم گیم پشتیبان گیم

 

SecurityCam v1.1.0.4 دوربین جاسوسی حرفه ای

 

SecurityCam

SecurityCam یک نرم افزار قدرتمند در زمینه مانیتورینگ و حرکت یاب تصاویر می باشد که می تواند با حداقل امکانات نظیر یک کامپیوتر و یک وبکم متصل شده به آن ، چشمان شما را همیشه باز نگاه دارد . این برنامه که هم قابلیت استفاده به صورت محلی ( Local ) و هم از راه دور ( Remote ) را داراست می تواند شما را از تمامی وقایعی که در محل های مورد نظرتان اتفاق می افتد با خبر کند و در واقع چشم سومی باشد برای شما . این برنامه همچنین قابلیت دزدگیر را نیز داراست . روش کار دزدگیر این برنامه بدین صورت است که پس از نصب و ثابت شدن وبکم در تمامی طول روشن بودن ، محیط را مونیتور کرده و در صورت مشاهده شی یا اشیای جنبان به سرعت شما را آگاه می سازد .

 

برای دانلود کلیک کنید

 

icon, , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۴ شهریور ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • مشاهده میزان حرارت اجزای سیستم با Argus Monitor v2.0.13 Build 1310

     

    Argus Monitor

    Argus Monitor برنامه ای بسیار دقیق و فوق العاده قدرتمند برای اندازه گیری میزان حرارت اجزای سیستم شماست. این برنامه درجه حرارت سخت افزار های شما مانند CPU ، GPU و دمای هارد را به طور کاملا دقیق بر روی صفحه نمایشگر نشان میدهد. همچنین میتواند میزان سلامت هارد دیسک شما را بررسی کند و مدت ها قبل از اینکه هارد دیسک نتواند فشار وارده را تحمل کند به شما هشدار میدهد. این برنامه دارای صفحه نمایش سرعت فن های مدرن Nvidia و کارت های گرافیک ATI / AMD است که توسط آن شما میتوانید حتی سرعت فن های کامپیوتر خود را کنترل کنید ! کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و فقط با اجرا و چند کلیک میتوانید از همه ی کارکرد های ان بهره مند شوید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از دانلود کده به صورت رایگان دریافت نمایید.

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • آپدیت آسان درایور ها با نرم افزار Driver Robot v2.5.4.1 Final

     

    Driver Robot v2.5.4.1

    Driver Robot برنامه ای قدرتمند برای اسکن و آپدیت درایور های کامپیوتر شما (کارت صدا ، کارت گرافیک و کارت سی دی رام و …) میباشد. این نرم افزار با موتور جست و جوگر قدرتمندی که دارد تضمین میکند که شما همیشه از آخرین نسخه درایور های خود استفاده میکنید. تنها با فشردن یک دکمه این برنامه شروع به دانلود میکند و میتواند به طور خودکار درایور های در دسترس را بروز کند. مهم ترین ویژگی قدرت تشخیص این نرم افزار بوده که میتواند با شناسایی نوع درایور شما و مدل آن و پیدا کردن آن در اینترنت شروع به بروزرسانی آن کند. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۷ مرداد ۱۳۹۰
  • ۲ نظر
  • یکپارچه سازی کامل و مطمئن هارد دیسک با UltraDefrag 5.0 Beta 3

     

    UltraDefrag

    UltraDefrag نرم افزاری بسیار قدرتمند جهت یکپارچه سازی هارد دیسک میباشد. با استفاده از Defrag که این نرم افزار انجام میدهد بسیاری از خطاها و نقص ها در ویندوز شما برطرف میگردد و سرعت ویندوز و کارایی آن به طرز چشمگیری افزایش پیدا میکند. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید به راحتی و بدون نیاز به هیچ گونه دانش فنی با برطرف کردن خطاهای ویندوز و یکپارچه سازی هارد دیسک سرعت سیستم خود را چند برابر افزایش دهید.

     

    ویژگی های مهم نرم افزار UltraDefrag 5.0 Beta 3 :

    - یکپارچه سازی با سرعت بالا

    - بهینه سازی موثر صدا

    - امنیت بسیار بالا (این برنامه هرگز موجب آسیب زدن به فایل های پردازش شده نمیشود)

    - سهولت کاربرد

    - توانایی جهت یکپارچه سازی فایل ها به طور مستقل و جداگانه

    - توانایی لغو خودکار یکپارچه سازی زمانی که یکی از فایل ها منفعل شده است.

    - و …

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۷ مرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • تبدیل وبکم به دوربین مدار بسته Webcam Surveyor 1.9.2 build 561

     

    Webcam Surveyor

    آیا می خواهید هنگامی که پای کامپیوتر خود حضور ندارید ، از اتفاق هایی که می افتد با خبر شوید ؟ آیا می خواهید کامپیوتر محل کار خود را به یک دوربین مدار بسته پیشرفته تبدیل نموده و از هزینه های جداگانه ای که می بایست برای خرید و نصب دوربین انجام دهید ، جلوگیری نمایید ؟

    Webcam Surveyor نام یک نرم افزار بسیار جالب و کاربردی است که با نصب آن بر روی ویندوز خود می توانید به وسیله ی ابزارهای مختلفی که در اختیارتان قرار می گیرد اقدام به ضبط فیلم های در حال پخش نمایید . با استفاده از سیستم اخطار پیشرفته ی این نرم افزار هنگامی که حرکت یا تکانی در محیط تحت پوشش دوربین انجام گیرد ، برای شما ایمیلی با مضمون اینکه در محیط ممنوعه تان کسی یا چیزی وارد شده است ، ارسال می گردد . علاوه بر این با در اختیار داشتن یک سرور اف تی پی می توانید Webcam Surveyor را به گونه ای تنظیم کنید که عکس های تهیه شده از محیط به صورت خودکار آپلوده شده تا توانایی مشاهده آنها را از هر مکانی که دسترسی به اینترنت دارید‌ ، داشته باشید . تمامی ویدیو هایی که توسط این برنامه ضبط می گردند در فرمت AVI ذخیره شده و این امکان را به شما می دهد تا ضمن حفظ کیفیت ، قادر به ضبط حجم زمانی بیشتری نسبت به سایر فرمت های تصویری باشید . بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته Motion Capture که به شما کمک می کند تا از کل لحظات ضبط شده به سادگی بخش هایی را که با ورود اشخاص و یا تکان خود اشیا همراه بوده است پیدا نموده و در وقت خود به منظور بازنگری کل ویدیو صرفه جویی به عمل آورد یکی دیگر از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد .

     

    برخی از ویژگی های کلیدی Webcam Surveyor 1.9.2 build 561 :
    - استفاده کاربری آسان و شروع فرایند ضبط تنها با فشرده دکمه “Start video capture
    - ذخیره ویدیو ها در بالاترین کیفیت ممکن
    - ذخیره سازی ویدیو های ضبط شده در چندین و چند فایل مختلف که باعث می شود بتوانید فرایند ضبط در به صورت ۲۴ ساعت و بدون وقفه انجام دهید .
    - قابلیت استفاده از وبکم های HD با تصاویری به بزرگی ۳ مگاپیکسل
    - امکان زمانبندی کردن فرایند آپلود ویدیوهای ضبط شده و یا تصاویر گرفته شده بر روی سرور FTP
    - توانایی بزرگنمایی دیجیتال با کم ترین افت کیفیت
    - و …

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۵ خرداد ۱۳۹۰
  • يک نظر
  • نمایش کامل اطلاعات سخت افزاری AIDA64 Extreme Edition v1.70.1419 Beta

     

    AIDA64 Extreme Edition v1.70.1419 Beta

    آگاهی داشتن کاربر از زیر و بم سخت افزارهای نصب شده بر روی سیستم می تواند به او در بهتر استفاده کردن از کامپیوترش کمک های بسیاری نماید . به طور مثال اگر شما قصد خرید یک بازی را داشته باشید بدون اطلاع داشتن از قطعات سخت افزاری مرتبط با بازی نظیر کارت گرافیک و کارت صدا ، این احتمال خیلی قوی است که بازی مورد نظرتان با کامپیوتر شما سازگاری نداشته باشد . حال آنکه اهمیت این موضوع برای سیستم های قدیمی بیشتر خود را نمایان می سازد و درصد ریسکی که می بایست انجام دهید به مراتب بالاتر می رود .

    AIDA64 Extreme Edition نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید به سادگی به تمامی اطلاعات مربوط به قطعات کامپیوتر خود دسترسی کامل داشته باشید . همچنین با استفاده از این نرم افزار قابلیت انجام یک چک آپ کامل از نحوه عملکرد سخت افزارهای مختلف و نیز سیستم عامل و نرم افزارهای حیاتی ای که در آن مورد استفاده قرار می گیرند به عمل آورید .

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۳ خرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • 

    صرفه جویی در پودر یا جوهر پرینتر APFill Ink and Toner Coverage Calculator v5.5.5683

     

    APFill-Ink-and-Toner-Coverage-Calculator

    اگر شما نیز از پرینتر در خانه یا محل کارتان بهره مند هستید با هزینه های جانبی آن که همانا شارژ کردن کارتریج چه لیزری و چه جوهر افشان است ، آ

    نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |