فشرده سازها
به وبلاگ من خوش آمدید
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نرم افزار SOFTWARE و آدرس pseedownload2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 262
بازدید کل : 20356
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

سایت من پشتیبان سایت نرم افزار پشتیبان نرم افزار گالری عکس پشتیبان گالری موسیقی پشتیبان موسیقی فیلم پشتیبان فیلم گیم پشتیبان گیم

نصب آسان و سریع برنامه ها بر روی سیستم با Actual Installer v3.9

 

Actual Installer

Actual Installer v3.9 + Rus نرم افزاری قدرتمند برای نصب آسان برنامه ها و اسکرین سیور ها و … بر روی کامپیوتر است که امکانات بسیار زیادی دارد و شما میتوانید بدون دردسر برنامه ها را بر روی سیستم خود به طور کامل و مطمئن نصب و اجرا کنید. دیگر نیازی نیست برای نصب نرم افزار ها فرم های زیاد را پر کنید ! این نرم افزار به طور خودکار این کار را برای شما انجام میدهد. همچنین این برنامه توانایی این را دارد که وقتی میخواهید برنامه بر روی کامپیوتر خود نصب کنید با چک کردن مشخصات سیستم و مقایسه آن ها با الزامات برنامه مورد نظر مشخص کند که آیا این برنامه برای سیستم مناسب است یا نه ؟! هم اکنون میتوانید این نرم افزار فوق العاده را با لینک مستقیم و به طور رایگان از دانلود کده دریافت کنید.

 

 

برای دانلود کلیک کنید

 

icon, , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۴ مرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • Free Opener v1.0 باز کننده فایلهای تصویری ، ویدیویی ، آفیس و …

     

    Free Opener v1.0 Portable

    Free Opener نرم افزاری است بسیار کاربردی و همانطور که از نامش بر می آید کار آن باز کردن فایلهای مختلف است . با در اختیار داشتن این برنامه جالب می توانید بسیاری از فرمت های مختلف که روزانه با آنها سروکار دارید بدون نیاز به نصب یا استفاده از نرم افزارهای مختلف باز کرده و از محتوا و اطلاعات آنها استفاده کنید . از فایلهای آفیس نظیر DOC/DOCX, XLS/XLSX, CSV گرفته تا فرمت های ویدیویی نظیر AVI, WMV, FLV, MPG, MOV و فرمت های صوتی MP3, WMV, MID, WAV و حتی تصاویر PNG, JPEG, BMP, GIF, TIFF, ICO همگی از جمله ی فرمت هایی هستند که با در اختیار داشتن این برنامه می توانید به سادگی یک کلیک همه ی آنها را باز کنید . این برنامه که به صورت پرتابل ارایه شده است می تواند به کپی شدن بر روی حافظه های قابل حمل شما نظیر فلش مموری ، در مواقعی که با کامپیوتری به جز رایانه خود کار می کنید بتوانید از فایلهای مختلفی که بر  روی آنها ذخیره شده است استفاده کنید . علاوه بر فرمت های یاده شده بیش از ۷۰ فرمت مختلف دیگر نیز توسط Free Opener قابل باز گشایی هستند که از میان آنها می توان به نمونه های دیگری نظیر فایلهای کد ( java و PHP ) ، فتوشاپ ( PSD ) ، پاورپوینت ، آرشیو های فشرده ، آیکون و … اشاره نمود .

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۳ خرداد ۱۳۹۰
  • ۳ نظر
  • WinZip Pro 15.5 Build 9510 نرم افزار قدرتمند فشرده سازی + پرتابل

     

    winzip15

    WinZip اولین نرم افزاری است که به منظور فشرده کردن اطلاعات پا به عرصه وجود نهاده و هم اکنون به عنوان یکی از محبوب ترین ها در رده ی خود به شمار می آید . این برنامه به شما کمک می کند تا به سادگی فایلهای دلخواهتان را فشرده کرده و با کم شدن فضای اشغالی در هزینه هایی که به منظور نگهداری اطلاعات می بایست بپردازید صرفه جویی به عمل آورید . در مواقعی نیز که استفاده از اطلاعات خود نیاز داشتید می توانید تنها با چند کلیک آنها را از حالت فشردگی خارج نمایید . WinZip درکنار پشتیبانی از محبوب ترین فرمت فشرده سازی در دنیای کامپیوتر – ZIP – با قالب های دیگری نظیر CAB, TAR, gzip, UUencode, XXencode, BinHex و MIME نیز سازگار است .

     

    فشرده سازی ، مدیریت و انتشار تصاویر :
    - فشرده کردن فرمت تصویری JPEG تا ۲۰ الی ۲۵ درصد
    - ارسال فایلهای زیپ شده به وسیله ی ایمیل به یک فایل زیپ شده ی دیگر
    - تغییر اندازه دادن تصاویر
    - نمایش تصاویر بندانگشتی از عکس های موجود در یک آرشیو زیپ

     

    عملکرد فشرده سازی و سازگاری آرشیو
    - استفاده از فناوری فشرده سازی LZMA برای نتیجه بهتر در بیشتر فایلها
    - قابلیت انتخاب متد مورد نیاز شما برای فشرده کردن داده ها
    - فشرده سازی تصاویر JPEG بدون کاهش حتی یک درصد از کیفیت فایل
    - باز کردن و خارج کردن فرمت های ۷Z, IMG و ISO از حالت فشرده
    - باز کردن و خارج کردن فرمت های RAR, BZ2, CAB, LHA و سایر آرشیو ها از حالت فشرده
    - ساخت و باز کردن فایلهای ZIP دارای حجمی به بزرگی بیش از ۴ گیگابایت

     

    رمزگذاری
    - استفاده از استاندارد رمزگذاری AES 128 و ۲۵۶ بیتی
    - استفاده از متد کنترل رمزگذاری به منظور فعال یا غیرفایل سازی

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۱ خرداد ۱۳۹۰
  • يک نظر
  • باز کردن تمامی فرمت های فشرده IZArc 4.1.6

     

    IZArc

    نرم افزار IZArc که با نام IZip نیز شناخته می شود یک برنامه بسیار کاربردی می باشد که با پشتیبانی از تمامی فرمت های فشرده سازی تبدیل به ابزاری کامل و انتخاب اول حرفه ای ها شده است . محیط کاربری ساده و استفاده نکردن از قسمت های اضافی و بی مورد باعث شده است تا هر کاربری بتواند نیازهای خود را به سادگی برطرف سازد . اگر می خواهید آرشیو فشرده از فایلهایتان بسازید کافیست آنها را به محیط برنامه کشیده و رها کنید تا طعم قدرت را در عین سادگی بچشید . ساخت آرشیو های چند قسمتی با قابلیت رمزگذاری بر روی آرشیو ها از دیگر امکانات IZArc به شمار می آید . این برنامه که از زبان شیرین پارسی نیز به طور کامل پشتیبانی می کند توانایی های دیگری نیز دارد که از میان آنها می توان به درست کردن آرشیو های خود استخراج شونده ( Self Extracting ) ، تعمیر فایلهای خراب با فرمت zip ، تبدیل یک فرمت فشرده سازی به دیگری ، نمایش و نوشتن نظر در آرشیو ها اشاره نمود .

    یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار امکان باز کردن ایمیج های ISO ، BIN ، CDI و NRG بدون نیاز به قرار دادن درون درایو مجازی و یا رایت کردن آنها بر روی دیسک می باشد که همانند فرمت های استاندارد فشرده سازی این گونه های یاد شده نیز توانایی تبدیل به یکدیگر را خواهند داشت .


    نرم افزار IZArc که لایسنس استفاده از آن به صورت عمومی و کاملا رایگان است از تمامی فرمت های زیر به طور کامل پشتیبانی می کند :

    ۷-ZIP, A, ACE, ARC, ARJ,B64, BZ2, BH, CAB, BZA, CPIO, ENC, DEB, GCA, GZ, GZA, HA, JAR, LHA, LIB, LZH, MBF, MIM, PAK, PK3, RAR, RPM, TAR, TAZ, TBZ, TGZ, TZ, UUE, XXE, YZ1, Z, ZIP, ZOO.


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۳ اسفند ۱۳۸۹
  • ۳ نظر
  • WinRAR 4.1.010 beta قدرتمند ترین فشرده ساز دنیا

     

    WinRAR

    فشرده سازی یکی از راههای کم هزینه برای صرفه جویی در زمان و سرمایه است . به طور مثال به جای خرید یک هارددیسک جدید که بتواند اطلاعات شما را در خود ذخیره کند ، می توانید آن ها را فشرده نموده تا حجم مفید دیسک سختتان بیشتر گردد یا هنگامی که قصد ارسال و یا دریافت فایلی را از طریق اینترنت دارید از پهنای باند کمتری مصرف نموده و از این راه نیز صرفه جویی قابل توجهی به عمل آورید . امروزه دامنه ی تکنولوژی های فشرده سازی بسیار گسترده شده و فرمت های بسیاری را می توان یافت که هر یک دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند و مورد استفاده قرار می گیرند . از این بین اگر بخواهیم چه از لحاظ قیمت و چه قدرت به نرم افزارهایی که در زمینه فشرده سازی طراحی شده اند نگاهی بیاندازیم ، WinRAR را یک سر و گردن بالاتر از سایرین خواهیم یافت .

    این نرم افزار که با پشتوانه ی فرمت اختصاصی خود – RAR – به شهرتی جهانی رسید اکنون انتخاب اول کاربران حرفه ای در سرتاسر کره زمین است و میلیون ها نفر به طور روزانه از مزایای آن بهره مند می گردند . RAR یک تکنولوژی پیشرفته است که به شما این امکان را می دهد تا حجم فایلهایتان را از ۱ تا ۹۹ درصد ، بنا به محتوا و فرمتی که قصد فشرده سازی اش را دارید کاهش داده و در هزینه های خود صرفه جویی نمایید . WinRAR می تواند اعمال زیادی بر روی فایلهای شما انجام دهد ؛ رمزنگاری کردن اطلاعات ، تبدیل فایلهای حجیم به چندین قسمت جدای از هم ، ساخت فایلهای نصبی از جمله امکاناتی است که توسط فرمت RAR توانایی انجام آنها را خواهید داشت . علاوه بر این فرمت ، فرمت های بسیار دیگری نیز هستند که توسط WinRAR پشتیبانی می شوند که شاخص ترین آنها ZIP بوده که این نیز به دلیل قدمت بالا از جمله ی محبوب ترین هاست . این نرم افزار هجده ساله همچنین می تواند فرمت هایی نظیر CAB ، ARJ ، LZH ، TAR ، GZ ، ACE ، UUE ، BZ2 ، JAR ، ISO ، ۷Z را برای شما باز کرده و از حالت فشرده خارج سازد که با توجه به حجم بسیار پایین آن کاری بس شگفت انگیز به نظر می رسد . نسخه های جدید این برنامه در دو ویرایش ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی منتشر می شود که می توانید پس از دانلود ، نسخه ی متناسب با سیستم خود را نصب نموده و استفاده کنید .

    در این نسخه چندین باگ مربوط به باز کردن برخی از فرمت ها برطرف شده و تغییراتی نیز در عملکرد برخی از بخش ها نظیر پروسه رمزنگاری داشته است .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۵ دی ۱۳۸۹
  • يک نظر
  • WinArchiver 2.2 نرم افزار فشرده سازی

     

    WinArchiver

    فشرده سازی فایلها حداقل در فضای سایبر یکی بهترین کارها برای ذخیره وقت و سرمایه می باشد . به طور مثال با سرعت بسیار پایینی که کاربران ایرانی از آن گله مند هستند هر چه قدر حجم بالاتر رود به همان میزان می بایست زمان و هزینه ی بیشتری را صرف کرد . حال یکی از روش های مهمی که نه تنها مورد توجه وب مستر های ایرانی بلکه در سرتاسر جهان قرار گرفته است فشرده سازی فایلها برای کاهش حجم آنها می باشد . بسیاری از فرمت ها هستند که تحت فشرده سازی با قالب های خواص گاه تا ۵ درصد کاهش حجم را به خود می بینند . از این رو با درک بر این مطلب که هر فایلی تحت فشرده سازی های مختلف حجم های متفاوتی خواهد داش

    نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |