مدیریت دانلود
به وبلاگ من خوش آمدید
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نرم افزار SOFTWARE و آدرس pseedownload2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 265
بازدید کل : 20359
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

سایت من پشتیبان سایت نرم افزار پشتیبان نرم افزار گالری عکس پشتیبان گالری موسیقی پشتیبان موسیقی فیلم پشتیبان فیلم گیم پشتیبان گیم

 

براي ورود به سايت آندرويد ها اينجا کليک کنيد

BearShare 10.0.0.115892 نرم افزار اشتراک گذاری و دانلود فایل

 

BearShare

BearShare یکی از محبوب ترین نرم افزارهای اشتراک گذاری فایلها بر روی اینترنت است که از پروتکل PTP استفاده می کند . با داشتن این نرم افزار می توانید به سادگی فایلهای خود را میان دوستان و یا هر فرد دیگری که در دنیای اینترنت زندگی می کند به اشتراک گذاشته و همچنین از فایلهای به اشتراک گذاشته شده استفاده کنید . این برنامه که از تکنولوژی پیشرفته Gnutella استفاده می کند با داشتن ظاهری ساده و کاربرپسند تمامی نیازهایی که در این زمینه دارید را در ساده ترین حالت ممکن برایتان برطرف می سازد . با استفاده از BearShare خواهید توانست فایلهای مختفلفی از قبل MP3 ، ویدیو ، تصویر و … که توسط کاربران مختلف از سرتاسر پهنه گیتی بر روی شبکه قرار گرفته است بهرمند شوید .

 

این نرم افزار با شبیه ساز های دانلود خود سرعتی بیشتر از نمونه های مشابه را در دانلود از طریق فناوری نقطه به نقطه ( Peer to Peer ) به شما می دهد . جستجوگر پیشرفته در میان فایلها‌ ، توانایی استفاده از سیستم چت هنگام دانلود فایلها ، کنترل کننده پهنای باند ، کنترل والدین ، مدیا پلیر داخلی و ظاهر بسیار زیبا و کاربر پسند همه و همه از قابلیت های این نرم افزار می باشند .

 

برای دانلود کلیک کنید

 

icon, , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۵ مهر ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • دانلود آسان فیلم از یوتیوب با ۴U Download YouTube Video 4.8.0

     

    4U-Download-YouTube-Video

    ۴U Download YouTube Video نرم افزاری بسیار کارآمد و مفید برای دانلود ویدیوهای سایت Youtube می باشد ، با بهره گیری از این نرم افزار می توانید ویدیوهای آنلاین سایت Youtube که روزانه هزاران ویدیو از سرتاسر جهان در آن بارگذاری می شود را سریع و بدون نقص دانلود کنید و از تماشای آن در کامپوتر خود به صورت آفلاین لذت ببرید ، این نرم افزار با اتصال سریع به سرور سایت Youtube ویدیوها را برای دانلود به شما خواهد داد و شما تنها با ۱ کلیک ساده می توانید ویدیو مورد نظر خود را دانلود کنید ، همچنین این نرم افزار از سایت های به اشتراک گذاری ویدیو دیگری همچون : Google Video ، Yahoo Video و… نیز پشتیبانی می کند که از این نرم افزار برای سایت های مشابه نیز می توانید استفاده کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از دانلود کده دریافت نمایید.

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۱۷ مرداد ۱۳۹۰
  • ۴ نظر
  • آخرین نسخه نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager 6.07 Build 7 Final

     

    Internet Download Manager

    Internet Download Manager با داشتن سیستم هوشمند و پیشرفته توانسته بالاترین رتبه در بین برنامه های مدیریت دانلود در جهان را بدست آورد. این نرم افزار با تکنولوژی بسیار پیشرفته میتواند فایل های دانلودی شما را به چند قسمت تقسیم کند و توسط این کار سرعت دانلود را تا چند برابر افزایش دهد ! این برنامه مدیریت دانلود قدرتمند از سرور های پروکسی ، FTP ، پروتکل های HTTP ، فایروال ها ، کوکی ها ، فایل های MP3 ، فیلم های MPEG و …. پشتیبانی میکند. هم چنین به طور خودکار با اکثر مرورگر ها از جمله موزیلا ، اینترنت اکسپلورر ، اپرا و … هماهنگ شده و تمامی کار های مربوط به دانلود شما را بر عهده میگیرد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

     

    ویژگی های مهم نرم افزار Internet Download Manager 6.07 Build 7 Final :

    - افزایش سرعت دانلود فایل ها تا ۵ برابر

    - تقسیم فایل ها به چند قسمت برای دانلود بهتر

    - پشتیبانی از اکثر مرورگر های محبوب

    - استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و جدید برای دانلود فایل ها

    - قابلیت دانلود فیلم ها و آهنگ های موجود در صفحات وب

    - و ….

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۱۲ مرداد ۱۳۹۰
  • ۳ نظر
  • دانلود آسان و امن از تورنت با uTorrent Acceleration Tool v2.3.8 Bug Fixed

     

    uTorrent Acceleration Tool

    uTorrent Acceleration Tool برنامه ای بسیار قدرتمند و پیشرفته برای دانلود آسان و امن از تورنت است. با این نرم افزار شما میتوانید با سرعت بالا و امنیت بالا هر گونه فایل از جمله فایل های MP3 ، فیلم ها و … را از سرور های اشتراک گذاری فایل تورنت دریافت کنید. همچنین این نرم افزار به طور خودکار فایل های دریافتی را اسکن و آنها را از هرگونه ابزار های تبلیاتی مزاحم ، جاسوس افزار ها ، تروجان یا دیگر نرم افزار های مخرب پاکسازی خواهد کرد. یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار آسانی کار با آن است که اجازه میدهد بدون هیچ دردسری و با سرعت بالا فایل های مورد نظر خود را از سرور های تورنت دریافت کنید.

     

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۱۲ مرداد ۱۳۹۰
  • بدون نظر
  • دانلود آسان فایل های MP3 با Speed MP3 Downloader v2.1.8.2

     

    Speed MP3 Downloader

    نرم Speed MP3 Downloader که امروز برای شما عزیزان در دانلود کده آماده کرده ایم برنامه ای بسیار قدرتمند برای دانلود آسان و با سرعت بالا و بدون دردسر فایل های MP3 میباشد. با این نرم افزار شما میتوانید با بالاترین سرعت ممکن آهنگ های مورد علاقه خود را دانلود کنید و همچنین توسط امکاناتی که این نرم افزار دارد شما میتوانید به طور آنلاین و نامحدود آهنگ گوش کنید ! کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و نیاز به هیچ دانش فنی ندارد. هم اکنون میتوانید آخرین نسخه این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , ,
  • نوشته: رحیم
  • تاريخ: ۶ مرداد ۱۳۹۰
  • يک نظر
  • دانلود ویدیو از یوتیوب HiHiSoft YouTubeGet v5.9.3

     

    youtube-get

    امروزه سایت های ویدیوی آنلاین از طرفداران بسیاری برخوردار هستند و یوتیوب به عنوان نمونه ای بارز هم اکنون با دهها میلیون بازدید روزانه بر جایگاه سومین سایت پربیننده جهان نشسته است . به جرات می توان گفت که در هر ثانیه ۱۰۰ ها ویدیو مختلف توسط کاربران آپلود می شود و قطعا هر یک از آنها بینندگانی خواهند داشت . حتما شما هم تا به حال ویدیو های مختلفی را دیده و گاه از بعضی از آن خوشتان آمده است و خواسته اید که آنها را بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید . اگر چنین باشد حتما متوجه این موضوع گشته اید که به طور معمول گزینه ای برای دانلود ویدیو ها به طور مستقیم وجود ندارد و می بایست متوسل به راههای دیگری شوید . یکی از این راهها استفاده از نرم افزارهای مخصوص دانلود ویدیو آنلاین می باشد .

     

    HiHiSoft YouTubeGet نام نرم افزاری است که امروز در دانلودکده قصد معرفی آن را داریم و شما با داشتن آن می توانید به سادگی یک کلیک کردن ویدیو های مورد علاقه خود را از سایت یوتیوب دانلود نمایید .کافیست که آدرس ویدیو را به محیط نرم افزار کشیده و یا آن را در کلیب بورد ویندوزتان ذخیره کنید و با یک دکمه فرایند دانلود را آغاز نمایید . به همین سادگی کلیپ هایی که تا کنون به هیچ روشی توانایی دانلود آنها را نداشتید را می توانید دانلود نمایید . نکته قابل توجه در YouTubeGet امکان تبدیل ویدیو های دریافتی به چندین فرمت محبوب تصویری نظیر MP4 ، AVI ، ۳GP ، WMV و MOV می باشد که بدین ترتیب اگر قصد داشته باشید از کلیپ های دریافت شده در دستگاه های دیگری نظیر تلفن همراه خود استفاده نمایید ، هیچ گونه نیازی به استفاده از یک نرم افزار تبدیل فرمت پیدا نخواهید کرد .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۳ فروردین ۱۳۹۰
  • ۳ نظر
  • 

     

    Free Download Manager 3.5.954 RC مدیریت کننده دانلود ( ورژن پرتابل )